شیوا جمشیدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاملی در باب طلاق (راهنمای گام به گام تصمیم‌گیری درباره ترک یا ماندن در رابطه)
درمان شناختی رفتاری (مبانی و فراتر از آن)
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
کار با صندلی در سی بی تی
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
دانش‌آموز با انگیزه
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
فرزندپروری مبتنی بر دلبستگی ایمن
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
سبک‌های دلبستگی بزرگسالان در درمان
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

تفاوت‌های آشتی‌پذیر (بازسازی رابطه با شناخت مجدد همسری که دوستش دارید بی آنکه خودتان را نادیده بگیرید)

  • 220,000 تومان

در زندگی هر زوجی ممکن است مشاجره رخ دهد اما وقتی نبردهای مکرر به جنگ تمام عیار تبدیل می‌شوند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا شما در چنین مواقعی با احساس رنجش و خشم سکوت اختیار می‌کنید و امیدوارید همسری که «هیچ درک نمی‌کند»، در نهایت همه چیز را مانند شما درک کند؟ آیا در فاصلۀ بین مشاجرات، مشغول جمع‌آوری شواهدی می‌شوید که نشان می‌دهند حق با شماست؟ آیا از همسرتان می‌خواهید فوراً تغییر کند . . . یا چه؟ خواه به دلیل ویژگی‌های شخصیتی ذاتی و خواه به دلیل آسیب‌پذیری‌های هیجانی، تغییر برخی از جنبه‌های رفتار ما دشوار است. ولی این تفاوت‌ها لزوماً مانع یک رابطۀ عاطفی بلندمدت، سالم و شاد نیستند. این کتاب راهنمای عملی، راه‌حل‌هایی جدید به زوج‌هایی ارائه می‌کند که از تلاش مداوم برای تغییر دادن یکدیگر ناامید شده‌اند. به کمک تمرین‌های تأمل‌برانگیز و مثال‌های فراوان از زندگی واقعی، مخاطب متوجه خواهد شد چرا دعواهای مشابهی بین او و همسرش رخ می‌دهند، چگونه می‌تواند اجازه ندهد ناسازگاری‌های کوچک به مشکلات بزرگ تبدیل شوند و چطور پذیرش واقعی می‌تواند سلامت را به رابطه بازگرداند.

طرحواره‌درمانی رویکرد مرحله‌مدار (هدف‌گذاری تکالیف و تکنیک‌ها در طرحواره‌درمانی فردی و گروهی)

  • 135,000 تومان

این کتاب یک راهنمای عملی در حیطۀ طرحواره‌درمانی فردی و گروهی است که رویکرد نوینی برای مدیریت جلسات ارائه می‌کند. در این کتاب، کُل فرایند درمان به چهار مرحلۀ مجزا تقسیم شده که هر کدام نگرش‌ها، اهداف و تمرین‌های خاص خود را دارند و به درمانگر و درمانجو کمک می‌کنند تا گام‌به‌گام به سمت کسب نتایج مثبت و موفقیت‌آمیز حرکت کنند. نویسندۀ کتاب به رهنمودهای واضحی برای ایجاد تعادل بین رویارویی و همکاری، بین تمرین‌های شناختی و رفتاری و تجربه‌ای، بین قوانین و آزادی و بین کار و بازی در طول فرایند طرحواره‌درمانی اشاره کرده است. مرحلۀ اول بر امنیت و ایمنی تمرکز دارد؛ مرحلۀ دوم بر تجربۀ هیجان‌ها و بالا آوردن درد قدیمی متمرکز است؛ مرحلۀ سوم درمانجو را تشویق می‌کند تا کنترل را به‌دست بگیرد و رفتارهای جدید را امتحان کند؛ و مرحلۀ چهارم بر بازآفرینی خویشتن و آموختن شادزیستی به‌عنوان انسان، در کنار تمام دردها و مشکلات، تأکید دارد. یکی از نقاط برجستۀ کتاب این است که هر فصل حاوی تعداد قابل‌توجهی تمرین و نکتۀ عملی است که آن را به یک منبع کاربردی ارزشمند برای طرحواره‌درمانگران تبدیل می‌کند.

تاملی در باب طلاق (راهنمای گام به گام تصمیم‌گیری درباره ترک یا ماندن در رابطه)

  • 100,000 تومان

درست همان‌طور که افراد به ‌دلایل صحیح و غلط با هم ازدواج می‌کنند، طلاق هم می‌تواند به‌ دلایل خوب و بد رخ بدهد. بعضی از زوج‌ها سریع از هم جدا می‌شوند چون تمایلی ندارند برای بهبود رابطه یا برای درک همسرشان تلاش کنند. در مقابل، بعضی دیگر از افراد خودشان را قربانی می‌کنند و چند دهه (گاهی تا پایان عمر) در یک رابطه ناسالم یا ناشاد می‌مانند. کتاب حاضر، یک راهنمای عملی و آسان‌فهم به قلم درمانگری است که حداقل دو دهه در زمینه مشاوره با زوج‌های در آستانه طلاق فعالیت داشته و بر نکات و ظرایف قابل توجهی در این نوع تصمیم‌گیری تسلط دارد. مطالعه این کتاب به مخاطب کمک خواهد کرد تا قدم به قدم به ارزیابی خودش و رابطه‌اش بپردازد و در نهایت تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد بماند یا می‌خواهد برود.

درمان شناختی رفتاری (مبانی و فراتر از آن)

  • 300,000 تومان

جودیت بک، یکی از برجسته‌ترین درمانگران شناختی رفتاری دنیا، در این کتاب به‌خوبی نشان می‌دهد چگونه درمانجو را درگیر فرایند درمان کنید، به یک مفهوم‌پردازی موردی دقیق برسید، درمان فردی را برنامه‌ریزی کنید، به جلسات ساختار بدهید و تکنیک‌های شناختی، رفتاری و تجربه‌ای مهم را اجرا کنید. در سرتاسر کتاب از مثال‌های متعدد کار با دو درمانجو استفاده شده که یکی از آنها دچار افسردگی شدید است و دیگری دچار افسردگی، اضطراب و ویژگی‌های شخصیت مرزی می‌باشد. مطالعه این مثال‌ها نشان می‌دهد یک درمانگر شناختی رفتاری مجرّب، چگونه این درمان را اجرا می‌کند و به مشکلات رایج می‌پردازد. مطالب جدیدی که به ویراست سوم این کتاب افزوده شده‌اند عبارتند از: • یک فصل درباره رابطۀ درمانی؛ • یک فصل درباره یکپارچه کردن ذهن‌آگاهی با درمان؛ • معرفی شناخت‌درمانی بهبود-مدار (CT-R) که بر آرزوها، ارزش‌ها و سازگاری مثبت درمانجویان تأکید دارد، در کنار CBT سنتّی؛ • مؤلفه‌های آموزشی: نکات بالینی، پرسش‌هایی برای تأمل، تمرین‌های عملی و ویدئوهای موجود در وب‌سایت؛ • نمونه‌های بالینی جدید، شامل درمانجویانی که مشکلات پیچیده‌تری دارند؛ و • یکپارچه کردن راهبردهای برگرفته از سایر شیوه‌های درمانی همچون درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، رفتاردرمانی دیالکتیکی و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی.

کار با صندلی در سی بی تی

  • 90,000 تومان

کتاب «کار با صندلی در CBT» یک منبع بسیار ارزشمند است که توانایی شما در کمک به مراجعان را افزایش می‌دهد تا آنها بتوانند شناخت‌های خود را در هر دو سطح عقلانی و هیجانی تغییر دهند و به تغییر پایدار در خُلق و عملکرد برسند. مثال‌های بالینی فوق‌العاده در این کتاب، منطق کار با صندلی را نشان می‌دهند و به شما می‌آموزند با تکیه بر مفهوم‌پردازی خودتان، تکنیک‌های برانگیزنده را یکپارچه کنید. من خواندن این کتاب را قویاً توصیه می‌کنم! - پروفسور جودیت بک، نویسندۀ کتاب «درمان شناختی: مبانی و فراتر از آن»

دانش‌آموز با انگیزه

  • 85,000 تومان

پژوهش‌ها به ‌کرات نشان داده‌اند که مدل سنتی پاداش/تنبیه در حوزه آموزش، کمکی به موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نمی‌کند. در کتاب دانش‌آموز باانگیزه نویسنده رویکردی متفاوت را پیشنهاد می‌‌کند: پرورش انگیزه درونی دانش‌آموزان برای یادگیری از طریق توجه به نیازهای اساسی روان‌شناختی آنها. باب سولو بر اساس مصاحبه‌های عمیق با معلمان و مشاوران و مدیران موفق، و تحلیلی دقیق از نتایج پژوهش‌ها درباره انگیزه دانش‌آموزان در کلاس درس، طرحی کلی ارائه می‌دهد تا مشارکت و موفقیت دانش‌آموزان پایه‌های چهارم دبستان تا چهارم دبیرستان در کلاس‌های درس تضمین شود. او راهکارهایی عملی و دقیق برای حفظ تمرکز دانش‌آموزان بر فرایند یادگیری ارائه می‌دهد که از آن جمله‌اند: حذف پاداش بیرونی در ازای یادگیری، ایجاد روابط مثبت با دانش‌آموزان، خلق انتظارات واقع‌بینانه برای دانش‌آموزان، تهیه طرح درس‌های مرتبط با زندگی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای کلاس درس بر اساس نیازهای روان‌شناختی دانش‌آموزان. همان‌طور که هر معلمی می‌داند، زمانی دانش‌آموزان بهتر می‌آموزند که واقعاً بخواهند یاد بگیرند. چه در مقطع ابتدایی مشغول باشید چه در دبیرستان، این کتاب سبب خواهد شد به این موضوع فکر کنید که دانش‌آموزان‌تان واقعاً که هستند و به شما کمک خواهد کرد فضایی سرشار از کنجکاوی، اعتماد و مشارکت در کلاس خود ایجاد کنید که اشتیاق هر بچه‌ای به یادگیری را آزاد خواهد کرد.

فرزندپروری مبتنی بر دلبستگی ایمن

  • 175,000 تومان

در این کتاب تلاش شده تا به یک سوال ساده ولی جدی والدین پاسخ داده شود: "مهم‌ترین کاری که می‌توانم برای راحتی و موفقیت بچه‌هایم انجام دهمء کدام است؟" پاسخ نویسندگان بسیار سرراست و مختصر و مفید است (هر چند لزوما آسان نیست): در رابطه با بچه‌هایتان "حضور به موقع" داشته باشید...

مکان امن (کتابی تعاملی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالانی که در زمینه دلبستگی سوگ و فقدان و ترومای اوایل زندگی مشکلاتی را تجربه کرده‌اند)

  • 55,000 تومان

«بعد از سال‌ها گوش دادن به داستان زندگی کودکان و والدینی که با مشکلات دلبستگی دست و پنجه نرم می‌کردند، همدلی با نوجوانان و جوانانی که گرفتار مسائل دلبستگی بودند و کار با بزرگسالانی که هنوز در تسخیر خلاءهای دلبستگی از گذشته بودند، این کتاب را نوشتیم تا به افرادی در همه سنین کمک کنیم از میراث روابط نابسامان و ناکارآمد التیام یابند. هدف ما در این کتاب، مانند سایر کتاب‌هایمان، تأکید بر توصیه‌های عملی و راه‌حل‌هایی بوده که اجرا کردن‌شان آسان باشد».

هر احساسی را باور نکنید (کتاب کار درمان شناختی رفتاری برای شناسایی طرح‌واره‌های هیجانی و رهایی از اضطراب و افسردگی)

  • 135,000 تومان

اگر با هیجانات دشوار دست و پنجه نرم می‌کنید، بدانید تنها نیستید. خیلی از افراد احساس غم، نگرانی یا اضطراب می‌کنند - خواه در نتیجه ابتلا به افسردگی و یک اختلال اضطرابی یا صرفا در اثر دغدغه‌های رایج زندگی روزمره. حقیقت این است که چیزی به نام هیجان «بد» وجود ندارد. اما اگر اغلب اوقات غم، خشم یا اضطراب را تجربه می‌کنید، چیزی باید تغییر کند. کتاب «هر احساسی باور نکنید» با تلفیق درمان شناختی - رفتاری و طرح‌واره‌درمانی هیجانی، رویکردی نوآورانه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند باورهای شخصی عمیق خودتان درباره هیجانات را کاوش کنید، تعیین کنید این باورها مفید هستند یا آسیب‌رسان، و انگیزه لازم را بیابید تا هنگام پدید آمدن هیجانات دشوار، راهبردهای مقابله سالم‌تری برگزینید. این کتاب حاوی تمرینات، خودارزیابی‌ها و تکالیفی است که به شما کمک می‌کنند مسئولیت سلامت هیجانی خود را به عهده بگیرید. اگر آماده‌اید تا از افکار و احساسات منفی رها شوید، این کتاب کار شما را در این مسیر هدایت خواهد کرد. «رابرت لیهی یک راهنمای گام‌به‌گام ارائه کرده تا به شما کمک کند به جای تقلا برای تغییر دادن هیجانات، آنها را بپذیرید ... این کتاب یک منبع بسیار ارزشمند است.» «من خواندن این کتاب خودیاری آسان‌فهم و الهام‌بخش را قویا توصیه می‌کنم!»

سبک‌های دلبستگی بزرگسالان در درمان

  • 170,000 تومان

این کتاب، مقدمه‌ای بی‌نظیر در زمینه کاربست دیدگاه دلبستگی در فرآیند درمان به شمار می‌رود و برای درمانگرانی که در حوزه‌های نظری و حرفه‌ای گوناگون مشغول فعالیت هستند، مفید و راهگشا خواهد بود. دکتر سارا دنیل در این کتاب توانسته بینش‌های جدید حوزه دلبستگی را در قالب کتابی کاربردی، درخشان و واضح ارائه کند تا درمانگران بتوانند درمان را با نیازها و سبک‌های دلبستگی مراجعان تطبیق دهند. در این کتاب، یافته‌های پژوهشی به شکل قابل تحسینی با تخصص بالینی ترکیب شده‌اند.

جهت‌گیری زندگی (چگونه به همان جایی که می‌خواهید برسید چگونه همان انسانی باشید که می‌خواهید)

  • 90,000 تومان

به هر جایی بر روی کره زمین که بخواهید بروید، نقشه‌ها شما را هدایت می‌کنند؛ اما وقتی بخواهید به مقصدتان در زندگی برسید، از چه چیزی استفاده می‌کنید؟ این کتاب، به شیوه‌ای تعاملی و انعطاف‌پذیر، به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی را بیش از همه در زندگی‌تان می‌خواهید و چگونه می‌توانید به آن برسید. کلید این ماجراجویی، انتخاب یک جهت‌گیری کلی است: شادمانی، قدرت، کنترل، مسئولیت‌پذیری، موفقیت و روابط خوب. این کتاب با آموزش نقشه‌خوانی و معرفی استراحتگاه‌ها و مسیرهای فرعی، شما را هدایت خواهد کرد تا به همان جایی برسید که می‌خواهید برسید و به همان انسانی تبدیل شوید که می‌خواهید باشید.

مدرسه مبتنی بر پیوند (خلق فضایی سرشار از موفقیت محبت و امنیت در مدارس بر اساس نظریه کنترل ادراکی)

  • 55,000 تومان

کتاب مدرسه مبتنی بر پیوند درباره این موضوع است که چطور فضایی در مدرسه ایجاد کنیم که به حس موفقیت، محبت و امنیت منجر شود. این کتاب، با استفاده از مفاهیم نظریه کنترل ادراکی، به معلمان کمک می‌کند به شیوه‌هایی با دانش‌آموزان تعامل کنند که تسهیل‌کننده انگیزه درونی آنها باشد. همه انسان‌ها رفتار می‌کنند تا حس درونی تعادل پویای خودشان را حفظ کنند؛ و یادگیری نیز بخشی طبیعی از همین فرایند است. معلمان می‌توانند از طریق برقراری پیوند، خَلق فضایی ایمن و مهرآمیز و تدریس به شیوه‌های همراستا با گرایش فطری دانش‌آموزان به آموختن، میزان موفقیت تحصیلی را افزایش دهند. معلم در یک مدرسه مبتنی بر پیوند هم به دانش‌آموزان کمک می‌کند بفهمند چطور می‌توانند «انضباط درونی» را پرورش دهند و هم فرصت‌هایی فراهم می‌کند تا آنها در یک محیط غیرجبری این کار را انجام دهند.

1  2  صفحه‌ی 1