شیرین شکراللهی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلارا و خورشید (گالینگور)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
کلارا و خورشید (شومیز)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
انجمن جین آستن
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

کلارا و خورشید (گالینگور)

  • 120,000 تومان

کلارا، رباتی هوشمند، با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود رفتار کسانی را که پا به فروشگاه می‌گذارند و رهگذرانی را که در مقابل ویترین عبور می‌کنند، با دقت تماشا می‌کند و سعی در تحلیل آن‌ها دارد. کلارا در انتظار است تا کودکی او را انتخاب کند ولی وقتی موقعیتی پیش می‌آید که شرایطش برای همیشه تغییر کند، به او اخطار داده می‌شود که خیلی روی وعده‌های انسان‌ها حساب نکند. ایشی‌گورو در اولین رمانش بعد از دریافت جایزۀ نوبل ادبیات، از نگاه راوی‌ای منحصربه‌فرد به جهانی که به‌سرعت در حال تغییر است می‌نگرد و به زیبایی تنهایی انسان مدرن را به تصویر می‌کشد و در پی پاسخ این سؤال بنیادین برمی‌آید: معنای عشق چیست؟ کلارا، رباتی که از هر انسانی بهتر معنای تنهایی و عشق و دوست داشتن را درک می‌کند، با معصومیتی کودکانه به مشاهدۀ دنیای اطراف خود می‌پردازد و باوجوداین‌که به او اخطار داده می‌شود که خیلی روی وعده‌های انسان‌ها حساب نکند همۀ توانش را وقف انجام وظیفه‌ای می‌کند که احساسات عمیقش بر دوشش گذاشته. کلارا و خورشید، رمانی تکان‌دهنده و گیرا، دریچه‌ای است تا خودمان را از بیرون تماشا کنیم و طریق عاشقی بیاموزیم.

کلارا و خورشید (شومیز)

  • 55,000 تومان

کلارا رباتی با هوش مصنوعی، با ویژگی های خارق العاده خود رفتار کسانی را که پا به فروشگاه می گذارند و رهگذرانی را که از مقابل ویترین عبور می کنند، با دقت تماشا می کند و سعی در تحلیل آنها دارد. کلارا در انتظار است تا کودکی او را انتخاب کند ولی وقتی موقعیتی پیش می آید که شرایطش برای همیشه تغییر کند، به او اخطار داده می شود که خیلی روی وعده های انسان ها حساب نکند. کازوئو ایشی گورو در اولین رمانش بعد از دریافت جایزه نوبل ادبیات، از نگاه راوی ای منحصر به فرد به جهان مدرنمان که به سرعت در حال تغییر است می نگرد و در پی پاسخ این سوال بنیادین بر می آید: معنای عشق چیست؟ کلارا و خورشید رمانی تکان دهنده و گیرا، دریچه ای است تا خودمان را از بیرون تماشا کنیم و طریق عاشقی بیاموزیم.

انجمن جین آستن

  • 45,000 تومان

درست بعد از جنگ جهانی دوم، افرادی که در ظاهر هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند، گرد هم ‏می‌آیند تا از میراث جین آستن محافظت کنند. ‏ حدود صد و پنجاه سال پیش، روستای چاوتون آخرین منزلگاه جین آستن بود و حالا چند تن ‏از اقوام دورش در آنجا ساکن هستند و با توجه به مصائب بعد از جنگ در شرایط اقتصادی ‏خوبی به سر نمی‌برند. حالا که میراث آستن به خطر افتاده است، افرادی که هرکدام در سکوت ‏خود با حزن و فقدان عزیزانشان دست‌ و پنجه نرم می‌کنند - برخی به ‌خاطر جنگ اخیر، برخی ‏بر اثر اتفاقاتی که سال‌ها پیش افتاده - به انجمن جین آستن جان می‌بخشند تا به حراست از ‏خانه او و آخرین یادگارهایش بشتابند. ‏ انجمن جین آستن رمانی است تأثیرگذار که به تراژدی‌ها و پیروزی‌های بزرگ و کوچک زندگی ‏و انسانیت جهان‌شمولی که در جان همه ما خانه کرده می‌پردازد و یادآور زیبایی‌ست برای این ‏حقیقت که‎ ‌‏مهرورزی و اهمیت به یکدیگر در بطن زندگی آدمی جای دارد. ‏

صفحه‌ی 1