صفدر تقی زاده محمدعلی صفریان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آنا کریستی (نمایش‌نامه)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
سفر دور و دراز به وطن (3 نمایش‌نامه تک‌پرده‌)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
مرگ در جنگل و 25 داستان کوتاه دیگر (مجموعه داستان)

آنا کریستی (نمایش‌نامه)

  • 60,000 تومان

«آنا کریستی» نمایشنامه‌ای در چهار پرده از «یوجین اونیل»، نمایشنامه نویس ایرلندی- آمریکایی است. این اثر برای اولین بار در 2 نوامبر 1921 در تالار واندربیلت برادوی روی صحنه رفت. اونیل در سال 1922، جایزه پولیتزر را برای این نمایشنامه دریافت کرد. این نمایش‌نامه در سال 1343 شمسی توسط صفدر تقی زاده و محمدعلی صفریان به فارسی ترجمه شد و توسط انتشارات فرانکلین و نشر اندیشه به چاپ رسید.

سفر دور و دراز به وطن (3 نمایش‌نامه تک‌پرده‌)

  • 30,000 تومان

موضوع بحث من هنر تئاتر در آمریکاست. اما قبل از آن که شما را به آمریکا ببرم امیدوارم که مرا به خاطر توضیح مختصری درباره کلمه تئاتر معذور بدارید. همه هنرمندان چنین معتقدند که به زبانی جهانی تکلم می‌کنند و تئاتر کشور من نیز با وجود آن که مانند اغلب جاها متهم به افراط در احساسات ملی است، به آن تفاهم بین‌المللی که دلیلی برای حضور من در برابر شما نیز می‌تواند باشد، مربوط و وابسته است. هنر تئاتر بر چهار اصل اساسی استوار است: «نمایش‌نامه»، «بازیگران»، «تماشاچی» و جایی که این سه در آن به هم می‌آمیزند. اغلب، عوامل دیگری از قبیل دکور، نور، اثاثیه روی سن، لباس، گریم، موزیک متن، اداره و رهبری صحنه را نیز شامل می‌شود اما هیچ یک از این‌ها ضروری نیست و نمایش‌نامه را می‌توان حتی بدون تبلغی و وجود یک سازمان تجاری به روی صحنه آورد.

مرگ در جنگل و 25 داستان کوتاه دیگر (مجموعه داستان)

  • 120,000 تومان

در این کتاب، بیست و شش داستان کوتاه از نویسندگانی که در نوشتن این قالب ادبی شهرت دارند گرد آمده است. هر یک از این داستان‌ها، تا حدود زیادی نمایانگر سبک و سیاق ویژه هر نویسنده است و از آن‌جا که بیشتر آن‌ها از میان مجموعه‌های منتخب داستان‌های کوتاه به زبان بیگانه، انتخاب و ترجمه شده‌اند، نمونه‌های تقریبا کاملی از شکل‌های گوناگون داستان کوتاه در دو قرن اخیر به دست می‌دهند. شاید بتوان با مطالعه این داستان‌ها که به ترتیب تاریخ زندگی نویسندگانشان آمده‌اند، با سیر تکاملی و پیشرفت تاریخی و فنی داستان کوتاه از قرن نوزدهم تا به امروز آشنایی بهتر و بیشتری پیدا کرد.

صفحه‌ی 1