صادق عابدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هوش اجتماعی و ارتباط غیر کلامی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
آموزش تنظیم عاطفه (راهنمای متخصصان بالینی)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان

درمان روان‌پریشی (راهنمای درمانی جلسه به جلسه با تلفیق اکت درمان متمرکز بر شفقت و ذهن‌آگاهی در قالب درمان شناختی رفتاری)

  • 160,000 تومان

روان‌پریشی با انواع مشکلاتِ سلامت روان از جمله اسکیزوفرنی، افسردگی شدید، اختلال دوقطبی، اضطراب و اختلال استرس پس از سانحه همراه است. در‌حالی‌که درمان‌های سنتیِ روان‌پریشی بر درمان‌های دارویی تأکید دارند، شواهد کنونی نشان می‌دهند که افراد مبتلا به روان‌پریشی می‌توانند تا حد زیادی از روان‌درمانی سود ببرند. درمان روان‌پریشی یک راهنمای درمانیِ مبتنی بر شواهد برای متخصصان سلامت روان است که با افراد مبتلا به روان‌پریشی سر و کار دارند. این کتاب با استفاده از رویکرد درمان شناختی‌رفتاری (CBT) و ادغام رویکردهای درمانی دیگر از قبیل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، درمان متمرکز بر شفقت (CFT) و رویکردهای ذهن‌آگاهی، یک راهنمای ارزشمند برای متخصصان بالینی محسوب می‌شود تا جهت درمان مراجعان مبتلا به روان‌پریشی به یک ابزار درمانی مؤثر دسترسی داشته باشند. این کتابِ راهنما حاوی مداخلات بالینی جلسه به جلسه برای درمان فردی یا گروهی است که می‌توان آن را به شکل بستری، سرپایی یا جامعه‌محور اجرا کرد. این کتاب حاوی 40 کاربرگ تمرینی قابل ‌تکثیر و یک وب‌سایت همراه است که در آن، کاربرگ‌ها و ابزارهای بالینیِ قابل‌‌ بارگیری، از جمله تمرین‌های هدایت‌شده، مثال‌های موردی و منابع تکمیلی دیگر ارائه شده است. رویکردهای درمانیِ ارائه ‌شده در این کتاب، برخواسته از نظریه و پژوهش هستند و از تجربۀ بالینی کار با جمعیتهایی که تحت تأثیر روان‌پریشی قرار داشته‌اند، حاصل شده است. رویکردهای تشریح شده در این کتاب به متخصصان بالینی و مراجعان این فرصت را می‌دهد تا برای توسعۀ راهبردهای درمانی مربوط به علائم پریشان‌کننده با یکدیگر همکاری کنند و افراد مبتلا به روان‌پریشی را قادر می‌سازد تا در جهت اهداف ارزشمند تلاش کنند و در نهایت، زندگی معنادارتری برای خودشان داشته باشند.

هوش اجتماعی و ارتباط غیر کلامی

  • 160,000 تومان

کتاب حاضر مروری است جامع بر آخرین تحولات روان‌شناسی اجتماعی درباره مفهوم ارتباط غیر کلامی. در این کتاب به موضوعاتی از قبیل مهارت‌های اجتماعی، همدلی، مزیت‌های انطباقی، هیجان‌خوانی و نهان‌سازی هیجان‌ها پرداخته شده است؛ همچنین موضوعات دیگری از قبیل کاریزمای شخصی، حافظه و برقراری ارتباط با ربات‌ها پوشش داده شده است. مجموعه نویسندگان این کتاب، تحقیقات متنوع و پیشرفته‌ای را در مورد هوش اجتماعی غیر کلامی، به‌ عنوان یک راهبرد انطباقی برای بقا و موفقیت بشر ارائه می‌دهند. این مجموعه، نمایشی مؤثر از ماهیت بین‌رشته‌ای ارتباط غیر کلامی ارائه می‌دهد و برای محققان علوم اجتماعی و سایر رشته‌های مرتبط مفید خواهد بود.

آموزش تنظیم عاطفه (راهنمای متخصصان بالینی)

  • 89,000 تومان

تنظیم عاطفه (هیجان) در حال حاضر جزء جدیدترین و محبوب‌ترین موضوعات در حوزه روان‌شناسی بالینی محسوب می‌شود. مطالعات مختلف نشان داده است که نقص در مهارت‌های تنظیم هیجان با شکل‌گیری و تداوم اختلالات روانی مرتبط است. بنابراین تقویت مهارت‌های تنظیم هیجان یک هدف عمده در مداخلات روان‌درمانی به‌حساب می‌آید. مؤلفان این کتاب، آموزش تنظیم عاطفه (هیجان) را به‌عنوان مداخله‌ای فراتشخیصی طراحی کرده‌اند که به طور سیستماتیک، راهبردهای رویکردهای درمانی مختلف از قبیل درمان شناختی رفتاری، مداخلات مبتنی بر توجه‌آگاهی، درمان متمرکز بر هیجان و رفتار درمانی دیالکتیکی را با هم ادغام و یکپارچه کرده است. به‌طور کلی، آموزش تنظیم عاطفه را هم می‌توان به‌عنوان مداخله‌ای پیشگیرانه و هم مداخله‌ای کمکی در کنار دیگر درمان‌ها به‌کار گرفت.

صفحه‌ی 1