طاهره یوسفی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیچ‌کس (داستانی درباره‌ی غلبه بر آزار و اذیت در مدرسه)

مهارت‌های شادی برای بچه ها (10 فکر زیبا که به بچه ها کمک می‌کند تا احساس شادمانه‌ای داشته باشند)

  • 40,000 تومان

کتاب مهارت‌های شادی برای بچه‌ها ده مهارت مقابله‌ای را به کودکان آموزش می‌دهد تا آنها بتوانند شاد و سرزنده باشند و هر بار که احساس کردند غمگین یا نگران یا افسرده‌اند با انجام این تمرین‌ها بتوانند از بار غم خود کم کنند. در این کتاب همچنین یک بخش ویژه اطلاعات تکمیلی برای پدر و مادرها وجود دارد که با مطالعه آن می‌توانند با یادگیری مهارت‌های مقابله‌ای به کودکان کمک کنند تا با شناخت و استفاده از آنها، روحیه خود را بالا برده و شادتر شوند.

هیچ‌کس (داستانی درباره‌ی غلبه بر آزار و اذیت در مدرسه)

  • 40,000 تومان

زورگویی‌ها و قلدری‌های یک دانش‌آموز باعث شده توماس احساس پوچی کند و به این نتیجه برسد که نمی تواند شخصیت مستقلی داشته باشد. او نیازمند کمک دوستان و همکلاسی‌ها و بزرگترهاست تا اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورد. اما خود کودک قلدر هم نیازمند کمک است. داستان کتاب « هیچکس» و انجام فعالیت‌هایی که در آن آمده است به کودکان و نیز نوجوانان کمک می کند تا خود را بازیابند. از طرف دیگر این داستان باعث می‌شود قلدرها هم به ارزش دوستی و مهربانی پی ببرند. بخش پایانی کتاب به پدر و مادرها، معلمان و اولیای مدرسه، و مشاوران کمک می کند تا راه‌های مؤثری برای یاری و حمایت از کودکان در جلوگیری از قلدری و زورگویی بیابند. پیوست کتاب اطلاعات ارزشمندی دارد که اعمال فرد قلدر و قربانی قلدری را بررسی می کند؛ توصیه‌های مفیدی در جهت غلبه بر قلدری و اندیشیدن به گونه‌ای متفاوت درباره خود، ارائه می‌دهد؛ و پرسش‌های سازنده‌ای مطرح می‌کند تا بزرگترها درباره این معضل به درستی بحث کنند.

راهبردهای عملی برای افزایش اعتماد به نفس کودکان (25 راهکار برای والدین جهت آموزش اعتماد به‌ نفس کودکان)

  • 80,000 تومان

کتاب (راهبرد‌های عملی برای افزایش اعتماد‌به‌نفس کودکان) از طریق روش‌های کاربردی آسان به شما کمک می‌کند تا اعتماد‌به نفس را در فرزندتان به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. این کتاب راهبرد‌های موثری دارد تا با عملی کردن آن‌ها به رشد وتحول فرزندانتان کمک کنید و به آن‌ها یاد بدهید که در مدرسه بهتر عمل کنند و آمادگی‌های لازم را برای ورود به دنیای واقعی پیدا کنند وبه اهداف بزرگی دست یابند. وقتی در کودکتان اعتماد‌به‌ نفس پایدار خلق می‌کنید در‌های بسته زیادی را به روی آن‌ها باز می‌کنید ودر نتیجه آن‌ها می‌توانند: -محبوب همگان باشند و دوستان زیادی پیدا کنند، - با چالش‌های جدید با آغوش باز رودررو شوند، -نقش سرگروه و رهبر را به‌عهده بگیرند، - برای رسیدن به خواسته‌هایشان از هیچ مانعی نهراسند، -زندگی شاد و سعادتمندی داشته باشند، - رویایشان را به حقیقت بپیوندند، و...

صفحه‌ی 1