عاطفه ارزبین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باطن خوب (راهنمای تبدیل شدن به پدر و مادری که می‌خواهید باشید)
راهنمای مادراولی‌ها برای مدیریت محرک‌ها (راهبردهای عملی برای گذر از لحظات دشوار)
راهنمای هیجان‌ها از بارداری تا مادر شدن (چیزی که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید)

باطن خوب (راهنمای تبدیل شدن به پدر و مادری که می‌خواهید باشید)

  • 180,000 تومان

تا سال‌های اخیر تصور می‌شد که کودکان ماشین‌هایی هستند که می‌توان با پاداش و تنبیه به رفتارشان جهت داد. این دیدگاه در نظریه رفتارگرایی ریشه دارد و اگرچه در کوتاه‌مدت نتایج به ظاهر مطلوبی به بار می‌آورد، طولی نخواهد کشید که اثرش را از دست می‌دهد و آثار مخربی روی روان کودک و تعاملات والد- فرزندی به جا می‌گذارد. دکتر بکی کندی با رویکرد «باطن خوب» انقلابی در فرزندپروری به پا کرده است. از نظر او کودکان ماشین نیستند؛ آنها افکار و هیجان‌های مخصوص به خودشان را دارند و برای تعامل کارآمد با آنها باید وارد فضای ذهنی‌شان شویم. ما نمی‌توانیم با مفاهیم و منطق دنیای بزرگسالان با کودکان برخورد کنیم. با مطالعه این کتاب می‌آموزید که با دنیای ذهنی کودکان تعامل برقرار کنید. این کتاب صرفاً یک کتاب فرزندپروری نیست و نکات آن در سایر روابط انسانی نیز می‌تواند مفید باشد.

راهنمای مادراولی‌ها برای مدیریت محرک‌ها (راهبردهای عملی برای گذر از لحظات دشوار)

  • 90,000 تومان

وقتی برای اولین بار مادر می‌شوید، انواع موقعیت‌های استرس‌آور وجود دارند که می‌توانند واکنش‌های هیجانی شدید را برانگیخته کنند. مدیریت ترس، خشم و ناامیدی‌تان در زمانی که همه چیز اشتباه پیش می‌رود به تمرین نیاز دارد اما پاسخ‌گویی منطقی برای ایجاد رابطه‌ی سالم با فرزندتان نکته کلیدی است. این راهنما از طریق بررسی چیستی محرک‌ها، نحوه شناسایی آنها و راهبردهای مؤثر برای حفظ خونسردی در حین لحظات اضطراب‌آور، به شما نشان می‌دهد که چطور پاسخ‌گویی منطقی داشته باشید. • محرک‌ها از کجا نشأت می‌گیرند: با نگاهی به عوامل ایجادکننده محرک‌ها می‌توانید درک کنید که آنها چگونه روی مغز و بدن‌تان تأثیر می‌گذارند و این روش‌ها چگونه می‌توانند به شما کمک کنند. • توصیه‌ها و مثال‌های اطمینان‌بخش: داستان‌های مرتبطی را از سایر والدین می‌خوانید که روش‌ها را در عمل نشان می‌دهند. • یک مسیر روشن رو به جلو: هر راهبرد با گام‌های ساده‌ای‌ ارائه می‌شود که می‌توانید بلافاصله آنها را طی کنید تا تغییر مثبت را مشاهده کنید. با راهنمای مادراولی‌ها برای مدیریت محرک‌ها یاد می‌گیرید که واکنش‌های هیجانی‌تان را مدیریت کنید و آرامش‌تان را در فرزندپروری حفظ کنید.

راهنمای هیجان‌ها از بارداری تا مادر شدن (چیزی که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید)

  • 130,000 تومان

کتاب حاضر، کتابی خودیاری است که به بررسی مسائل و چالش‌های روانشناختی زنان، از زمان بارداری تا یک سال پس از مادر شدن، می‌پردازد. محوریت این کتاب پیرامون تغییراتی است که باردار شدن در ساختار روانی خانواده، به خصوص زنان، ایجاد می‌کند. این کتاب در نوع دیدگاه خود نسبت به موضوع بارداری کم‌نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیر است. با توجه به اینکه بهداشت روان مادر و ارتباط اولیۀ مادر-کودک در سال‌های نخستین کودکی اهمیت ویژه‌ای دارند، لازم است والدین با کسب آگاهی‌های لازم آسیب‌های این دوره را به حداقل برسانند و بتوانند در جهت رشد و بالندگی خودشان و فرزندان‌شان قدم بردارند. -یادداشت مترجم- بخشی از کتاب: «به طور کلی، این یک راهنما برای مراقبت از خودتان در دوران بارداری و مادری کردن است؛ دوره‌ای از زندگی که ما آن را «بلوغ مادرانه» می‌نامیم. سعی کنید با صدای بلند بگویید: بلوغ مادرانه. به نظر می‌رسد که این دوران شبیه بلوغ نوجوانی است؛ مرحله‌ای از رشد که به خوبی توصیف شده است و در آن بدن دوباره تغییر می‌کند و هورمون‌ها طغیان می‌کنند. همۀ افراد این مسئله را درک می‌کنند که دورۀ بلوغ نوجوانی دوره‌ای ناخوشایند است اما در دورۀ بلوغ مادرانه همه از شما انتظار دارند شاد باشید، درحالی‌که هیچ کنترلی روی ظاهر، هیجانات و روابط‌تان با آدم‌های اطراف‌تان ندارید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم حقیقت پشت این انتظارات را ببینید.»

صفحه‌ی 1