عطیه پورصالح


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب کار بخشش (راهنمای گام به گام درمانجو)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شادمانی انتخاب با شماست (آموزه‌هایی از 1 سال همنشینی با سالخوردگان)
شفقت به خود (قدرت مسلم مهربانی به خود)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

شفقت بهوشیار (چگونه دانش شفقت ما را در درک هیجان‌ها زندگی در لحظه حال و ارتباط صمیمانه با دیگران یاری می‌کند)

  • 240,000 تومان

آماده‌اید ذهن و هیجانات خود را دگرگون کنید؟ دوست دارید اعتماد به نفس، خوش‌بینی و شادی حقیقی بیشتری بیابید؟ بهوشیاری مهارت قدرتمندی است که می‌تواند به شما کمک کند با حضور آگاهانه، پذیرا و بدون قضاوت با زندگی مواجه شوید. اما بهوش بودن به تنهایی برای تغییر عملکرد مغز کافی نیست. شفقت یک نیروی انگیزشی فوق‌العاده قوی است که به همراه تمرین‌های بهوشیاری، به شما کمک می‌کند شرم، خودانتقادی و دردهای هیجانی را تسکین دهید. شفقت بهوشیار منبع ارزشمندی است که کمک می‌کند همزمان شفقت و بهوشیاری را با هم بپرورانیم و در این زمینه تمرین‌های مناسبی را ارائه می‌دهد. این کتاب پیوندی میان روان‌شناسی تکاملی و روان‌شناسی بودائی است. پل گیلبرت، به دلیل کار در حوزۀ افسردگی، شرم و خودانتقادی شهرت جهانی دارد. وی سرپرست پژوهش سلامت روان در دانشگاه دربی و نویسندۀ کتاب ذهن مشفق و غلبه بر افسردگی است. چودن، یک راهب کارآزموده بودائی تبتی است. علاقه وی به روش‌ها و حکمت سنت بودائی، بینش‌های روان‌شناسی معاصر و علم عصب‌پایه است. اگر می‌خواهید هر روزتان را با آگاهی، شجاعت و شفقت زندگی کنید، این کتاب راه و رسمش را به شما یاد می‌دهد.

کتاب کار بخشش (راهنمای گام به گام درمانجو)

  • 35,000 تومان

همۀ ما ایدۀ بخشش را دوست داریم اما بخشودن درس دشواری است. اگر از وقایع گذشته احساس خشم و ناراحتی می‌کنید، از کسی کینه بر دل دارید و یا بار سنگین آسیب‌ها و آزردگی‌های ناتمام گذشته را با خود حمل می‌کنید، کتاب حاضر، به شما کمک می‌کند بخشودن را بیاموزید و زخم‌های کهنۀ خود را التیام بخشید. بخشش به معنای فراموشی یا نادیده گرفتن رفتار فرد خطاکار نیست؛ بلکه به معنای رها کردن کدورت‌های گذشته است. شاید زخمتان ناشی از اشتباه شما نباشد اما مسئولیت التیام آن بر عهده شماست. در واقع، بخشش هدیه‌ای است که به خودتان پیشکش می‌کنید. آنچه اکثر مردم غالباً مایل‌اند بدانند این است: «با توجه به وضعیتی که برای من روی‌داده، آیا می‌توانم این کار را انجام دهم؟» پاسخ روشن است: «بله» هرکسی می‌تواند بخشش را بیاموزد، در هر زمانی و در هر شرایطی. تا زمانی که نتوانید از نفرت، رنجش و انتقام‌جویی رهایی یابید، این زخم‌ها همواره شما را از عشق ورزیدن، شادمانی و زندگی غنی بازمی‌دارد. کتاب کار بخشش شامل یک نگاه اجمالی بر روی مفهوم بخشش، فرایند خودیاری بخشش و کاربرگ‌های تمرین است. آیلین بارکر با استفاده از یک رویکرد روشن و عملی، بخشش را به عنوان روشی شفابخش و قدرتمند برای رهایی از تجارب تلخ گذشته و تجربه مجدد آرامش و بهزیستی مطرح می‌کند. بخشودن به سادگی شما را از کشمکش و آشفتگی به ساحل آرامش هدایت می‌کند. بخشش گزینه‌ای است که به خاطر شفقت به خودتان انتخاب می‌کنید.

شادمانی انتخاب با شماست (آموزه‌هایی از 1 سال همنشینی با سالخوردگان)

  • 52,500 تومان

در ستایش این کتاب گفته‌اند: بینش روشن و قدرتمند جان للند در مورد تجربیات غنی سالخوردگان می‌تواند راهنمایی سودمند برای همگان باشد تا فارغ از هر سنی زندگی شادتری را تجربه کنند. (گرتچن روبین، نویسنده کتاب پروژه خوشبختی) پرده‌گشایی از رازهای شگفت‌آور کسانی که واپسین سال‌های عمر خویش را سپری می‌کنند باعث کشف مزایای پرارزشی می‌شود که زندگی آن‌ها را سراسر در بر می‌گیرد.(هانچنر، نویسنده همینگوی عاشق)

شفقت به خود (قدرت مسلم مهربانی به خود)

  • 150,000 تومان

از نگاه سالوادور مدی آسیب روانی بر تعارض به معنای کلی و در سه مولفه تعارض درون‌روانی، تعارض بین‌فردی و تعارض فرد با جامعه استوار است. چنین نگاهی باعث شده است که افرادی همچون پروچاسکا در کتاب نظریه‌های روان‌درمانی، در معرفی هر رویکرد رویکرد روان‌درمانی به این مولفه‌ها بپردازند و شاید بتوان گفت بیشترین انرژی در رویکردها صرف تعارض درون‌روانی شده است. در این نظریه‌ها، مداخلات بسیار خوب برای و اثربخشی برای این تعارضات مطرح شده است ولی کمتر به مساله مهم شفقت توجه شده است. شفقت به خود و دیگران که زمانی بیشتر در آموزه‌های دینی و فرهنگی خودنمایی می‌کرد مدتی است که نه به صورت ضمنی، بلکه در قالب رویکرد رمانی، یعنی درمان متمرکز بر شفقت، به شکلی نظام‌مند در خدمت افرادی قرار گرفته است که به علت تعارض‌های درون‌روانی و استفاده از راهبردهایی نظیر خودسرزنشی، به درجاتی از مشکلات روان‌شناختی رنج می‌برند.

صفحه‌ی 1