علی رضا برازنده نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خاطرات 1 قاتل
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
ایچی‌گو ایچی (هنر کسب بیشتر لذت از زندگی طریق ژاپنی)
طرح
  • 39,500 تومان
  • با تخفیف: 39,500 تومان
نشتی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

خاطرات 1 قاتل

  • 60,000 تومان

قاتلی سالخورده که در گذشته به ثبت گزارش‌هایی واقع‌گرایانه از اقداماتش می‌پرداخته، نشانه‌های آلزایمر را در خودش می‌بیند و تصمیم می‌گیرد از این به بعد همه چیز را یادداشت کند. این مجموعه شامل سه داستان با سوژه‌هایی شگفت‌انگیز و روایتی تو در تو است. مواجهه دو قاتل زنجیره‌ای با هم، یکی در کهنسالی و درگیر آلزایمر در مقابل حریفی جوان و با هوش و بی‌رحم. مردی در پی احیای رابطه‌ای قدیمی (دوران کودکی) در حالی که دست به گریبان دزدیده شدن فرزند و به جنون رسیدن همسرش است و داستان آخر روایت نویسنده‌ای است که همه‌چیز را از دست داده و به سفر می‌رود به امید نوشتن یک شاهکار. زمان عنصر پیونددهنده داستان‌هاست. عنصری که بر داستان‌ها سایه انداخته و به هم وصلشان می‌کند. زمان گاهی می‌تواند توهم به بار بیاورد، توهم خاطره، عشق، فقدان و انتقام. (شیطان چیز ترسناکی نیست. ولی زمان چرا. هیچ‌کس نمی‌تونه مغلویش کنه)

ایچی‌گو ایچی (هنر کسب بیشتر لذت از زندگی طریق ژاپنی)

  • 30,000 تومان

خود را از قید هر چیزی که ضروری نیست، رها کن. خبره بودن مسافر از چیزهایی معلوم می‌شود که با خود به سفر نمی‌برد؛ نه آن چیزهایی که در چمدان می‌گذارد. زندگی یک ماجرای هیجان‌انگیز است که بهترین رویه برای آن، سبک سفر کردن است تا هر روز و هر زمان که احساس می‌کنی زیر فشار هستی، از خودت بپرسی چه چیزی رارمی‌توانم کنار بگذارم؟ ایچیگو ایچی به قابلیت ما در گوش کردن، دیدن، لمس کردن، بوییدن و چشیدن طعم هر لحظه، انجام تنها یک کار در هر زمان و وقف قلب و روح‌تان در آن بستگی دارد؛ طوری که انگار آن کار آخرین چیزی است که روی این کره خاکی تجربه خواهیم کرد.

طرح

  • 39,500 تومان

«طرح» اولین کتاب از سه‌گانه راشل کاسک است و «اعتبار» آخرین آن؛ منتقد نیویورکر، کتی والدمن آن را این‌طور توصیف کرده است: «رمانی درباره شکست که خودش به هیچ‌وجه یک شکست به شمار نمی‌آید. یک موفقیت نفس‌گیر است» طرح یک رمان صریح، متین و هوشمندانه است که از شیوه عشق ورزیدن و ترک یکدیگر می‌گوید و این که گوش کردن به دیگری چه معنایی دارد. رویدادهای کتاب در طول چند روزی اتفاق می‌افتند که نویسنده انگلیسی مطلقه به نام فی در آتن می‌گذراند؛ جایی که برای برگزاری کلاس نویسندگی رفته است...

نشتی

  • 35,000 تومان

خب حالا دیگر به ندرت از اتاق بیرون می‌روم و در را بهم می‌کوبم، از طرفی، اصلا نمی‌خندم و باید بگویم نتیجه این است که اوضاعم به مراتب بدتر است. بخشی از دلایل ازدواج من با دیوید این بود که مرا می‌خنداند و حالا نمی‌خنداند، حتی نمی‌خواهد بخنداند و بخشی از وجود من احساس مغبون شدن می‌کند. حق ندارم؟ اگر حس شوخ‌طبعی مانند مو باشد، مثل خیلی از مردها که وقتی سن‌شان بالا می‌رود موهایشان می‌ریزد، چه؟

صفحه‌ی 1