علی اکبر عبدالرشیدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رودخانه‌ای در میان
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
ظاهرا فقط برای من می‌بارد (چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم)
گابو و مرسدس (1 بدرود) خاطراتی از پدر و مادرم گابریل گارسیا مارکز و مرسدس بارچا
روح 1 زن
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
دوباره بیندیش (توانایی دانستن ندانسته‌ها)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
درآمدی بر حکمت و خرد کاربردی (راهکارهای درست برای انجام کارهای درست)
نفس (هنر فراموش‌شده درست نفس کشیدن)
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
حقایقی که باید گفت
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
با میمون‌ها دوست نشوید (تئوری میمون‌ها)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
در محاصره احمق‌ها (شناخت آدم‌هایی که نمی‌توانیم بشناسیم)

تا بوده چنین بوده (رویدادهای دنیا همیشه تکرار گذشته‌هاست می‌خواهید دنیای در حال تغییر را بشناسید درس‌هایی درباره پول زندگی قصه‌گویی بلندپروازی و رضایت 23 داستان)

  • 180,000 تومان

انسان‌ها رفاه و خوشبختی خود را با کسانی که در اطراف آنها زندگی می‌کنند می‌سنجند. وقتی کسی از اطرافیان وضع بهتری پیدا می‌کند شور رقابت با آن خوشبختی، بقیه را هم دربر می‌گیرد. آنچه تجربه می‌کنیم ممکن است باورهای ما را هم تغییر دهد. تجربه‌های جدید باعث می‌شود که انسان به نادانی خود پی ببرد. راحت‌تر این است که فرض کنیم کسانی که با ما اختلاف فکری دارند مثل شما فکر نمی‌کنند. انسان‌ها حتی در زمانی که اطلاعات در حال انفجار است باز با هم اختلاف نظر دارند. اینترنت هر چه بیشتر انسان‌ها را در معرض نقطه نظرات جدید قرار دهد، مردم از دانستن اختلاف نظر خشمگین‌تر می‌شوند. اختلاف نظرها ربطی به میزان دانسته‌های فرد ندارد و بیشتر با تجربه‌های آنها مرتبط است. با اینکه تجربه‌ها همیشه متفاوت هستند اختلاف نظرها ماندگار و دائمی هستند. یکی از ثمرات مطالعه تاریخ آن است که می‌دانیم هر واقعه دقیقا چگونه به انجام رسیده‌است. اما کسی نمی‌داند آن واقعه چگونه آغاز شده است. هر اتفاقی که می‌افتد، چه کوچک و چه بزرگ، دلیل و ریشه‌ای دارد. هیچ چیز بی‌دلیل نیست. شاید بتوان آن ریشه و ریشه‌های قبلی آن را به درخت شجره تشبیه کرد و اگر آن شجره را نادیده بگیریم، درک شفاف و درستی از اتفاقات نخواهیم داشت. آن وقت در مورد چرایی آن اتفاقات گرفتار خیالات و فرضیات نادرستی می‌شویم. سپس در محاسبه ماندگاری آن اتفاقات و نحوه تکرار آن اتفاقات در آینده دچار اشتباه می‌شویم.

رودخانه‌ای در میان

  • 149,000 تومان

رودخانه‌ای در میان اثری افسانه‌ای از ادبیات آفریقا، این رمان تکان‌دهنده به‌طور شفاف درامی از زندگی مردم و فرهنگی را به تصویر می‌کشد که دنیایشان واژگون شده است. رودخانه‌ای در میان زندگی در کوه‌های کنیا را در روزهای اولیه سکونت سفیدپوستان بررسی می‌کند. مردم گیکویو در مواجهه با انتخاب بین یک دین جذاب جدید و آداب و رسوم اجدادی خود، بین کسانی که از ناشناخته‌ها می‌ترسند و کسانی که فراتر از آن را می‌بینند، سرگردان هستند. برخی از جاشوا و مسیحیت او پیروی می‌کنند در حالی که برخی دیگر با افتخار استقلال قبیله را دنبال می‌کنند. در میان این نفاق، وایاکی، یک ذات فداکار که از نسلی از پیامبران متولد شده ایستاده است. او برای آموزش قبیله مبارزه می‌کند وظیفه‌ای که او آن را تنها پیوند اتحاد بین دو جناح می‌داند اما برنامه‌های او برای آینده مسائلی را مطرح می‌کند که هم بقای او و هم گیکویو را تعیین می‌کند.

ظاهرا فقط برای من می‌بارد (چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم)

  • 85,000 تومان

در این راه و تا رسیدن به این نقطه، هر کدام از ما زخم‌هایی برداشتیم، هریک نعمتی دریافت کردیم و هرکدام به روش خود مورد لطف خدا قرار گرفتیم. حالا همه موفقیت‌ها و دستاوردها را مرور می‌کنیم. همه در کنار هم شکرگزاریم. آیا شما منتظر التیام زخمی هستید؟ منتظر اتفاقی هستید؟ انتظار، عذاب‌آور است. نیست؟ هر روز باید در انتظار موفقیت باشی. باید موفقیت‌ها را از میان هیچ‌و‌پوچ پیدا کنی. پس کجاست آن موفقیت‌هایی که انتظارش را داریم؟ انتظار سخت است. طولانی شدن انتظار دردآور است. گاهی انتظار تمام نشدنی به نظر می رسد. اما تحمل کنید. حتی اگر غیرقابل تحمل باشد، باز هم منتظر بمانید. به این می‌گویند صبر. صبح از خواب بیدار شوید و بدانید که روز سختی را به انتظار خواهید نشست. اما هم در انتظار و هم در طولانی شدن انتظار باید به‌دنبال خوشحالی باشید. طولانی‌شدن انتظار مهم‌تر است. زیرا در آن سوی انتظار علفزار سبزی در انتظارتان نیست. علفزار در حیاط خودتان است. علفزار باشکوه در سمتی است که شما نشسته و انتظار می‌کشید. انتظار همیشه هست. همان‌طور که درد همیشه هست. اما شکرگزاری موفقیت‌ها به یاد ما می‌آورد که سفر ما به سمت حقیقت چه زیباست. البته حقیقت فقط در بهشت یافت می‌شود. ممکن است هیچ‌وقت در این دنیا حقیقت را پیدا نکنیم. اما می‌توانیم شادی و شادمانی را پیدا کنیم.

در محاصره خودشیفتگان (چگونه انسان‌های منفی‌باف را شناسایی از آنها دوری و از خود دفاع کنیم بی‌آنکه خود را ببازیم)

  • 120,000 تومان

آیا این سوال برای شما پیش آمده است که: آیا من خودشیفته هستم؟ چه سوال مهمی! در این کتاب سعی می‌شود نشانه‌های خودشیفتگی شما، اگر خودشیفته باشید، تا آنجا که ممکن باشد و تا حدی نمایان شود. در سال‌های اخیر درمورد خودشیفتگی و شیوع آن بسیار صحبت شده است. خودشیفتگی از دایره یک اختلال معمولی بالینی فراتر رفته است. حتی کسانی که به هیچ‌روی خودشیفته نیستند رفتارهایی مبتنی بر خودشیفتگی از خود بروز می‌دهند که گمان نسبت خودشیفتگی واقعی آنها را افزایش می‌دهد. انگار نشانه‌های خودشیفتگی در فرهنگ امروزی شکل گرفته است. این شیوه رفتاری همچون یک بیماری مسری در بین همه انسان‌ها و به‌خصوص در میان جوانان امروزی همه‌گیر شده است.

گابو و مرسدس (1 بدرود) خاطراتی از پدر و مادرم گابریل گارسیا مارکز و مرسدس بارچا

  • 32,000 تومان

گابو و مرسدس؛ یک بدرود روایت زندگی گابریل گارسیا مارکز و همسرش مرسدس بارچا است که بیش از نیم قرن در کنار هم زندگی کردند. ویژگی بی‌نظیر این کتاب آن است که نویسنده‌اش، رودریگو گارسیا، پسر گابو و مرسدس است. گابو مرسدس؛ یک بدرود نگاهی است از نزدیک به زندگی خصوصی و خانوادگی یک غول ادبی؛ یک هدیه به طرفداران مارکز و یک خداحافظی باشکوه با او.

روح 1 زن

  • 49,000 تومان

روح یک زن شرح حال این نویسنده نامدار است، ترکیبی از خاطرات، مرامنامه و بیانیه فلسفی زندگی ایزابل آلنده، روایت آنچه او را طی هفت دهه سر پا نگه داشته و تبدیل به یکی از مطرح‌ترین نویسندگان زن دنیا کرده است - تاملی پرشور و الهام‌بخش درباره مفهوم زن بودن.

دوباره بیندیش (توانایی دانستن ندانسته‌ها)

  • 65,000 تومان

این کتاب، فراخوانی برای رها کردن دانش و عقاید منسوخ، و نیز تثبیت خودانگاره‌مان نه بر اساس ثبات رأی بلکه با اتکا بر انعطاف‌پذیری است. گرانت اعتقاد دارد که در صورت تسلط بر هنر بازنگری و تجدیدنظر، شرایط بهتری برای موفقیت‌های کاری خواهید داشت و زندگی‌تان راضی‌کننده‌تر خواهد شد. تجدیدنظر می‌تواند کمک‌حال شما در زمینه خلق راهکارهای جدید برای مسائل کهنه و اصلاح راهکارهای قدیمی برای مسائل جدید باشد. این کار، مسیری برای یادگیری بیشتر از اطرافیان و زندگی با حسرت‌های کمتر است. یکی از نشانه‌های خرد، آگاهی از موعد رهاسازی تعدادی از ارزشمندترین ابزارها -و برخی از محبوب‌ترین بخش‌های هویت- خودتان است.

درآمدی بر حکمت و خرد کاربردی (راهکارهای درست برای انجام کارهای درست)

  • 175,000 تومان

هدف از زندگی شکوفایی انسانی یا به زبان دیگر کسب خوشبختی است. انسان نمی‌تواند به این سعادتء شادمانی و خوشبختی دست یابد مگر اینکه مهارت و اراده کافی برای انتخاب پیوسته گزینه‌های اخلاقی و کسب خوشبختی داشته باشد. حکمت یا خرد علمی این مهارت و اراده را فراهم می کند. با خرد علمی شکوفایی انسان حتمی است. بدون خرد علمی زندگی ما در عذاب خواهد بود. ارسطو خرد را به خوشبختی پیوند می‌زندء اما این پیوند در ابتدای بحث برای ما شناخته شده نیست.

نفس (هنر فراموش‌شده درست نفس کشیدن)

  • 189,000 تومان

اینکه چه می‌خوریم، چقدر ورزش می‌کنیم، چقدر لاغر یا جوان یا باهوش هستیم، هیچ‌کدام اهمیتی ندارند اگر به‌درستی نفس نکشیم. هیچ‌چیز به اندازۀ درست نفس کشیدن برای سلامتی و تندرستی ما ضروری نیست. نفس ستون گمشدۀ سلامت ماست. نفس کشیدن یعنی احساس کردن جهان پیرامون و درک زندگی… «راز بزرگ زندگی» چیزی نیست مگر درست نفس کشیدن. نفس کشیدن است که حالات روحی و روانی ما را تنظیم می‌کند. تعداد کمی از انسان‌ها درست نفس می‌کشند. آن‌ها که بدترین نوع اضطراب را دارند بدترین عادت تنفس را هم دارند. جیمز نستور، نویسندۀ «نفَس»، سابقۀ قلم زدن در نشریات معتبری چون ساینتیفیک امریکن، نیویورک تایمز، آتلانتیک و … را در کارنامه دارد و هفت سال اخیر عمر خود را صرف نوشتن این راهنمای جذاب و کاربردی کرده است. «نفَس» تا کنون به بیش از سی زبان ترجمه شده و هفته‌های متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌ها بوده است.

حقایقی که باید گفت

  • 70,000 تومان

حقایقی که باید گفت شرح حال کامالا هریس از تولد تا کنون است و یک سال قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده آمریکا منتشر شده است. منتقدان به نوشتار روان، بیان شیرین، گیرایی‌های داستان‌گونه و آموزه‌های الهام‌بخش این کتاب اشاره کرده‌اند و کتاب را حاوی اطلاعات زیادی در مورد زندگی نویسنده آن و در عین حال نقدی بر جامعه امروز آمریکا دانسته‌اند.

با میمون‌ها دوست نشوید (تئوری میمون‌ها)

  • 30,000 تومان

ظاهرا باور این است که دست کم 2 گروه نیروی فعال در ذهن و فکر بر تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای ما تاثیرگذار است. توصیه‌های اخلاقی و رفتاری این است که انسان بکوشد از پیروزی شیطان و شر جلوگیری کرده به پیروزی حق و خیر کمک کند. این کتاب با طرح همین موضوع به خواننده کمک می‌کند در زندگی از شر وسوسه‌های نابخردانه دور مانده از انحراف بپرهیزد و راه درست را انتخاب کند.

در محاصره احمق‌ها (شناخت آدم‌هایی که نمی‌توانیم بشناسیم)

  • 210,000 تومان

آیا خودمان را می‌شناسیم؟ سوال ساده است اما خیلی از ما جواب قانع کننده‌ای برای آن نداریم. آیا خودمان را می‌شناسیم؟ آیا همسر و فرزندانمان را می‌شناسیم؟ آیا همسر مناسبی انتخاب کرده‌ایم؟ آیا می‌دانیم با رییس یا همکارمان چگونه رفتار کنیم؟ اگر خودمان و آن‌ها را نشناسیم امکان برقراری ارتباط، حفظ ارتباط، و وفاداری در ارتباط وجود نخواهد داشت. آیا خبر داریم رفتار انسان‌ها در موقعیت‌های مختلف یک شکل نیست؟ ریشه بسیاری از اختلافات، جدایی‌ها و ناسازگاری‌ها را باید در همین نشناختن‌ها جستجو کرد. اگر مایل هستید با مشاهده نوع رفتار طرف مقابلتان او را بشناسید این کتاب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

1  صفحه‌ی 1