شهلا جعفرزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
من هستم (توانمندتر از آن هستم که تصور می‌کنم)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
من فکر می‌کنم من هستم (داستانی برای آموزش جملات تاکیدی به کودکان)
تو شگفت‌انگیزی (10 راه که به تو کمک می‌کند عظمت خود را دریابی)
بهانه بی بهانه (چگونه آنچه می‌گویید می‌تواند سد راهتان شود)
ندای درونی شما (راهی به سوی سعادت)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

من هستم (توانمندتر از آن هستم که تصور می‌کنم)

  • 75,000 تومان

«من هستم»، جدیدترین کتاب دکتر وین دایر برای کودکان، برگرفته از آخرین کتاب او برای بزرگسالان، با عنوان «آرزوهای برآورده شده» است. «من هستم» دربردارنده پیامی ساده و در عین حال عمیق برای کودکان است با این مضمون، خدا خیلی از ما دور نیست، یا حتی کنارمان است. به بیانی دیگر، ما چیزی جز خدا نیستیم. خدا در وجود ما تجلی می‌یابد! دانستن این نکته که عشق و قدرت خدا جزئی از وجود هر کسی است، کودکان را در تحقق بخشیدن به توانمندی‌های بالقوه‌شان بیش‌تر یاری می‌دهد. کتاب «من هستم» نوشتاری آهنگین دارد و در آن از مثال‌های متعددی استفاده شده تا این نکته را به کودکان آموزش دهد و کمکشان کند که دریابند توانمندتر از آن هستند که تصورش را می‌کنند! در انتهای کتاب نیز بخش ویژه‌ای نوشته شده است که هدفش آموختن معنای مهم عبارت دو کلمه‌ای «من هستم» به مخاطب است و به او می‌آموزد که چگونه از این عبارت برای ایجاد عشق، شادی، و بزرگی در زندگی خود و در دنیا استفاده کند.

من فکر می‌کنم من هستم (داستانی برای آموزش جملات تاکیدی به کودکان)

  • 25,000 تومان

«داستانی برای آموزش جملات تأکیدی به کودکان» «افکار شما زندگی شما را می‌سازند!» این پیامی است که لوئیز هی به مدت بیش از 25 سال گذشته به مردم سراسر جهان آموخته است. حال، کودکان می توانند این ایده‌ی قدرتمند را بیاموزند که بر افکار و کلماتشان کنترل دارند و از طریق آنها، می‌توانند بر زندگی‌شان تأثیر بگذارند. در صفحات این کتاب من فکر می‌کنم، من هستم!، کودکان تفاوت بین افکار منفی و جملات تأکیدی مثبت را درخواهند یافت. به کمک تصاویر جذاب و متن ساده‌ی کتاب، می‌آموزند که افکار و کلمات منفی را چگونه به موارد مثبت تبدیل کنند. شادی و اعتماد به نفس حاصل از این توانایی، در طول عمر کودکان همراهشان خواهد بود!

تو شگفت‌انگیزی (10 راه که به تو کمک می‌کند عظمت خود را دریابی)

  • 30,000 تومان

دکتر وین دایر در کتاب «10 راز موفقیت و آرامش درونی برای بزرگسالان» 10 مفهوم مهم را مطرح کرده که در این اثر با عنوان «تو شگفت‌انگیزی!» آن‌ها را با بیانی کودکانه مورد تغییر و تفسیر قرار داده تا کودکان نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند. وین دایر معتقد است هیچ‌گاه برای آن‌که کودکان بفهمند که چه موجودات توانمند و منحصربه‌فردی هستند، و هرچه را برای شاد زیستن و موفقیت در زندگی نیاز دارند در درون خودشان دارا هستند، زود نیست. والدین به کمک این کتاب می‌توانند فرزندانشان را با این اندیشه‌های مهم آشنا سازند. این 10 مفهوم با شماره و عنوان مشخص و با نوشتاری آهنگین شرح داده شده‌اند، و برای آن‌که ملموس‌تر شوند برای آن‌ها مثال‌هایی روشن آورده شده است. در پایان هم پرسش‌های مطرح‌شده که کودکان می‌توانند با پاسخ‌گویی به آن‌ها این اندیشه‌ها را به زندگی‌شان ارتباط دهند، و به این باور برسند که واقعا خیلی شگفت‌انگیزند!

بهانه بی بهانه (چگونه آنچه می‌گویید می‌تواند سد راهتان شود)

  • 16,000 تومان

دکتر وین دایر در چهارمین کتابی که برای کودکان به رشته تحریر درآورده به موضوع توجیه کردن و اینکه آسیب‌های این کار بسیار فراتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم می‌پردازد. در کتاب «بهانه بی بهانه!» می‌بینیم توجیه کردن، خیلی از مواردی چون «برادر کوچکم تکالیفمو پاره کرد» فراتر می‌رود و می‌تواند به شکلی درآید که عملا مانع از تحقق یافتن قابلیت‌های بالقوه‌ی کودکان شود. کتاب شرح حال پسری را نقل می‌کند که آرزویی به ظاهر ناممکن در سر دارد و به بهانه‌هایی چون «به اندازه کافی باهوش نیستم» ... «خیلی سخته،» و مواردی از این قبیل، مجال می‌دهد سد راهش شوند. در نهایت اما، متوجه می‌شود با عمل کردن به چند توصیه ساده و حذف بهانه‌ها ... انجام هر کاری امکانپذیر خواهد بود! (کما اینکه فرزند شما هم متوجه خواهد شد).

ندای درونی شما (راهی به سوی سعادت)

  • 150,000 تومان

راهی برای زندگی در این جهانی که پنداری بیش نیست وجود دارد. راهی که ظاهر شما را تغییری نمی‌دهد و فقط بیش از پیش لبخند به لب دارید. جبین‌تان گشاده و چشم‌های‌تان لبریز از آرامش‌اند شما این راه را همانند دیگران می‌پیمایید و اصلا به نظر نمی‌رسد که از آن‌ها متمایزید ولی شما فردی بخصوص هستید. شما در عین حالی که راه خود را می‌پیمایید و به خود خدمت می‌کنید، به دیگران هم خدمت می‌کنید.

صفحه‌ی 1