شیما مربوط


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چطور برنده هرروز خود باشید
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
هنر بحث و جدل
  • 38,500 تومان
  • با تخفیف: 38,500 تومان

هدف‌گذاری قدم ‌به قدم (نحوه تمرکز بر کارهای مهم نادیده گرفتن حواس‌پرتی‌ها و مدیریت درازمدت توجه و دقت خود)

  • 65,000 تومان

چرا تصور جامعه ما بر این است که همه‌چیز خوب و درست است؟ داستان زندگی هر فردی متفاوت است؛ ولی همه‌چیز از فرهنگ ما نشـئت می‌گیرد، فرهنگی که به اشیا و چیزها بیش از اندیشه بها می‌دهد. بسیاری از گناهان‌مان در چشم جامعه مصرف‌گرا با داشتن ماشینی آخرین مدل بخشیده می‌شود. نجابت مانعی برای محبوب بودن نیست ولی برای دوست‌داشتنی بودن نیاز به یک خانه اعیانی، قایق بادبانی و یک مرسدس بنز داری. افراد خردمند، هزاران سال پیش دریافتند که منبع موفقیت و شادی درون خود ماست.

چطور برنده هرروز خود باشید

  • 29,000 تومان

آیا با رخت‌خواب خود درگیر هستید؟ آیا خواهان سلامتی بیشتر هستید؟ آیا در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفقیت دارید؟ چگونه برنده هر روز خود باشید به دنبال این است تا با ارائه مسیرهای مناسب و راهکارهای بیشتر راهنمایی برای کسب موفقیت‌های شما و رضایت هرچه بیشتر شما از زندگی شخصی باشد و شمارا به سطح بعدی موفقیت برساند. اما، شما باید برای یادگیری و اجرای این روش‌ها و مراحل، به منظور دستیابی به قدرت لازم برای موفقیت خود تلاش کنید. این کتاب انگیزه لازم و چگونگی این کار را به شما نشان می‌دهد. چگونه برنده هرروز خود باشید پاسخی است برای بسیاری از مشکلات، راهنمایی برای موفقیت و برنامه‌ای برای زندگی خوب و شاد. دستورالعملی روشن در خصوص راه‌های دستیابی به شادی و پایداری این شادی را ارائه می‌دهد.

حافظه نامحدود (نحوه استفاده از استراتژی‌های پیشرفته یادگیری جهت یادگیری سریع یادآوری و بهره‌وری بیشتر)

  • 75,000 تومان

اکثر مردم از 10 درصد پتانسیل حافظه خود نیز استفاده نمی‌کنند. این کتاب به شما می‌آموزد: چگونه دارندگان برترین حافظه‌ها در جهان اطلاعات را به اختیار حفظ می‌کنند و به راحتی آن‌ها را به یاد می‌آورند. اینکه چگونه بتوانید در حالیکه بیش از حد مشغله دارید یا اینکه بیش از حد استرس دارید و پریشان هستید، بتوانید بر کار خود متمرکز شوید. در حافظه نامحدود می‌آموزید که چگونه می‌توانید به سهولت بر کار خود متمرکز شوید و اطلاعات مفیدی را در ذهن ذخیره کرده و به یاد آورید. به راحتی بهره‌وری خود را بالا برده، استفاده مفیدتری از زمان داشته باشید و استرس و اشتباهات خود را به حداقل برسانید و یا از بین ببرید. در این کتاب تمام ابزارها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های لازم و کاربردی برای بهبود و تقویت حافظه خود را پیدا خواهید کرد.

هنر بحث و جدل

  • 38,500 تومان

آرتور شوپنهاور: در هر بحث یا گفتگویی باید توافقاتی صورت بگیرد و با این اصل باید آماده داوری موضوع موردنظر باشیم. امکان ندارد که بتوانیم با افرادی که اصول را نمی‌پذیرند بحث کنیم.

صفحه‌ی 1