صدرا صمدی دزفولی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یدک
  • 279,000 تومان
  • با تخفیف: 279,000 تومان
قدرت ما (به ‌کارگیری هویت جمعی برای ترویج همکاری و همبستگی اجتماعی)
عادت های 1رابطه آگاهانه (25 تمرین برای افزایش صمیمیت و ایجاد پیوندی عمیق تر در میان زوج ها)
سرت را از زندگی‌ام بکش بیرون (راهنمای رک بودن برای دختران خوب)
قدیس رئیس و موج‌سوار (درس‌هایی خارق‌العاده از عشق و زندگی)

یدک

  • 279,000 تومان

همواره در خاندان‌های سلطنتی وقتی ملکه یا پادشاه بمیرد تاج‌وتخت به کسی می‌رسد که او قبل از مرگش تعیین کرده. در بریتانیا هم همان‌طور که پیش‌تر تعیین شده بود، پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، پسرش، چارلز سوم، بر تخت پادشاهی نشست. او هم بین شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، پسر بزرگ‌تر، یعنی ویلیام را به‌عنوان جانشین نخست خودش برگزید. این یعنی حتی بعد از شاه چارلز سوم هم پادشاهی به هری نخواهد رسید. او که گویا جانشینِ جانشینِ جانشینِ ملکه بودن خیلی به مذاقش خوش نیامده بود، چندی پیش از خاندان سلطنتی جدا شد و با همسرش، مگان مارکل، به آمریکا مهاجرت کرد. این کتاب، که به سه بخش «کودکی هری تا پایان دورۀ تحصیل»، «دوران خدمت در ارتش» و «ازدواج و حواشی آن تا جدا شدن از خاندان سلطنتی» تقسیم می‌شود، زندگی‌نامه، یا بهتر است بگوییم درددل‌نامۀ شخصی هری، دوک ساسکس، است که علی‌رغم جدایی رسمی از سلطنت، کماکان او را شاهزاده هری می‌نامند. منتقد گاردین درمورد کتاب می‌نویسد: «کتاب در بیان رنج­های احساسی لاینحل هری و اضطراب­ها و نگاهش به جهان خوب عمل کرده است. نویسنده در استخراج جزئیات مهم از میان خاطراتش توانایی زیادی از خود نشان داده و این وقایع­نگاری شخصی را به اثر ادبی موفقی تبدیل کرده که کسی انتظارش را نداشته است.»

قدرت ما (به ‌کارگیری هویت جمعی برای ترویج همکاری و همبستگی اجتماعی)

  • 129,000 تومان

در این کتاب، به قدرت نهفته در احساس «ما» بودن می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که سازوکارهای هویتی برای درک زندگی بشری چه نقش مبهمی دارند. ارسطو در سخن مشهوری می‌گوید: «شناخت خویشتن، سرآغاز حکمت است.» اما ما معتقدیم که شناخت حقیقی خود ب معنای تلاش برای رسیدن به جوهری تغییرناپذیر و ثابت نیست، بلکه شناخت خویشتن به معنای درک چگونگی شکل‌گیری و بازشکل‌گیری هویت از طریق تعامل با جهان اجتماعی پیرامون ماست که جزئی تفکیک‌ناپذیر از آن هستیم، و نیز درک چگونگی تاثیر ما در شکل‌گیری هویت افراد دیگر. «مرزبندی‌های هویتی وقتی خطرناک می‌شوند که رهبران غیرخودی‌ها را تهدید تلقی و پیروانشان را مجاب می‌کنند که گروهمحبوبشان در معرض خطری جدی قرار گرفته و حتی موجودیتش به خطر افتاده است... مراحل آخر این روند به‌سرعت اتفاق می‌افتد. رهبران گروه خود را به‌عنوان تنها خیر مطلق معرفی می‌کنند... ازاین منظر معیوب، قتل هم به‌عنوان یک خیر اخلاقی و حتی لازم به پیروان مغرفی‌می‌شود... به اینترتیب است که رهبران در طول تاریخ توانسته‌اند قساوت و خشونت را توجیه کنند.»

عادت های 1رابطه آگاهانه (25 تمرین برای افزایش صمیمیت و ایجاد پیوندی عمیق تر در میان زوج ها)

  • 119,000 تومان

ساختن رابطه‌ای آگاهانه کاری‌ست دشوار. در واقع تلاشی مادام‌العمر است. اما ارزش تلاش کردن دارد، زیرا داشتن رابطه‌ای عالی بنیاد زندگی‌ای پر از شادی و لذت است. اگر از آن دسته افرادی هستید که در حال حاضر از رابطه خود راضی نیستند، با خواندن این کتاب نشان می‌دهید دست‌کم دارید کاری برای رابطه انجام می‌دهید. این کتاب رابطه‌ای آگاهانه را به شما پیشنهاد می‌کند؛ آگاهی به معنای توجه، حضور، مشارکت، هوشیاری و شعوراست. کاربرد این رفتار‌ها باعث شادی و استحکام بیشتر رابطه خواهد شد.

سرت را از زندگی‌ام بکش بیرون (راهنمای رک بودن برای دختران خوب)

  • 69,000 تومان

خب، بیایید شروع کنیم. حتما گاو‌باز‌ها را دیده‌اید! همان‌هایی که می‌گویند: «اُله!» و لباس‌های مسخره می‌پوشند. فکر کنید گاو‌بازهستید و حالا تصور کنید یکی از آن شنل‌های قرمز به دست دارید که برای تحریک گاو از آن استفاده می‌کنند. روشن است؟ خب. هر موضوعی را که در این کتاب و در زندگی با آن مواجه می‌شوید- هر چیزی را که تصمیم گرفته‌اید دیگر به آن اهمیت ندهید- به شکل گاوی تصور کنید که دارد به‌سمت شما حمله می‌کند و مدام سرعتش بیشتر می‌شود، و دقیقا پیش‌ از آنکه به شما برسد، تصور کنید مثل گاو‌باز‌ها با وقار خاصی یک قدم به کنار می‌روید و اجازه می‌دهید با‌ سرعت بالا از جلوی شما عبور کند. اٌله!

قدیس رئیس و موج‌سوار (درس‌هایی خارق‌العاده از عشق و زندگی)

  • 174,000 تومان

رابین شارما یکی از متفکران برجسته جهان در زمینه رهبری، رشد شخصیتی و مدیریت زندگی است. او نویسنده کتاب‌های پرفروشی چون راهبی که فراری‌اش را فروخت و چه کسی بعد از مرگ تو گریه می‌کند؟ است، شارما به عنوان سخنران اصلی در همایش‌های بسیاری از شرکت‌های قدرتمند جهان از جمله مایکروسافت، شبکۀ نورتل و جنرال موتورز حضور مستمر داشته است. کتاب، داستان ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است که در ژانر کتاب های انگیزشی قرار می‌گیرد. کاراکتر اصلی داستان، جک ولنتاین به طور معجزه آسایی از یک تصادف جان سالم به در می‌برد و در بیمارستان با پیرمردی هم اتاق می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می دهد. بعد از اینکه پیرمرد آن شب از دنیا می رود، بسته‌ای را برای جک به جا می گذارد که او را با سه آموزگار بزرگ خود آشنا می‌کند و از آن‌ها درس زندگی می آموزد؛ یک کشیش در رم، یک موج سوار در هاوایی و یک مدیرعامل در نیویورک. این درس‌ها سرآغاز یک تحول عظیم در روح و جان او می‌شوند. یکی از مخاطبان کتاب این اثر را یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی می داند. به عقیده او این اثر می‌تواند کمک بزرگی برای کسانی باشد که در زندگی خود به تنگنا رسیده و با مشکلات روحی جدی ای روبه رو شده اند. او معتقد است که شارما در این اثر با ارائه راه حل هایی کارآمد می تواند قدرت تفکر و تصمیم گیری هر فردی را دگرگون کند.

صفحه‌ی 1