علی رضا خاکساران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تمرین (راه و رسم ارائه کار خلاقانه)
  • 164,000 تومان
  • با تخفیف: 164,000 تومان
بازی نامحدود
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)
ترن هوایی کارآفرینی
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
آفرینش‌گران (افراد غیر دنباله‌رو چگونه دنیا را به پیش می‌برند)
مهره حیاتی (آیا غیرقابل جایگزین هستید)
  • 216,000 تومان
  • با تخفیف: 216,000 تومان
اولین حلقه (اصول و مبانی تکثیر در بازاریابی شبکه‌ای)
نه شنیدن (نردبان موفقیت دستیابی به بله هدف است و نه نردبان رسیدن به آن)
چرا احمق بیمار و بی‌پول هستید و چگونه می‌توانید باهوش سالم و پول‌دار شوید
اثر مرکب (آهسته و پیوسته موفقیت‌تان را چندین برابر کنید)

تمرین (راه و رسم ارائه کار خلاقانه)

  • 164,000 تومان

خلاقیت رویداد نیست که یک بار رخ دهد و تمام شود چیزی است که همواره انجامش می دهیم از خود گذشتگی و پا گذاشتن روی نفس در رقصی بی پایان است (انجام دادن کار سخاوتمندانه‌ای که شاید نتیجه ندهد) ما هم می توانیم تمرینی را در پیش بگیریم.

بازی نامحدود

  • 110,000 تومان

اگر به بسیاری از رهبران‌مان گوش کنیم، انگار نمی‌دانند وارد چه بازی‌ای شده‌اند. پیوسته درباره‌ی "پیروزی" داد سخن سر می‌دهند. تمام فکر و ذکرشان "شکست رقباست". با چشم‌اندازی که دارند، قرار است به "نفر اول" تبدیل شوند. فقط اینکه نمی‌دانند در بازی‌هایی بدون خط پایان، تمام این چیزها نشدنی است.

چرایی خود را پیدا کنید (راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان رفیق شفیق کتاب با چرا شروع کنید چرایی خود را پیدا کنید)

  • 144,000 تومان

شاید چیزی به شما می‌گوید این هم مثل باقی کتاب‌هاست. اما این روزمرگی‌تان است که از ترس تغییر لب به سخن گشوده است. اگر می‌خواهید از بند آن رها شوید و برای تأثیرگذاری در این دنیا، نقش‌تان را در آن پیدا کنید، به پیش بروید و این کتاب را بخوانید.

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)

  • 186,000 تومان

ممنون که منو برداشتی و کنجکاوی که می‌خوام چی بهت یاد بدم. قرار نیست فرمول موفقیت یه شبه رو بهت بگم، قرارم نیست بگم چطوری موشک هوا کنی، فقط می‌خوام بهت بگم چطور می‌تونی با کشف چرایی، کاری رو که عاشقش هستی به بهترین شکل انجام بدی که شاید اون کار موشک هوا کردن باشه! مطمئنم بعد از خوندن من، هر کتابی که بخوای برداری و بخونی، می‌دونی برای چی برش داشتی.

ترن هوایی کارآفرینی

  • 68,000 تومان

آیا این کتاب به درد من می‌خورد؟ مخاطبان این کتاب دو دسته‌اند: دسته اول کسانی هستند که هنوز برای قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی شک دارند و فکر نمی‌کنند از پس آن بربیایند. نویسنده معتقد است همه می‌توانند رهروی این مسیر باشند و برای ادعایش دلایل گوناگونی را نیز ذکر کرده است. دسته دوم افرادی‌اند که در این مسیر یک یا چند بار شکست خورده‌اند و می‌خواهند دوباره از زمین بلند شوند و این بار با آگاهی بیشتری به دنبال کارآفرینی بروند. در این ترجمه، کاربرگ‌ها و پیوست‌هایی تحت عنوان «هشت اشتباه مصیبت‌باری که بیشتر کارآفرینان مرتکب می‌شوند و چطور می‌توانید از این اشتباهات اجتناب کنید» که در سایت کتاب قرار داشت نیز ترجمه و به انتهای اثر اضافه شده است تا جامع و کاربردی بودن کتاب حفظ شود.

آفرینش‌گران (افراد غیر دنباله‌رو چگونه دنیا را به پیش می‌برند)

  • 28,000 تومان

کتابی که در دست دارید از دیدگاهی جدید به مقوله نوآوری و خلاقیت می‌پردازد. آدام گرانت، نویسنده کتاب، افراد خلاق و نوآور را دارای قدرتی به نام «آفرینش‌گری» می‌داند. او معتقد است که افراد دو دسته‌اند: یا آفرینش‌گرند یا دنباله‌رو. آفرینش‌گر کسی است که با ریسک حساب شده و اجرای ایده‌ای نو، در صدد تغییر و بهبود دنیاست. حال شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که آیا من هم آفرینش‌گرم؟ اصلا برای آفرینش‌گر بودن چه خصوصیاتی باید داشت؟ آیا به ژن یا شرایط خاصی بستگی دارد؟ برترین آفرینش‌گرهای دوران ما چه کسانی بوده‌اند و در چه زمینه‌هایی دست به آفرینش‌گری زده‌اند؟ وقتی ایده‌های جدیدی دارید و می‌خواهید آفرینش‌گری کنید، چگونه می‌توانید به شکلی موثر و کارآمد این کار را انجام دهید؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، چرخی در کتاب بزنید.

مهره حیاتی (آیا غیرقابل جایگزین هستید)

  • 216,000 تومان


ست گادین را می‌توان مصداق تعبیر استیو جابز از نوابغ دانست: «می‌توانید او را بپذیرید. می‌توانید ردش کنید. اما نمی‌توانید از او و حرف‌هایش صرف نظر کنید.» این کتاب و مطالب آن نیز از جنس حر‏ف‌هایی است که نمی‌توان از آن‌ها صرف نظر کرد. به اعتقاد او، همه نابغه‌اند. نویسنده هدفش از نگارشش این کتاب را این‌طور عنوان می‌کند: «هدفم این است که متقاعدتان کنم فرصت خوبی در انتظارتان است؛ فرصتی که می‌تواند به طرز چشم‌گیری زندگیتان را در جهت مثبت تغییر دهد. برای بهره‌گیری از این فرصت باید بدانیم که قوانین حاکم چه تغییری کرده‌اند.» در این کتاب ست گادین به ما یاد می‌دهد چطور با بهره‌گیری از این لحظه مهم، به آدمی تبدیل شویم که به عقیده تمام دنیا، غیرقابل جایگزین است و این مسیر را منوط به یک چیز می‌داند: اینکه تصمیم بگیریم و دست به انتخابی بزنیم که پیش روی ماست: می‌توانیم هم‌رنگ جماعت شویم یا سری توی سرها درآوریم. نمی‌توانیم هر دوی این کارها را باهم انجام دهیم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

اولین حلقه (اصول و مبانی تکثیر در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 6,000 تومان

بیشتر افراد در مکان‌های اشتباه به دنبال موفقیت می‌گردند. آن‌ها تصور می‌کنند مسئولیت موفقیت‌شان برعهده‌‌ حامیان آن‌ها و اعضای تیم‌شان است. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که رندی گیج، این چهره‌ نام آشنای بازاریابی شبکه‌ای، در کتاب اولین حلقه به ما یاد می‌دهد این است که مسئولیت موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای را خودمان برعهده بگیریم...

نه شنیدن (نردبان موفقیت دستیابی به بله هدف است و نه نردبان رسیدن به آن)

  • 12,000 تومان

این کتاب کوچک دنیای شخصی به نام اریک را با دو نگرش مختلف به تصویر می‌کشد و می‌بینیم دنیای کسی که فقط به دنبال شنیدن «بله» است با دنیای کسی که شنیدن «نه» را مسیر رسیدن به «بله» می‌داند چقدر متفاوت است. سعی کنید این کتاب را با موقعیت‌هایی که در زندگی خودتان «نه» شنیده‌اید مطابقت دهید و به این فکر کنید اگر قبلا این کتاب را می‌خواندید هم‌اکنون در زندگی‌تان در چه جایگاهی قرار داشتید؟ آیا تا به حال با شنیدن جواب «نه» دلسرد شده‌اید؟...

چرا احمق بیمار و بی‌پول هستید و چگونه می‌توانید باهوش سالم و پول‌دار شوید

  • 38,000 تومان

زندگی گیج، لقب «ناجی میلیونر» را به خود اختصاص داده است. چرا که او برخلاف همه اعتقاد دارد شما متولد شده‌اید تا ثروتمند شوید. اگر می‌خواهید به اسرار موفقیت دست یابید، رندی حقایق منحصر به ‌فرد جهان و نحوه استفاده از آن‌ها را در این دنیای پیچیده به شما نشان می‌دهد. او ابتدا باورهای فکری شما را به چالش می‌کشد و سپس شما را تشویق می‌کند تا دوباره بنیان‌های فکری و ذهنی خود را از نو بنا کنید. کاری که او اعتقاد دارد می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت و ثروتمند شدن بی‌نهایت شما باشد.

اثر مرکب (آهسته و پیوسته موفقیت‌تان را چندین برابر کنید)

  • 106,000 تومان

آیا به دنبال موفقیت هستید؟ موفقیتی بیشتر از موفقیت حال حاضر‌تان؟ و حتی بیشتر از موفقیتی که در تصورتان می‌گنجد؟ اثر مرکب دقیقا در مورد دستیابی به چنین موفقیتی است. نویسنده کتاب، دارن هاردی، همه‌ اصول موفقیت را شنیده، دیده و بیشتر آن‌ها را به کار بسته است. این کتاب در برگیرنده‌ اصول اساسی و مهمی است که موفقیت را به ارمغان می‌‌آورند.

صفحه‌ی 1