شیرین سلیمی اکبر روحی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن‌آگاهی برای دانش‌آموزان (برنامه آموزشی) دوره ابتدایی تا پایان متوسطه اول
خودیاری با درمان تک‌جلسه‌ای
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان

وقتی اضطراب موجب عصبانیت شما می‌شود (مهارت‌های مدیریت خشم ناشی از اضطراب به کمک رفتاردرمانی شناختی)

  • 95,000 تومان

مسئولیت اضطراب و خشم‌تان را قبول کنید! آیا افرادی به شما می‌گویند که عصبانی به نظر می‌رسید؟ آیا مواردی هست که بر سر دیگران فریاد بزنید یا کار مخربی انجام داده باشید؟ سال‌های نوجوانی پرچالش است، از استرس مدرسه و نگرانی برای دانشکده گرفته تا ماجرای دوستی و بررسی حدود والدین. گاهی مواجهه با همه نگرانی‌ها، عدم قطعیت و موانع کار دشواری است. اگر اضطراب یا استرس موجب می‌شود آرامش‌تان را از دست بدهید، این کتاب مفید است. این راهنمای جالب که بر پایه رفتاردرمانی شناختی (CBT) است به شما کمک می‌کند تا با اضطرابی که دلیل خشم‌تان است، مواجه شوید و دوباره احساس طبیعی و سالمی داشته باشید. مهارت‌های مقابله‌ای که در این کتاب می‌آموزید به شما کمک می‌کند تا به‌جای آنکه سعی کنید با هیجانات منفی خود بجنگید یا آنها را نادیده بگیرید، آنها را بپذیرید و رفع کنید. همچنین، متوجه خواهید شد که چگونه «مغزتان را تربیت کنید» تا قبل از پاسخ مکث کرده و فکر کنید و در صورت مواجهه با مواردی که اضطراب و خشم شما را برمی‌انگیزند، به جای پریشانی آرامش را انتخاب کنید. اگر آمادگی دارید که مسئولیت هیجانات خود را بپذیرید و با تدبیر و اعتمادبه‌نفس زندگی کنید، این راهنمای دوستانه پشتیبان شما است!

ذهن‌آگاهی برای دانش‌آموزان (برنامه آموزشی) دوره ابتدایی تا پایان متوسطه اول

  • 50,000 تومان

یکی از مفاهیم جدیدی که در چند سال اخیر در روانشناسی مطرح شده، مفهوم «ذهن‌آگاهی» است. البته این مفهوم امری نو و بدیع نیست و در سنت‌های فلسفی و عرفانی شرق کهن ریشه دارد؛ با این همه در چند دهه اخیر از لحاظ نظری و کاربردی در روانشناسی موقعیت و جایگاه خاصی یافته است. از عمر ذهن‌آگاهی در قالب نظریه‌ها و الگوهای روانشناسی حدود سه دهه گذشته ولی درباره آن و استفاده‌های عملی و علمی از آن، انبوهی کتاب و مقاله انتشار یافته که نشانه اهمیت و جایگاه آن در سلامت روان است. ذهن‌آگاهی را نباید صرفاً به زمینه‌های بالینی و افرادِ دچار مشکلات روان‌شناختی، محدود و منحصر دانست بلکه از آن در ارتقای حالت‌های بالندگی و زندگی خوب و ارزشمند در روانشناسی مثبت و نیز در تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی نیز می‌توان بهره‌ها گرفت. شاهد گویای این ادعا کتاب «ذهن‌آگاهی برای دانش‌آموزان» است. این کتاب برنامه آموزشی گام به گام ویژه دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی تا پایان متوسطه اول است و در آن تمرین‌های مهمی در پنج حیطه اساسی مربوطه، به همراه طرح درس‌های هر تمرین و دستورالعمل‌های آنها آمده است. نویسنده اثر که خود متخصص یادگیری و تعلیم و تربیت و همچنین مدرس یوگا و استاد مراقبه‌های ذهن‌آگاهانه است، در این کتاب تلفیقی مناسب و یکپارچه از تمرین‌های متنوع ذهن‌آگاهی و آموزش‌های رسمی را برای دانش‌آموزان ارائه کرده است تا آنان هم در مدرسه و هم در خارج از مدرسه با استفاده از تمرین‌ها و دستورالعمل‌های مربوط، ضمن افزایش قدرت خلاقیت و توان یادگیری بهتر، از پس فشارهای دوران تحصیل و سایر فشارهای محیطی برآیند.

خودیاری با درمان تک‌جلسه‌ای

  • 85,000 تومان

خودیاری با درمان تک جلسه‌ای چشم‌اندازی است تا بدانید چگونه می‌توانید با استفاده از دیدگاه‌های درمان تک جلسه‌ای در مشکلات هیجانی به خودتان کمک کنید. درمان تک جلسه‌ای طبق مهارت‌ها و توانایی‌های هر دو فرد درمانگر و مراجعه‌کننده انجام می‌شود. آنها آماده می‌شوند تا باهم و به روشی متمرکز از اولین لحظه کار کنند، بدون اینکه درمانگر قبل از شروع درمان زمانی را صرف فعالیت‌های معمول درمانی مانند گرفتن شرح‌حال، ارزیابی کامل یا فرمول‌بندی موردی کند. کتاب شما را ترغیب می‌کند تا خودتان راه‌حل‌هایی برای مشکلات پیدا کنید و برای همه افرادی که می‌خواهند در مشکلات هیجانی به خودشان کمک کنند و افرادی که می‌خواهند از آنها حمایت کنند، سودمند است. همچنین، با مشاوران، روان‌درمانگران و دانشجویان این رشته‌های تحصیلی که به کاربرد بسیار خلاصه درمان خودیاری علاقه‌مند هستند، ارتباط دارد.

صفحه‌ی 1