عرفان حسن زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بی‌دردسر (کار مهم‌تر را آسان‌تر انجام دهید)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
خوشا اتلاف وقت
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
واقعا دارم از دست می‌روم
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
دارم از دست می‌روم
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان

بی‌دردسر (کار مهم‌تر را آسان‌تر انجام دهید)

  • 115,000 تومان

زندگی فراز و نشیب دارد. درون هر چیزی که انجام می‌دهیم، ضرب‌آهنگی نهفته است. گاهی باید تلاش مضاعف را به کار بست و اوقاتی را نیز به استراحت و بازیابی انرژی از دست رفته اختصاص داد. اما بسیاری از ما این روزها فقط تلاشمان را بیشتر و بیشتر می کنیم که هیچ وزن و آهنگی در آن نیست و تنها به تلاش فرساینده می‌انجامد. مسئله‌ای درباره زندگی امروزی وجود دارد که به فتح ارتفاعات شبیه است. ذهن‌هایمان گیج و آشفته است. زمین زیر پایمان لغزنده و سست به نظر می‌رسد. شاید واهمه بی‌انتها و تردید از آینده و شاید هم تنهایی و انزوا و دغدغه‌های مالی و سختی‌ها دلیل این همه تلاش است. دلیلش هر چه باشد نتیجه‌اش این است که ما دو برابر کار می‌کنیم که تا نیمی از سهممان را به دست آوریم اما چگونه می توان این وضعیت را تغییر داد؟

خوشا اتلاف وقت

  • 25,000 تومان

«زندان» لزوما اتاقی محصور با میله و دیوار نیست. شاید شباهتی میان ما و آن فیلی که شرطی شده است وجود دارد. فیلی که طنابی به پایش نبسته‌اند، اما از محوطه‌ای که به آن عادت کرده، دور نمی‌شود و به گمانش زندگی در همان محوطه چند متری خلاصه شده و هرجایی دور از آنجا یعنی گم‌شدن. به نظر می‌رسد ما نیز برای خود مرزی فرضی داریم که پا فراتر از آن نمی‌گذاریم. برخی از ما هنوز آن طناب را می‌بینیم که به پایمان بسته شده و برخی دیگر گمان می‌کنیم بازش کرده‌ایم و اکنون دیگر آزادیم، اما شاید اشتباه می‌کنیم! هرکدام از ما زندانی داریم و در آن محصور هستیم. حال ابعاد این زندان برای همه یکسان نیست. طول آن طناب نیز برای هر فرد متفاوت است. آلن لایتمن در «خوشا اتلاف وقت» شما را در شناختن ابعاد زندان‌ها و طول طناب‌ها یاری می‌کند. این کتاب می‌تواند جوابی قاطع برای شایدهای بسیاری باشد که در ذهن‌مان می‌چرخند. این کتاب با محوریت زمان، کورسوی امیدی است به شناختن و نجات‌یافتن از باتلاقی که ما خواسته یا ناخواسته در حال غرق‌کردن خود و فرزندان‌مان در آن هستیم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

واقعا دارم از دست می‌روم

  • 14,000 تومان

یک دستی برسان.... جلوی زبانت را بگیر... بپا نترکی از خنده... مواظب باش قلبت نشکند! چرا آدم بزرگ‌ها این جوری حرف می‌زنند!؟ یک بچه باید چه کار بکند تا همه اعضای بدنش سر جایشان بمانند و تکه‌تکه نشوند؟ اگر می‌خواهید قلبمان نشکند بهتر است یک بالش ببندید دور قفسه سینه‌تان. می‌خواهید مطمئن شوید که دستتان سر جایش باقی می‌ماند؟ از یک دستکش و کلی چسب استفاده کنید! فقط حواستان باشد که اگر پقی بزنید زیر خنده ممکن است بترکید!

دارم از دست می‌روم

  • 14,000 تومان

زندگی پسر بچه‌ی داستان ما به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه اتفاقات عجیب و غریبی برایش افتاد. اول موهایش شروع کرد به ریختن، بعد نوبت به کنده شدن پوستش رسید، بعد هم توی نافش پرز پیدا کرد و دست آخر یک چیز قهوه‌ای لزج و چسبناک که احتمالا مغزش بود، از دماغش زد بیرون! به نظر شما همه‌ی این‌ها طبیعی است؟ یا پسر بچه داستان ما دارد از دست می‌رود؟ موقع خواندن این کتاب خوب حواستان را جمع کنید و جلوی خنده‌تان را بگیرید، وگرنه بعید نیست کله‌تان از شدت خنده از تنتان جدا شود!

صفحه‌ی 1