عبدالحسین صبوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
امید دوباره می‌تازد
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
جهان در پوست گردو
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
طرح بزرگ
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان

امید دوباره می‌تازد

  • 47,000 تومان

جو بایدن بعد از یک تور طولانی معرفی و فروش کتاب، قبل از مراجعت به خانه یک جای دیگر هم توقف می‌کند: شیکاگو. دوست قدیمی‌اش باراک اوباما او را دعوت کرده است تا یک حامی ثروتمند را ملاقات کند. کسی که می‌تواند درصورتی که جو بخواهد کاندید ریاست جمهوری بشود، اوضاع را به نفعش ورق بزند. زمان زیادی نمی‌گذرد که معماهای دیگری سر راه آن دو دوست قرار می‌گیرد: موبایل باارزش اوباما دزدیده می‌شود و یک گروه گانگستری دست به اسلحه می‌برد. جو و باراک به‌ دنبال ضارب می‌گردند و تلاش می‌کنند از فساد گسترده‌ای که عمقش از عمق دریاچه میشیگان نیز بیشتر است پرده بردارند. اگر در این کار ناکام بمانند، دوران بازنشستگی‌شان را در اعماق همان دریاچه خواهند گذراند.

جهان در پوست گردو

  • 96,000 تومان

استفن هاوکینگ در این کتاب ما را به مرزهای فیزیک نظری می‌برد، جایی که گاه واقعیت، شگفت‌انگیزتر از خیال است. پروفسور هاوکینگ مانند بسیاری دیگر از دانشمندان این حوزه علم، در جستجوی یک تئوری است که بتواند همه رویدادهایی که در این جهان پهناور رخ می‌دهند را شرح دهد. او تئوری نسبیت عام اینشتین و نظریه تاریخچه‌های چندگانه ریچارد فینمان را در هم می‌آمیزد و آنها را در قالب یک تئوری یکپارچه که تئوری ـ ام نامیده می‌شود بیان می‌کند. او ما را به سفری شگفت‌انگیز درون فضا - زمان دعوت می‌کند و از ذرات، ریسمان‌ها، پی - بران‌ها، سفر در زمان و بعد یازدهم سخن به میان می‌آورد. در این کتاب با اسرار سیاهچاله‌ها و منشاء جهان آشنا خواهیم شد و قطعات جورچین کیهان را کنار هم خواهیم چید.

طرح بزرگ

  • 84,000 تومان

هر یک از ما مدتی کوتاه زندگی می‌کنیم و در آن مدت فقط بخشی کوچک از کل عالم را مورد کند و کاو قرار می‌دهیم. واقعیت این است که انسان‌ها گونه‌ای کنجکاو هستند. ما اغلب شگفت‌زده می‌شویم و به دنبال پاسخ‌ها می‌گردیم. مردمانی که روی این دنیای پهناور که گاه مهربان و گاه ستمگر است زندگی می‌کنند و به آسمان‌های بی‌کران چشم می‌دوزند، همواره سوال‌های بیشماری پرسیده‌اند، چگونه می‌توانیم دنیایی را درک کنیم که خودمان را در آن می‌یابیم؟ جهان چگونه رفتار می‌کند؟ ماهیت واقعیت چیست؟ همه این‌ها از کجا نشات می‌گیرند؟ آیا جهان به یک خالق نیاز دارد؟ بیشتر ما زمان زیادی از وقت‌مان را صرف دلواپسی درباره این پرسش‌ها نمی‌کنیم، اما برخی اوقات موارد یادشده دغدغه ذهنی تقریبا همه ماست.

صفحه‌ی 1