علی رضا غلامی محمدرضا غلامی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت عادت
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان

عادت‌های اتمی (تغییرهای کوچک نتیجه‌های بزرگ ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها برای ایجاد عادت‌های مثبت و سازنده رها شدن از عادت‌های منفی و مخرب)

  • 50,000 تومان

کتاب عادت های اتمی، یک راهنمای عملی و جامع برای ایجاد عادت‌های خوب و همچنین شکستن عادت‌های بد است. راهنمایی برای اینکه هر روز یک درصد بهتر شویم. ما معتقدیم که در حوزه عادتها و توسعه فردی، کتابی کاربردی‌تر از این منتشر نشده‌است. اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل دارید، در واقع مشکل شما نیستید، بلکه سیستمی است که بر پایه آن رفتار می‌کنید. عادت‌های بد، تکرار می‌شوند نه به خاطر اینکه شما مایل به تغییر آن‌ها نیستید، بلکه به خاطر این است که شما سیستم اشتباهی را برای تغییر انتخاب کرده‌اید. این موضوع، فلسفهکلیدی کتاب عادت‌های اتمی است. شما تا سطح اهداف‌تان بالا نمی‌روید،بلکه تا سطح سیستم‌هایتان پایین می‌آیید. در این کتاب، به برنامه‌ای ثابت شده برای رسیدن به سطوح بالاتری دست خواهید یافت.

زندگی خود را دوباره بیافرینید (برنامه‌ای جامع برای پایان بخشیدن به رفتارهای منفی و دستیابی به احساسات مثبت و عالی)

  • 90,000 تومان

آیا مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند؟ آیا حس می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما به اندازه کافی به شما اهمیت نمی‌دهند یا درکتان نمی‌کنند؟ آیا حس می‌کنید که ذاتا فردی دچار کمبود هستید که هیچ‌کس نمی‌تواند شما را بپذیرید یا دوست داشته باشد؟ آیا از آنجا که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید، هرگز به آنچه که می‌خواهید نمی‌رسید؟ فارغ از هر اندازه تحسین عمومی و تایید اجتماعی که از دیگران دریافت می کنید، آیا همچنان احساس نارضایتی ، ناکامی و حق نشناسی می‌کنید؟

قدرت عادت

  • 56,000 تومان

کتاب قدرت عادت به بررسی چگونگی شکل‌گیری عادت‌ها، اثرگذاری و اثرپذیری افراد از عادت‌های شکل گرفته و کاربردهای آن‌ها می‌پردازد. با این کتاب، نخست عادات خوب و بد خود را شناسایی می‌کنید و سپس خواهید توانست عاداتی را که پیروزی یا شکست در زندگی‌تان به آن وابسته است، تغییر دهید. قدرت عادت Power of Habit به مدت 62 هفته به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز بوده. یکی از کتاب‌های مدیریت جهان است و تا به امروز افراد زیادی از سرتاسر جهان را به خود جذب کرده است. هم‌چنین به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌ها برای مدیران از سوی دانشگاه هاروارد انتخاب شد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1