عباس موزیری فاطمه نادری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسخه عشق (برنامه 7 روزه برای صمیمیت پیوند و لذت بیش‌تر)
زوج‌درمانی سیستمی برای افسردگی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
درمانگاه ازدواج (زوج‌درمانی دانش‌بنیان)
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
7 خان رابطه زناشویی کارآمد (رهنمودهای کاربردی نام‌دارترین ارتباط‌پژوه جهان)
7 خان رابطه زناشویی کارآمد (کتاب تمرین)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
تنظیم هیجان در زوج‌ها و خانواده‌ها  (تاملی بر ناکارآمدی و سلامتی از دریچه تنظیم هیجان)
8 گفت‌و‌گو برای تجربه عشق پایدار
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
تناقض و ضد تناقض (طرحی نو در درمان خانواده‌های تعامل‌های اسکیزوفرن)
الفبای زوج‌درمانی (10 فرمان زوج‌درمانی موثر)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی (کاربست بالینی جلد 2)
تاملی در نظریه و کاربست خانواده‌درمانی سیستمی میلان
درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

نسخه عشق (برنامه 7 روزه برای صمیمیت پیوند و لذت بیش‌تر)

  • 90,000 تومان

چه اکسیری برای ماندگاری عشق سراغ داریم؟ چرا بعضی زوج‌ها سال‌ها کنار هم می‌مانند و بعضی از یکدیگر دل می‌کنند؟ و مهم‌تر این‌که، فرمول علمی برای عشق وجود دارد؟ جان و جولی گاتمن از ارتباط‌پژوهان نام‌دار و پیش‌تازی‌اند که در چهار دهه گذشته سرگرم مطالعه عشق بوده‌اند. آنان داده‌های بیش از سه هزار زوج را گرد آوردند: از زبان بدنشان گرفته تا راه‌هایی که گفتگو می‌کردند تا از استرس‌شان بکاهند. هدف گاتمن‌ها شناسایی عناصر عشق بود. در نسخه عشق، نتیجه مطالعات آنان به برنامه هفت‌روزه‌ای تبدیل شده است که می‌توان آسان و بی‌درنگ به کار بست. هیچ اقدام بزرگ و گفتگویی سختی وجود نخواهد داشت. نه لازم است چیزی بخرید و نه تمهیداتی بیندیشید. هر زوج می‌تواند این برنامه را در هر نقطه‌ای آغاز کند. برنامه هفت روزه شما را در مسیر این تمرین‌ها پیش می‌برد: روز 1: در پی ارتباط باشید. روز 2: از هم سوال کنید. روز 3: قدردانی کنید. روز 4: تحسین واقعی کنید. روز 5: خواسته‌هایتان را به زبان بیاورید. روز 6: نوازش کنید. روز 7: قرار شبانه تدارک ببینید. فرمول رابطه موفق وجود دارد، و کتاب پیش رو به شما نشان می‌دهد تغییرات کوچک رابطه بهتری برایتان به ارمغان می‌آورد.

زوج‌درمانی سیستمی برای افسردگی

  • 65,000 تومان

زوج‌درمانی سیستمی برای افسردگی دست‏آورد پروژه پژوهشی است که به دنبال تعیین اثربخشی درمان سیستمی بود، و می‌توان از آن به عنوان منبع دوره‌های آموزشی زوج‌درمانی استفاده کرد. فنون متعددی در کتاب حاضر تشریح شده است که آسن و جونز برای درمان افسردگی به کار بسته‌اند. به علاوه، توضیح مسیر درمان با استفاده از روایت‌های مراجعان کتاب را به اثری جذاب و خواندنی تبدیل کرده است. این کتاب راهنمای نسل بعدی پژوهش‌هایی است که هدفشان شناخت عناصر مؤثر و شفابخش درمان است. کتاب جونز و آسن پنجره‌های جدیدی رو به درمانگران سیستمی می‌گشاید تا درباره مسائل مناقشه‏ برانگیز این حوزه بیندیشند. باور دارم این کتاب جرقه آغاز پژوهش‌های مشابه در سلامت روان است.

درمانگاه ازدواج (زوج‌درمانی دانش‌بنیان)

  • 280,000 تومان

درمانگاه ازدواج برنامه زوج‌درمانی کاملی را بر اساس پژوهش‌های دکتر جان گاتمن درباره ازدواج‌های موفق و ناموفق ارائه می‌کند. خوانند نه تنها فرآیندهای ارزیابی سودمند و مختصری را در کتاب می‌یابد، با یک برنامه درمانی اختصاصی و پژوهش‌بنیان آشنا می‌شود که چند جز دارد. به علاوه، چندین پرسشنامه و دستورالعمل مصاحبه در کتاب آمده است که حکم جعبه ابزار درمانگر را در مصاحبه‌ها و مداخله‌های درمانی دارد. گاتمن با انجام پژوهش‌های بلند مدت روی بیش از 700 زوج به عوامل معینی دست یافت که روابط زناشویی رضایت بخش و پایدار را از روابط زناشویی نارضایت‌بخش و ناپایدار، و زوج‌هایی را که در مسیر طلاق گام برمی‌دارند از زوج‌هایی تفکیک می‌کند که رابطه نارضایت‌بخش پایدار دارند. این یافته‌ها که در کتاب حاضر با زبانی شیوا و دور از اصطلاحات فنی بیان شده است، شالوده نظریه زوج‌درمانی خانه ارتباط سالم‌اند که دو هدف دارند: تغییر رابطه دوستانه زوج و آموزش مدیریت تعارض به آنان.

7 خان رابطه زناشویی کارآمد (رهنمودهای کاربردی نام‌دارترین ارتباط‌پژوه جهان)

  • 150,000 تومان

هفت خوان رابطه زناشویی کارآمد درک ما را از رابطه زناشویی، اصلاح و غنی‌سازی آن دگرگون کرده است. پژوهش‌های بی‌سابقه جان گاتمن باعث شد عادت‌هایی را در زوج‌ها ببیند که باعث پایداری یا تخریب رابطه زناشویی می‌شوند. اینک نتیجه آن پژوهش‌ها پیش‌روی شماست: هفت خوان، که زوج را در مسیر رابطه‌ای هماهنگ و پایدار راهنمایی می‌کند. کتاب حاضر ویراست دوم «هفت خوان رابطه زناشویی کارآمد» است که با ارائه تمرین‌های جدید و آخرین پژوهش‌های موسسه گاتمن، راهنمای کم‌نظیری برای همه زوج‌هایی‌ست که مایل‌اند ازدواج شورانگیزی را تجربه کنند. گاتمن اصولی نو برای حل تعارض‌ها، خلق معنای مشترک، دست‌یابی به صمیمیت بیشتر آموزش می‌دهد، و راهبردها و منابعی را به زوج عرضه می‌کند تا قدم‌های موثرتری برای حل مشکلات‌شان بردارند.

7 خان رابطه زناشویی کارآمد (کتاب تمرین)

  • 70,000 تومان

کتاب حاضر ضمیمه ویراست دوم «هفت خوان رابطه زناشویی کارآمد» است و هر فصل آن تمرین‌های تعاملی و گام به گام به زوج ارائه می‌دهد. از این راهنما برای ثبت پاسخ‌های خود به پرسش‌هایی که درباره ارتباط‌تان طرح شده، یادگیری مفاهیم، و کاربست ابزارهای ساخت پیوند زناشویی، صمیمیت، و رابطه دوستانه توام با احترام استفاده کنید.

تنظیم هیجان در زوج‌ها و خانواده‌ها (تاملی بر ناکارآمدی و سلامتی از دریچه تنظیم هیجان)

  • 125,000 تومان

کتاب تنظیم هیجان در زوج‌ها و خانواده‌ها طلیعۀ ادبیات پژوهشی دربارۀ مدیریت واکنش‏های هیجانی است که نتیجۀ توجه جامعه و روان‌شناسی غرب به تنظیم هیجان است. مهارت کنترل و مدیریت مؤثر هیجان‌ها در تعامل‌های اجتماعی نقش مهمی در سلامت و عملکرد بین‌فردی ایفا می‌کند. این کتاب تفسیر هوشمندانه و رضایت‌بخشی از مسائل و نظریه‌های مفهومی، پژوهش‌ها، و کارهای بالینی ارائه می‌دهد که همگی بر تنظیم هیجان متمرکزند. این فرآیندها شامل آغاز، تداوم، و ابراز هیجان‌های مثبت، و اجتناب، کاهش، و پنهان‌کردن هیجان‌های منفی است. نویسندگان کتاب تصریح می‌کنند که چگونه روابط والدینی خاص، و الگوهای تکراری در تعامل‏های خانواده بر توانایی تنظیم هیجان‌های قوی در بافت شخصی و اجتماعيِ کودکان ‌اثر می‌گذارد. این کتاب علاوه‌بر ارائۀ یافته‌های پژوهشی، منبع باارزشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان بالینی است که با کودکان، زوج‏ها، و خانواده‌هایی سروکار دارند که در تنظیم هیجان كُمیت‌شان لنگ است و در پی بهبود راهبردهای تنظیم هیجان‌اند. جای خوشحالی است که علی‌رغم زمینه‌های ناهم‏خوان نویسندگان، در پایان هر فصل جهت‌گیری‌های پژوهشی آینده و ملاحظات عملی کارشان را آورده‌اند.

8 گفت‌و‌گو برای تجربه عشق پایدار

  • 95,000 تومان

چه از نعمت رابطۀ زناشویی متعهدانۀ طولانی‌مدت برخوردارید و چه در آغاز راه رابطۀ زناشویی هستید، «هشت گفت‌وگو برای تجربۀ عشق پایدار» راهنمای مهم و کم‌نظیری برای ایجاد و تداوم رابطۀ عاشقانۀ سالم و پایدار برای شماست. این کتاب خارق‌العاده شما را قادر می‌سازد در گفت‌وگوهایی مهیج و سازنده برای پرورش عشقی ابدی درگیر شوید. ـ دنیل ج. سیگل شادی پایدار اتفاقی به دست نمی‌آید بلکه یک انتخاب است. رابطۀ عاشقانه‌تان را با برنامۀ ساده و جذاب هشت گفت‌وگوی تغییرآفرین تحکیم و تعمیق کنید. این هشت گفت‌وگو بر پایۀ پژوهش‌های روان‌شناختی و علمی دربارۀ عاشق‌شدن تدوین شده است. کتاب جعبۀ ابزار ضروری برای همۀ زوج‌هایی است که در پی رابطۀ بهتری هستند. تمرین‌ها و گفت‌وگوهای نوآوارنۀ آن به شما کمک می‌کند روش‌هایی برای تعمیق ابعاد رابطۀ زناشویی خود بیابید.

تناقض و ضد تناقض (طرحی نو در درمان خانواده‌های تعامل‌های اسکیزوفرن)

  • 48,000 تومان

«تناقض و ضدتناقض» گزارش اولین پژوهشی است که در مرکز خانواده‏پژوهی میلان در اواخر 1971 طرح‌ریزی و در ابتدای 1972 اجرا شد. این کتاب اقدام‌های درمانی نویسندگان را برای پانزده خانواده گزارش می‏دهد. در پنج خانواده فرزند آشفتۀ روان‌پریش و در ده خانواده، بزرگسال اسکیزوفرن حضور داشت. دکتر سلوینی پالاتزولی و همکارانش بنیانگذاران رویکرد خانواده‌درمانی سیستمی میلان بودند و این کتاب از اولین کتاب‌هایی است که این رویکرد درمانی را معرفی کرد که رویکرد سیستمی در خانواده‌درمانی را متحول و درک جدیدی از سیستم خانواده فراهم کرد. در رویکرد میلان هر چند اصطلاح بلولريِ اسکیزوفرنیا را پذیرفته‌اند، اسکیزوفرنی را فقط تشخیصی برای توجیه بیماری فرد در قالب مدل سنتی پزشکی به کار نمی‌بندند، بلکه به تعامل‌های اسکیزوفرنیک در خانواده توجه می‌کنند که کاربست درمانی و نقش مهمی در تغییر دارد. نویسندگان ابتدا به موضع علم مدرن دربارۀ نقش محوری تناقض به‌عنوان منبع آشفتگی‌ها و دگرگونی‌های خلاق اشاره می‌کنند و سپس نشان می‌دهند با تغییر و اصلاح الگوهای تعاملی اصلی و تناقضی می‌توان خانوادۀ دارای تعامل‌های اسکیزوفرن را درمان کرد. ضدتناقضی را که طی این فرآیند به‌وجود می‌آید، می‌توان با مثال‌های بی‌شمار به تصویر کشید، و بر اساس مدل‌های مفهومی نظریۀ عمومی سیستم‌ها، سیبرنتیک، و فلسفۀ عملی روابط انسانی تحلیل کرد.

الفبای زوج‌درمانی (10 فرمان زوج‌درمانی موثر)

  • 110,000 تومان

گاتمن‌ها در «الفبای زوج‌درمانی: 10 فرمانِ زوج‌درمانی مؤثر» شما را به اتاق درمان‏شان می‏برند. آنان دهه‌هاست سرگرم زوج‌درمانی‌اند و تجربه‌های چالش‌برانگیز، آموزنده، و دستِ‌اولی دارند. کتاب پیشِ رو چکیده سال‌ها کار بالینی و پژوهشی است که در 10 فرمان خلاصه شده است. جولی و جان گاتمن هر فرمان را با نمونه‌های بالینی و یادداشت‌های جانبی روایت کرده‌اند. در این کتاب می‌خوانید: - باید «رابطه را درمان کنید»، اما چگونه رابطه را که به ماهی لیز می‌ماند درمان می‌کنید؟ - اگر زن و شوهر دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشند، چگونه با آنان همدلی می‌کنید؟ - آیا جدایی آنان را پای خودتان می‌نویسید؟ خود را وقتی موفق می‌دانید که زوج با هم بمانند؟ - وقتی درمانجویان تجربه‌های هیجانی و شخصی شما را بیدار کنند، چه کار خواهید کرد؟ - چگونه درمان خود را بر یافته‌های پژوهشی بنا می‌کنید؟

درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی (کاربست بالینی جلد 2)

  • 95,000 تومان

درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد: 1) رویکرد خانواده‌درمانی اختلالات روانی نظیر افسردگی، سوء مصرف مواد و الکل، و اختلالات شخصیت را مرور می‌کند . 2) دستورالعمل‌های مفصلی برای کار با زوج‌های درگیر با اختلالات جنسی، طلاق، ازدواج مجدد، و خانواده‌های ناتنی ارائه می‌دهد. 3) ملاحظات خاص درمان کودکان در بافت خانواده درمانی را توضیح می دهد. 4) سیر تکامل و مفاهیم زیربنایی خانواده‌درمانی را معرفی می‌کند. 5) آخرین یافته‌های مربوط به جنسیت، فرهنگ و نژاد را عرضه می‌کند و از تاثیر آن‌ها بر خانواده‌درمانی پرده برمی‌دارد. 6) دیدگاه پژوهش‌گران را درباره وضعیت کنونی پژوهش در خانواده‌درمانی و جهت‌گیری‌های آینده آن مطرح می‌کند. درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی با ترکیب آموزش‌های نظری و راهبردهای بالینی به‌روز به اثری برجسته در این حوزه تبدیل شده است. این کتاب هم برای درمان‌گرانی که به درمان زوج‌ها و خانواده‌ها مشغول‌اند و هم برای آموزش موثر فنون درمانی به درمان‌گران منبع ارزشمندی است.

تاملی در نظریه و کاربست خانواده‌درمانی سیستمی میلان

  • 40,000 تومان

کتاب «تاملی در نظریه و کاربست خانواده‌درمانی سیستمی میلان» بحث کامل و مفصلی است که نشان می‌دهد چگونه ایده‌ها و فنون اصلی رویکرد میلان تحت تاثیر جریان فکری حاکم بر خانواده‌درمانی قرار گرفته است. مثلا فرضیه‌سازی، بی‌طرفی، و حلقویت در واکنش به چالش‌های جدیدی نظیر سوءاستفاده از کودکان، و افکار و باورهای جدیدی که ریشه در زبان‌شناسی و فمینیسم دارد، بازتعریف شدند...

درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی

  • 175,000 تومان

خانواده‌درمانی در سال‌های اخیر از رویکردهای نظری گوناگون و از هم گسیخته به حوزه بالغی متشکل از مکتب‌های نظری مختلف و مفاهیم طبقه‌بندی شده منسجم تبدیل شده است. «درس‌نامه خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی: کاربست‌های بالینی» ویراسته دکتر شعله‌ور است که هنرمندانه نظریه‌ها و فنون مکتب‌های مختلف را در کنار کاربست‌های بالینی خاص هر یک از آن‌ها در یک منبع جامع ارائه کرده است. کتاب 7 بخش دارد از خانواده‌درمانی: نظریه و فنون، سنجش خانواده، خانواده‌درمانی با کودکان و نوجوانان، و زوج‌درمانی، گرفته تا خانواده‌درمانی با اختلالات و پژوهش در خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی. هر بخش با مقدمه مروری آغاز می‌شود که سنگ بنای کاربست‌های بالینی است.

1  صفحه‌ی 1