عسل نیک فلاح


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راز اعتمادبه‌نفس برای دختران
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
از فرزندت قهرمان بساز
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
مرد زندگیت را جذب کن (75 راه برای جذب مرد مورد علاقه شما)

راز اعتمادبه‌نفس برای دختران

  • 115,000 تومان

دخترها می‌توانند بر جهان حکومت کنند؛ فقط به اعتمادبه‌نفس نیاز دارند آیا تاکنون شهامت عضویت در آن تیم یا شرکت در آن مسابقه را داشته‌اید‏، آیا شهامت صحبت کردن با آن معلم بداخلاق و ترشرو را داشته‌اید، آیا شهامت راه‌اندازی مرکز نگهداری از حیوانات را را دارید که همیشه آرزویش را داشته‌اید؟ یا شاید فهرست اقدامات ترسناک مدنظر شما کاملا متفاوت است. یک راز برای تسهیل انجام همه‌ی این کارها وجود دارد. اعتمادبه‌نفس. اعتمادبه‌نفس به شما قدرت انجام کارهایی را می‌دهد که همیشه آرزویش را داشتید. این کتاب پر از گرافیک‌های جدید، شوخی‌ها، پرسش‌های بامزه و داستان‌هایی از دختران واقعی است تا روش کسب اعتمادبه‌نفس را نشان دهد... چگونه اعتماد‌به‌نفس خود را تقویت کنید یا چگونه از آن استفاده کنید؟ شما به سرعت به یک دختر عمل‌گرا تبدیل خواهید شد و همین تغییرات منجر به ورود به ماجراهای بزرگ و خیلی بزرگ خواهد شد تا دست به چالش‌هایی بزنید که همیشه تصور آن را کرده بودید.

از فرزندت قهرمان بساز

  • 68,000 تومان

برخی والدین به کنترل و برخی دیگر به آسان‌گیری اعتقاد دارند. گروهی هم سعی می‌کنند که بین این دو تعامل برقرار کنند. ما اعتقاد داریم که خداوند بشررا آفریده است تا به کنترل خود درآید. بنابراین به شما کمک نمی‌کنیم تا فرزندان خود را کنترل کنید و به فرزندانتان نیز کمک نمی‌کنیم که حمایت همه جانبه شما را به دست آورند. ما به شما کمک خواهیم کرد نقشی را بازی کنید که به فرزندان شما کمک می‌کند تا خود زندگی خودرا کنترل کنید. در این کتاب آزادی و مسئولیت‌پذیری را بررسی خواهیم کرد. ما اعتقاد داریم، آزادی همه آنچه خداوند به انسان داده است را تقویت می‌کند و این آزادی باید در خدمت عشق و در کنار مسئولیت‌پذیری استفاده شود. بنابراین، آزادی و مسئولیت‌پذیری لازمه رشد یک کودک و تبدیل شدن به یک بزرگسال مهربان و فداکار هستند. ما به شما کمک می‌کنیم از آزادی فرزندان خود نترسید و حس مسئولیت آن‌ها را تحریک کنید.

مرد زندگیت را جذب کن (75 راه برای جذب مرد مورد علاقه شما)

  • 10,000 تومان

کلید قلب مردان در نحوه ارتباط برقرار کردن با آن‌هاست. با مطالعه این کتاب و استفاده از 75 راهکار ارائه شده توسط بروس بریانز نویسنده چندین کتاب موفق در زمینه رابطه زنان و مردان شما می‌توانید صمیمت بیش‌تری بین خود و همسرتان ایجاد کنید، عشق و تعهد او را نسبت به خود تضمین کنید و توانایی‌های معاشرتی خود را در ارتباط با مرد زندگی‌تان بهبود بخشید. (حتی استفاده از تنها چند راهکار هم می‌تواند موثر باشد) مطالعه کتاب حاضر به خانم‌های متاهل، نامزد و همچنین خانم‌هایی که به دنبال مرد ایده‌آل خود هستند پیشنهاد می‌شود.

صفحه‌ی 1