شهناز ایزدی اینلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان وجودی (100 نکته 100 تکنیک)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای مراجع)
چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای درمانگر)
گشتالت‌درمانی (100 نکته 100 تکنیک)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

درمان وجودی (100 نکته 100 تکنیک)

  • 115,000 تومان

وجودگرایی درباره زندگی و چالش‌های آن است و به این موضوع می‌پردازد که ما راه خود را در فاصله تولد تا مرگ چگونه می‌پیماییم و در رویارویی با الزام‌هایی که با تولد بر ما تحمیل می‌شود، چه واکنشی در پیش می‌گیریم. چنان‌که کامو با توجه به الزام‌های یاس‌آور زندگی که مهمترین آن مرگ است، می‌گوید: بهترین کار برای عصیان علیه وضعیت مضحک و بی‌معنایی زندگی ، زیستن و هرچه بیشتر زیستن و نه اندک زیستن، است و نیچه از همه ما می‌خواهد که هنرمند زندگی خود باشیم و افراد را به زیستنی پرشور فرا می‌خواند. در این کتاب سه هدف دنبال شده است : معرفی درمان وجودی به عنوان درمانی که قابلیت اجرا دارد، ایجاد بینشی در درمانگران و متخصصان با سایر پیشینه‌های نظری تا دریابند چگونه فرضیات بنیادی درمان وجودی می‌تواند به کار درمان آنها ارتقا ببخشد و ارائه نقطه آغازی به هر کسی که می‌خواهد درباره شیوه بودن خود در این جهان به کاوش بپردازد و بداند برای این کار از کجا باید آغاز کند.

چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای مراجع)

  • 20,000 تومان

کتابی که در دست دارید پاسخی است به پرسش‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های مراجعانی که می‌خواهند از یک مشاور یا درمان‌گر یاری بطلبند یا هم‌اکنون در میانه راه مشاوره و درمان هستند. این کتاب مانند نقشه‌راهی شما را با فرایند درمان شناختی ـ رفتاری از آغاز تا پایان آشنا می‌سازد. شما با مطالعه این کتاب علاوه بر تشخیص این نکته که آیا رویکرد درمانی شناختی ـ رفتاری برای حل مسائلتان مناسب است، با موضوعات مشترکی مانند قرارداد درمانی، مدت زمان جلسه مشاوره و تعداد جلسات، کنسل کردن جلسه درمان، هزینه مشاوره، مقوله رازداری، آشنایی با وظایف مراجع و درمان‌گر، نحوه پایان گرفتن مشاوره و درمان، و موضوعات اختصاصی از جمله نحوه آمادگی برای جلسات نخست و جلسات آتی، تاکید بر رفتار و افکار، تنظیم فهرست مشکلات، تنظیم فهرست اهداف، تکلیف خانگی، به کار بستن آموخته‌ها در زندگی روزمره و اینکه چگونه پس از پایان درمان درمان‌گر خود شوید. این کتاب ابزار قدرت‌مندی در دستان شما خواهد بود تا با مطالعه آن، چه پیش از شروع مشاوره و درمان و چه در میانه آن بتوانید در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و بیش‌ترین بهره را از درمان و مشاوره ببرید.

چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای درمانگر)

  • 45,000 تومان

اگر در آرزوی ارائۀ یک درمان شناختی - رفتاری به شیوه‌‌ای روشمند و عملی هستید، مطالعه و استفاده از این کتاب را هرگز از دست ندهید. این کتاب چکیده اما بسیار کاربردی، راهنمای بسیار ارزشمندی است برای درمانگرانی که در حوزۀ شناختی - رفتاری به کار درمان مشغول‌اند، درمانگرانی که کار درمان را به‌تازگی آغاز کرده‌‏اند و کسانی که در حال یادگیری و کارورزیِ درمان هستند. این کتاب مانند نقشۀ راهی به موضوعات مهم در درمان و موضوعات مشترک در کار با انواع مراجعان می‏‌پردازد. با استفاده از این کتاب تجربۀ درمانی بسیار با کیفیتی را از ابتدا تا انتهای درمان خواهید داشت. کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم: راهنمای درمانگر، کتاب همتایی دارد ویژۀ مراجع که هر دو کتاب به درمانگر و مراجع یاری می‏‌دهند تا یک ساختار یکسان را در درمان دنبال کنند. پروفسور ویندی درایدن در این دو کتاب به یک سبک به موضوعات درمانی پرداخته است. کتاب مراجع پاسخگوی بیشترین دغدغه‏‌هایی است که یک مراجع می‌‏تواند در ذهن خود داشته باشد و کتاب درمانگر نیز درمانگر را از هر مرحله از درمان به دقت عبور می‏‌دهد. بهتر است این کتاب را به همراه کتاب مراجع در درمان مورد استفاده قرار دهید، زیرا بهره‌گیری از این دو کتاب به عنوان یک جفتِ لازم و ملزوم، برای هر دو طرفِ درمان - درمانگر و مراجع - نتایج خوبی به بار خواهد آورد.

گشتالت‌درمانی (100 نکته 100 تکنیک)

  • 135,000 تومان

گشتالت رویکردی سیستمی و کل‌نگر است. جملۀ معروف گشتالت که کل بزرگ‌تر از مجموع اجزای آن است به یکپارچگی همۀ انسان‌ها با یکدیگر و نیز یکپارچگی آنها با کل جهان و هر چه در آن است، اشاره دارد. این رویکرد عمیقاً به جملۀ معروف ادوارد نورتون لورنز که "پروانه‌ای در تبت بال می‌زند، ترنادویی در تگزاس برپا می‌شود"، باور دارد. تأثیرپذیری گشتالت از آئین‌های معنوی و فلسفۀ شرق ازجمله ذن بودایی و تائو و همچنین دستی بر آتش هنر داشتن بنیان‌گذاران گشتالت‌درمانی- فریتز پرلز که دلبستۀ تئاتر بود و لورا پرلز که پیش از روی آوردن به روان‌شناسی، به موسیقی و نویسندگی می‌پرداخت و نیز پاول گودمن که هنر را پادزهری برای آفت‌های اجتماعی می‌پنداشت - جذابیت گشتالت‌درمانی و کار با آن را دوچندان می‌کند. یاری مراجع برای زیستن در اینجا و اکنون و توجه‌آگاهی نسبت به لحظۀ حال از ویژگی‌های بارز گشتالت‌درمانی است و این به معنای انکار گذشته یا نادیده انگاشتن آینده نیست. دِیو مَن، هنرمندانه این رویکرد را در 100 نکتۀ کوتاه، جذاب و خواندنی خلاصه کرده است که مطالعۀ آن نه تنها برای دانشجویان وکارورزان روان‌درمانی و درمانگران تازه‌کار، بلکه برای درمانگران و مشاوران حرفه‌ایِ علاقه‌مند به فراگیری بیشتر دربارۀ گشتالت‌درمانی می‌تواند ثمربخش باشد. همچنین مطالعۀ این کتاب می‌تواند مورد اقبال مراجعانی قرار بگیرد که می‌خواهند با گام‌هایی آگاهانه‌تر سفرِ درمانی خود را طی کنند.

صفحه‌ی 1