صالح حسینی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
3 داستان (بار تلبی محرر  بنیتو سرینو  بیلی باد بحری) مجموعه داستان
روشنایی در اوت
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
کتاب سیاه
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
تراژدی مکبث (نمایش‌نامه)
  • 27,500 تومان
  • با تخفیف: 27,500 تومان
موبی‌دیک (نهنگ بحر)
  • 485,000 تومان
  • با تخفیف: 485,000 تومان
دل تاریکی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مرگ ایوان ایلیچ
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
گزارش به خاک یونان
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
قمارباز
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
برخیز ای موسی
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
برادران کارامازوف 2 (2 جلدی)
  • 325,000 تومان
  • با تخفیف: 325,000 تومان
برادران کارامازوف 1 (2 جلدی)
  • 325,000 تومان
  • با تخفیف: 325,000 تومان

3 داستان (بار تلبی محرر بنیتو سرینو بیلی باد بحری) مجموعه داستان

  • 185,000 تومان

برای اینکه بتوانیم بارتلبی را بهتر بخوانیم، نخست باید دریابیم که هرگز معلوممان نمی‌شود بارتلبی کیست یا چه کاره است، لیکن دمادم از ما خواسته می‌شود که از خود بپرسیم ببینی کیست و چه کاره است. باید متوجه باشیم که او چه بسا هر چیز بوده باشد، از تکه آب آورد انسانی و تاریکی دنیایی آگاه و متقدر گرفته تا تجسد الوهی.

روشنایی در اوت

  • 125,000 تومان

آدمیت کریسمس و شاید هم وقوف کامل بر وضعیت تراژیک خویش در آن هفته باورنکردنی آشکار می‌شود که طی آن با وی می‌دویم، یعنی بدانگاه که از دست غوغاییان و کلانتر و معاون کلانتر و لوکاس و سگ‌های پلیس می‌گریزد. زبده بس درخشان و معرکه جمله رویدادهای پیشین بدانگاه به دست داده می‌شود که کریسمس، همچنان پیچیده در قبای شندره خودبسندگی و غرورش، خود را آهسته آهسته از صحنه خشونت‌بار حمله به کلیسای سیاهان دور می‌کند و به سمت سازش تراژیک با سرنوشت خود پیش می‌رود، به سمت پذیرا شدن بهای مخاطره سرنوشت بشری. رویدادهای زندگی‌اش که او را در جامه «حکم ازلی» به سوی انکار غرورآمیز آدمیت خویش‌اش سوق می‌دهد، پژواک یافته است. آگاه، از آن دست که شاید قبلا هرگز نه بدین سان، از لذت ساده زنده بودن و نفس کشیدن، طالع شدن روز دیگری را نظاره می‌کند.

کتاب سیاه

  • 88,000 تومان

در این پایان، غالب آخرین نوشته‌اش را با نام جلال، که نامش دیگر ورد زبان کسی نیست، می‌نویسد تا به موقع به دفتر روزنامه برساند. آنگاه، دم‌‌دمای صبح، رویا را برای به اندوهان به خاطر می‌آورد و از پشت میز کارش بلند می‌شود، به تاریکی شهر بی‌نصیب از بیداری نگاه می‌کند؛ رویا را به خاطر می‌آورم و از پشت میز کارم بلند می‌شوم، به تاریکی شهر نگاه می‌کنم. رویا را به خاطر می‌آوریم و به تاریکی استانبول نگاه می‌کنیم و نیمه‌شب‌ها، بین خواب و بیداری، هرگاه که ردی از رویا را روی لحاف آبی پیچازی می‌بینیم، هردوانمان در بحر درماندگی و هیجان فرو می‌شویم. چون هیچ‌چیز به قدر زندگی حیرت‌انگیز نیست. الا نوشتن. الا نوشتن. آری، چه حاجت به بیان، الا، تنها تسلا:‌ نوشتن.

تراژدی مکبث (نمایش‌نامه)

  • 27,500 تومان

تراژدی مکبث شرح زندگی پرحادثة سرداری دلیر و لایق و صدیق به نام مکبث است که دنکن، پادشاه شریف و مهربان اسکاتلند، او را از میان هواخواهان خود بر‌میکشد و به وی لقب و منصب می‌‌بخشد. اما مکبث بر اثر تلقین جادوگران و وسوسة نفس و به اغوای زن جاه‌طلب خویش در شبی که پادشاه مهمان اوست او را در خواب خوش می‌کشد و با این کشتن جهنمی برای خویشتن به‌وجود می‌آورد که کمترین عذابش محروم‌ماندن از خواب راحت‌بخش شب است. مکبث از آن پس گرفتار عذاب‌‌وجدان می‌شود چندانکه هر آهنگی و هر در کوفتنی او را هراسان می‌کند و تاثیر وقایعی که بر او گذشته است به قدری است که هنگام تنهایی جسد بی‌جان دنکن را در برابر خود مجسم می‌بیند. زبردستی شکسپیر در وصف حالات روحی مردی اسیر شهوت جاه‌طلبی مظهر خیانت و جنایت در حد کمالست. مکبث کوتاهترین تراژدی‌های شکسپیر است اما، به گفتة برادلی ادیب مشهور انگلیسی که عقایدش در باب آثار شکسپیر حجت است، تاثیراتی که از مطالعه و مشاهدة این تراژدی بزرگ حاثل می‌شود به قدری متنوع و شدید است که ذهن انسان بیشتر به سرعت حدوث وقایع متوجه می‌گردد نه به کوتاه بودن این نمایشنامه. مکبث پرشورترین و شاید عظیم‌ترین و رعب‌انگیزترین اثر شکسپیر است.

موبی‌دیک (نهنگ بحر)

  • 485,000 تومان

موبی‌دیک قصه نبرد ناخدا آخاب با وال سفید است. این گفته موجز درباره فوق‌العاده‌ترین اثر قرن نوزدهمی ادبیات آمریکا، ای بسا گویای همه‌چیز و هیچ‌چیز باشد. موبی‌دیک چیست؟ قصه بزرگ دریاست. گزارش‌نامه بزرگی درباره صنعت والگیری. سرودنامه بزرگی درباره طبیعت و دسترنج و شان و شوکت آدمی. اثر رمزی بزرگ درباره سرنوشت بشری. پیشگویی رویدادهای قریب‌الوقوع در دوران ما. برشی عمیق در لایه معنوی و سیاسی ایالات متحده. پس آنگاه وال سفید تناور از آقیانوس برمی‌خیزد، همان مطلوب و مخلوق آخاب، در جستجوی کسی نه اما جاودانه شناور، همه‌جا حاضر و سرمدی در زمان. تهیگاهش بیشه نیزه و سنان؛ پیکر خط‌خطی‌اش به رنگ کفن؛ آرواره‌اش تاب خورده؛ پیشانی‌اش سفید و پرشکنج؛ کوهانش هرمی و سفید و مجرد و بی‌شکل و بری از خطا و فساد، پیکر عظیم‌جثه رنگی که شامل جمله رنگ‌هاست: رنگ بی‌رنگی... ملویل ما را در برابر این معما قرار می‌دهد. گزین کنید ـ نویسنده موبی‌دیک این را به ما می‌گوید. بین خود و برادرانتان یکی را اختیار کنید. راه نخست، مزین به نقش خودپرستیدن، به غیر حقیقت راه می‌برد، و به آوارگی عالم و آدم و خودت. راه دوم تو را از حالت مخاطره‌آمیزت به سمت رستگاری راستین می‌برد، به سمت شناخت عالم و آدم، به سمت اتکای تو به ایشان و اتکای ایشان به تو. این است نقطه عطف دوگانه‌ای که زندگی در اختیار دارد. گزین کن. این است خط مرزی استوا بر روی سکه طلا. این است داستان نبرد ناخدا آخاب با موبی‌دیک، آن وال سفید. «متن از کارلوس فوئنتس»

دل تاریکی

  • 110,000 تومان

دل تاریکی را بزرگ‌ترین رمان کوتاه قرن بیستم و واقعیت فرهنگی اروپا، محکومیت‌های روش‌های استعماری، سفر شبانه به دنیای ناخود‌آگاه، نمایش امپریالیسم مسیحی و... نامیده‌اند. در دل تاریکی، کلمات بر گرد دایره‌ای واحد می‌چرخند، در کلمات دیگر مستحیل می‌گردند و شبکه‌ای از تداعی معانی ایجاد می‌کنند و بر اثر تداعی‌ها همه تصاویر با هم مرتبط می‌شوند. یگانه شدن تصاویر گوناگون، دنیای دل تاریکی را با دنیای اساطیری پیوند می‌دهد. کنراد گفته است که هدف او از نوشتن این است که خواننده را به شنیدن و حس کردن و خاصه دیدن وا دارد. البته در چنین شنیدن و دیدنی لازم است که گوش ببیند و چشم بشنود.

مرگ ایوان ایلیچ

  • 85,000 تومان

چکیده‌ای از فلسفه تولستوی و بازتابی از کمال اخلاقیات او پس از تجدیدنظرهای فکری عمیق است. تولستوی عقیده دارد که زندگی قهرمان داستان ساده‌ترین، عادی‌ترین و در نتیجه وحشتناک‌ترین نوع زندگی بوده است. زندگی ایوان می‌تواند زندگی هر انسان دیگری باشد و به بیان دیگر بسیاری از انسان‌ها شباهت‌های زیادی به او دارند.

گزارش به خاک یونان

  • 85,000 تومان

کازانتزاکیس فقط نیروی اجدادی را به سمت مبارزه‌ای معنوی سوق می‌دهد که در تمام زندگی به دنبال آن بود، و اقامتش در پاریس، برلین و مسکو تعیین‌کننده مراحلی از آن بود. هر جا که آتشی آماده جرقه زدن باشد، هر جا که شعله‌ای و اندیشه‌ای سر برآورد، کازانتزاکیس نیز حضور دارد. کنجکاوی خستگی‌ناپذیر او، عشقش به زندگی و طبیعت، که هر آن با نیاز وی به ریاضت و مبارزه درگیر می‌شود، موجب شده است که گزارش به خاک یونان به منزله وصیت‌نامه معنوی کازانتزاکیس باشد. او آن «نگاه کرتی» بی‌پندار و امید را بر همه چیز می‌اندازد، آن نگاهی که می داند چگونه چشم در چشم مرگ دوزد. نویسنده در سرلوحه گزارش به خاک یونان چنین بیان می‌دارد: « تمامی روح من فریادی است، و تمامی اثر من تفسیر این فریاد.»

قمارباز

  • 175,000 تومان

طبق معمول اول پای کسب و کار در میان آمد. پولینا همین که دید پولی که به او داده‌ام هفتصد گولدن بیشتر نیست، اوقاتش تلخ شد. اوقاتش تلخ شد. به خودش اطمینان داده بود که جواهراتش را در پاریس کم‌کم هم که گرو می‌گذاشتم دو هزار گولدن می‌شد. گفت: صددرصد مقداری پول لازم دارم. باید هم به دستش بیاورم و الا کارم زار است.

برخیز ای موسی

  • 48,000 تومان

داستان در زمان کودکی مکازلین ادموندز رخ می‌دهد. فاکنر او را در این داستان به اختصار ((پسرک)) می‌نامد. در حدود سال 1859 کاس ادموندز به همراه دایی‌هایش آمودئوس مکازلین(عمو بادی) و تئوفیلوس مکازلین(عمو باک) در مزرعه پدری زندگی میکنند که اتفاقی تکراری اما ناخوش‌آیند باز هم آنان را از زندگی عادی روزمره خارج می‌کند. بردهی آنها تامیزترل بار دیگر به خاطر علاقه اش به تنی - کنیز سیاهپوست آقای هوبرت بوچام که همراه خواهرش میس سوفونسوبیا در همسایگی مزرعه آنها زندگی می‌کند- به مزرعه آقای هوبرت گریخته‌است. بدین ترتیب عمو باک و پسرک به منظور بازگرداندن تامیزترل آماده رفتن به مزرعه همسایه می‌شوند. از طرفی گویا سوفونسوبیا هم عاشق عمو باک است اما عموباک تا کنون اظهار نظر متقابلی دراین زمینه نکرده‌است. پس از ناکامی در دستگیر کردن تامیزترل، عموباک و پسرک مجبور به سپری کردن شب در مزرعه هوبرت میشوند. شب هنگام، زمانی که از وقت خواب گذشته‌است عموباک و پسرک با خیال اینکه وارد اطاق خواب خود میشوند اشتباهاً پا به اطاق خواب سوفونسوبیا میگذارند! آقای بوچام سعی می‌کند از این پیشامد به گونه‌ای استفاده کند که عموباک مجبور به ازدواج با سوفونسوبیا شود. عمو باک نمیپذیرد و سرانجام سرنوشت قضایای موجود اعم از آنچه مربوط به تامیزترل و تنی و آنچه مربوط به عموباک و سوفونسوبیا می‌شود در گرو برد و باخت در یک بازی پوکر قرار میگیرد. بدین ترتیب اگر عموباک در بازی با آقای هوبرت بازنده شود میبایست بالاجبار سوفونسوبیا را به همسری بپذیرد و ضمناً تنی را از آقای هوبرت خریداری نماید تا از فرارهای مکرر تامیزترل جلوگیری شود. از طرف دیگر اگر عمو باک در بازی پوکر سربلند شود تنی را مجانی به خانه خود میبرد. عمو باک بازی را می‌بازد اما آقای هوبرت را مجبور میکند که بازی را با عمو بادی - که اکنون به مزرعه همسایه آمده است- تکرار کند. عمو بادی در بازی پوکر برنده می‌شود و تنی مجاناً به مزرعه مکازلین‌ها می‌آید.عموباک متعاقباً با سوفونسوبیا ازدواج می‌کند و فرزندشان اسحاق مکازلین - که محوری‌ترین شخصیت کتاب حاضر است- به دنیا می‌آید.

برادران کارامازوف 2 (2 جلدی)

  • 325,000 تومان

اکنون می‌خواهم شرح داستان زندگی قهرمان داستانم، آلکسی فئودوروویچ کارامازوف را آغاز کنم، دو دل هستم، در واقع درست است که آلکسی را قهرمان کتابم می‌نامم، خوب می‌دانم که به هیچ‌وجه مرد بزرگی نیست و این‌طور که پیش‌بینی می‌کنم به طرز اجتناب‌ناپذیری با پرسش‌هایی از این قبیل روبرو خواهم شد: این آلکسی شما چه ویژگی برگزیده‌ای دارد که او را به عنوان قهرمان داستان‌تان برگزیده‌اید؟ چه کسی او را می‌شناسد و از چه بابت؟ چرا من خواننده باید وقتم را برای مطالعه موقعیت‌های گوناگون زندگی‌اش تلف کنم؟

برادران کارامازوف 1 (2 جلدی)

  • 325,000 تومان

اکنون می‌خواهم شرح داستان زندگی قهرمان داستانم، آلکسی فئودوروویچ کارامازوف را آغاز کنم، دو دل هستم، در واقع درست است که آلکسی را قهرمان کتابم می‌نامم، خوب می‌دانم که به هیچ‌وجه مرد بزرگی نیست و این‌طور که پیش‌بینی می‌کنم به طرز اجتناب‌ناپذیری با پرسش‌هایی از این قبیل روبرو خواهم شد: این آلکسی شما چه ویژگی برگزیده‌ای دارد که او را به عنوان قهرمان داستان‌تان برگزیده‌اید؟ چه کسی او را می‌شناسد و از چه بابت؟ چرا من خواننده باید وقتم را برای مطالعه موقعیت‌های گوناگون زندگی‌اش تلف کنم؟

1  صفحه‌ی 1