صادق یزدانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

مامان مستقل (چگونه از خانه کار کنید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید و پول بیشتر دربیاورید)

  • 65,000 تومان

لارن گلدن عاشق این است که به مادران کمک کند خود را از کارهای فرسایشی تمام‌وفت رها کنند. او جنبش مامان مستقل را راه انداخت تا به مادران شاغل نشان دهد مجبور نیستند بین خانواده و استطاعت مالی یک را انتخاب کنند. او مشتاق است تا به دیگر مادران نشان دهد چگونه یک کسب و کار آزاد موفق را از خانه راه بیندازند و پیش ببرند. در کتاب حاضر، او داستان خودش را برایتان نقل می‌کند و بسیاری توصیه‌های عملی به هرکسی ارائه می‌دهد که می‌خواهد از کار تمام وقتش خارج شود و یک زندگی واقعی را از خانه شروع کند.

آرام باش لعنتی (چگونه کنترل کنید چیزهایی را که می‌توانید و بپذیرید آن‌چه را نمی‌توانید تا به درماندگی‌تان پایان دهید و بر زندگی‌تان مسلط شوید)

  • 45,000 تومان

در این کتاب ما با واقعیت‌ها سر و کار داریم، نه با چیزهای صرفا دلپذیر. این کتابی درباره اضطراب است - از پرسش‌های کم آزار «چه می‌شود اگر...؟» ها گرفته، تا ترس‌های شدید ناشی از بحران‌هایی که تمام زندگی را دربرمی‌گیرند. شما با خواندن این کتاب به من حق خواهید داد که چرا در انتخاب عنوان احمق‌ترین فرد رفتار کرده‌ام. از مشکل‌ها نیز صحبت خواهیم کرد - همه ما مشکل‌هایی داریم - و خواهید دید که برای برطرف کردن آن‌ها، «آرام بودن» دقیقا آن چیزی است که شما نیاز دارید. این تنها راه چاره است. لذا اگر با دست‌هایتان خفه‌ام نمی‌کنید، توصیه من به شما «آرام باش لعنتی» است.

صفحه‌ی 1