علی سیاح


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه پیر شویم (حکمت باستان برای نیمه دوم زندگی)
چگونه خونسردی خود را حفظ کنیم (راهنمای باستانی بر مدیریت خشم)
چرا فیلسوفان نمی‌توانند بخندند
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
اخلاقی برای زندگی امروز (یافتن مبنایی مشترک میان فلسفه و دین)

چگونه خونسردی خود را حفظ کنیم (راهنمای باستانی بر مدیریت خشم)

  • 34,000 تومان

خشم هم ناتوان از تسلط بر خویش است. هم آداب‌دانی را از یاد می‌برد، هم دوستی‌ها را نادیده می‌گیرد، هم سرسختانه و مصمم آن‌چه را آغازیده خاتمه می‌دهد، هم گوش‌هایش را به خرد و اندرز بسته است، هم تحرکات صرف برانگیخته‌اش می‌سازند و هم به کار تشخیص صحیح و صادق نمی‌آید؛ و بیش از همه به عمارتی می‌ماند در حال فروپاشی که روی هر چیزی که به آن برخورد می‌کند آوار می‌شود...

چرا فیلسوفان نمی‌توانند بخندند

  • 130,000 تومان

سالانه مبالغ هنگفتی صرف ساختن دورهمی‌های رادیویی تلویزیونی و سینمایی می‌شود تا از مجاری رسمی امید و شادی را به جامعه تزریق کنند و معمولا قریب به اتفاق این برنامه‌ها جز پر کردن جیب عمله‌های لودگی نتیجه‌ی دیگری ندارند. علت این امر را نه در خنده‌های جعلی و کیفیت نازل برنامه‌ها که در بطن خود خنده باید جست نیروی ویرانگری که در این واکنش طبیعی بدن که با مهار زدنش شادکامی به جامعه افسرده و ترس خورده باز نمی‌گردد. کاترین فروزه استاد فلسفه و دین دانشگاه کلگری کانادا و مدرس فلسفه تطبیقی فلسفه فمنیستی و فلسفه سیاسی در این کتاب غرب تا شرق فلسفه را در جست‌و‌جوی این نیروی ویرانگر می‌کاود.

اخلاقی برای زندگی امروز (یافتن مبنایی مشترک میان فلسفه و دین)

  • 12,000 تومان

آیا چیزی به نام «ذات» یا «طبیعت» انسانی وجود دارد؟ چیزی که بتواند مبنا و اساس داوری‌ها و احکام اخلاقی ما قرار گیرد؟ بدیهی است که هر پاسخی به این پرسش، که هسته‌ی اصلی فلسفه‌ی اخلاق را تشکیل می‌دهد، پیامدهای خاص خود را داراست. به عقیده‌ی رورتی اثبات یا نفی «ذات انسان» تلاشی نافرجام و بیهوده است. تنها کاری که می‌توان کرد آن است که ببینیم کدام پاسخ، شادکامی و سعادت بیش‌تری را برای جامعه‌ی بشری به ارمغان خواهد آورد. از این منظر،‌«اخلاق زندگی امروز» عبارت است از به رسمیت شناختن هر چه بیش‌تر دیگران، لحاظ کردن هر چه بیش‌تر خواست‌های دیگری ـ اعم از زنان، فرودستان، اقلیت‌ها ـ و در یک کلام، گستراندن هر چه بیش‌تر «دایره‌ی ما».

صفحه‌ی 1