شهرزاد صدر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
داستان‌های دلنشین از مولانا
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
رازهای روابط طولانی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
در کنار خودشیفته‌ها (رفتنی‌ام یا ماندنی)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
به خودت خوش آمدی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
خوشبختی انقلابی بزرگ است (نور از زخم‌ها وارد می‌شود)
شاگرد شمس بودن (هر چیز در زمان خود رخ خواهد داد)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
18 پند مولانا (برداشت مولانا از انسان در 18 بیت اول مثنوی که نگاه ما را به زندگی تغییر خواهد داد)
21 قانون مولانا (گر تو راه افتاده‌ای راهت هویدا می‌شود)

داستان‌های دلنشین از مولانا

  • 180,000 تومان

داستان‌های این کتاب گزیده‌ای از داستان‌های زیبا و در عین حال بسیار پندآموز مثنوی می‌باشد که بسیاری را در جهان به‌واسطه زبان دل و روح تحت تاثیر قرار داده است. وقتی این داستان‌ها را می‌خوانید هم بسیار لذت خواهید برد و هم در درونتان چالش‌هایی به وجود خواهد آمد. گاهی به فکر فرو خواهید رفت و پیام‌هایی دریافت خواهید کرد اما در نهایت آرامش زیبایی وجودتان را فرا خواهد گرفت. داستان‎‌های مثنوی مانند افسونی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و متعلق به تمام زمان‌ها و انسان‌هاست. وقتی آنها را می‌خوانید می‌بینید که حرف دل انسان‌ امروزی است و راه‌گشای مشکلات آن. هدف حضرت مولانا؛ این مرد بی‌نظیر عشق و عرفان روایت داستان نیست بلکه او می‌خواهد ما را در سفری به اعماق وجودمان همراهی کند و ما را به روشنایی درونمان برساند.

رازهای روابط طولانی

  • 160,000 تومان

مرا همان‌طور که هستم دوست بدار، نه آن‌طور که می‌خواهی باشم. روابط حوز‌هایی هستند که در آن انسان‌ها خودشان را به‌خوبی می‌شناسند. همه ما در برابر انسان‌های دیگر با چهره متفاوتی از خود روبه‌رو می‌شویم. در طول سفر زندگی، روابط یکی از باارزش‌ترین تجربیات محسوب می‌شوند. روابط امتحانی برای ما نیستند و نباید تبدیل به موضوعی برای کسب موفقیت یا عدم موفقیت محسوب شوند بلکه روابط نقطه تغییر ماست. خودمان را در دیگری دیدن، خودمان را در دیگری دوست داشتن و گاهی برای اولین بار روبه‌رو شدن با خود حقیقی‌مان است. راز رابطه طولانی دوست داشتن است، اما دوست داشتن بدون آزرده کردن و رنجاندن. امروزه انسان‌ها بسیار نیازمند دوست داشته شدن هستند اما دوست داشتنی بدون رنجاندن و آسیب زدن. روابط امروزه نیازمند صبر و حوصله است. در اولین مباحثه ترک کردن راه صحیح نیست رابطه نیازمند مبارزه است. برای دوست داشتن قلبی بزرگ لازم است و برای دوام آن دوست داشتن مبارزه و تلاش. انسان نیازمند کسی است که او را همانطور که هست بپذیرد نه کسی که بخواهد او را عوض کند و تغییر دهد. و البته رابطه نیازمند توجه است. هر چیزی که به آن توجه نشود می‌میرد و از بین می‌رود، حتی گل‌های گلدان. هدف این کتاب نشان دادن راه‌های برقراری روابط سالم و طولانی است که با صمیمیت و صداقت به اشتراک گذاشته شده است. کتاب‌های هاکان منگوچ به 13 زبان دنیا ترجمه شده و بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته است. و همچنین آهنگ‌هایی که ساخته و نوازندگی وی طرفداران بسیاری دارد.

در کنار خودشیفته‌ها (رفتنی‌ام یا ماندنی)

  • 185,000 تومان

دور و برمان پر شده از افرادی که فکر می‌کنند مرکز عالم هستند ... و جالب است بدانیم که عاشق یک انسان خودشیفته شدن، یا تحت‌تاثیر او قرار گرفتن بسیار آسان است. زیرا آنها با هوش بسیار و کاریزمای خود به‌راحتی می‌توانند ذهن و روح دیگران را دستکاری کنند و البته به جای دوست داشتن وانمود می‌کنند که دوست دارند و در این کار بسیار ماهر هستند. این کتاب با نگاهی متفاوت و داستانی، موضوع خودشیفتگی و بحران‌های آن و تاثیرات آن بر دیگران را بررسی می‌کند. در این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه از بهشت خیالی که یک فرد نارسیست (خودشیفته) آن را ساخته بگریزیم. این یک داستان نیست بلکه راه رهایی است. در میدان مبارزه آلینا و ارتان که به ظاهر عشق نامیده می‌شود، شما چگونه راه خود را پیدا خواهید کرد؟

به خودت خوش آمدی

  • 160,000 تومان

آدم‌ها می‌آیند و می‌روند فراموش مکن هیچ‌کس بیشتر از خودت به فکر تو نیست. تمام دردها و اندوه‌ها را از خودت از درونت بیرون خواهی کشید تو به هیچ‌کس نیاز نداری. از حذف کردن آدم‌ها از زندگی‌تان نترسید. از حذف کردن خودتان از زندگی بترسید.. بیشتر از هر چیزی مسئول خوشبختی خودت هستی. هروقت چیزهای خوب تمام شوند چیزهای بهتری شروع می‌شوند.

خوشبختی انقلابی بزرگ است (نور از زخم‌ها وارد می‌شود)

  • 135,000 تومان

همه ما فکر می‌کنیم در طول زمان، چیزهایی از دست داده‌ایم، اما در حقیقت چیزی از دست نمی‌دهیم. زیرا هر چه که فکر می‌کنیم از دست رفته، در نهایت به صورتی دیگر به سوی ما بازخواهند گشت. چگونه وقتی نمی‌دانیم چند ثانیه بعد چه خواهد شد برای سال‌ها بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم. همان‌طور که هیچ دیداری تصادفی نیست. این‌که تو این کتاب را در دست گرفته‌ای نیز تصادفی نیست... داستان‌های صمیمی و پرمعنای این کتاب می‌تواند در مواجهه با تاریکی‌ها و سختی‌ها مانند نور و روشنایی برای تو باشد. هرگز امیدت را از دست مده. فراموش نکن راه کسی که قلبش را از خوبی پر کرده همیشه باز خواهد بود.

شاگرد شمس بودن (هر چیز در زمان خود رخ خواهد داد)

  • 135,000 تومان

شاگرد شمس بودن کار آسانی نیست. این شاگردی اراده قوی، نظم و انضباط و جسارت و قلبی بزرگ می خواهد. حاضر هستی تا وارد این راه شوی؟ شمس روراست و صادق است، حیله و فریب ندارد. آیا تو هم می‌توانی در مقابل خودت صادق و روراست باشی؟ شمس خورشید است، روشنایی است، گرما می‌دهد اما در عین حال هم می‌سوزاند و خاکستر می‌کند. آیا تو هم آماده‌ای تا خاکستر شوی و بعد از خاکسترهایت دوباره متولد شوی؟ شمس اصرار نمی‌کند، اجبار نمی‌کند، تحت فشار نمی گذارد، اما به وقتش رها کردن و رفتن را نیز می داند. آیا آماده‌ای تا شاخه‌هایی که به آن متصل شده‌ای را رها کنی؟ آماده‌ای به موقع‌اش دانسته‌هایت را کنار بگذاری و از نو بیاموزی؟ رفیق راه‌های روشن، این بار تو را صدا می‌کنم برای شاگرد شمس بودن. بله این راه، مسیر راحتی، روشنی و گرما و نور است. اما می‌تواند پرحرارت و پرسوز شود. در این راه هر کس عجول باشد، عقب می‌ماند. هرکس تقلب کند، حذف می‌شود. هر کس نتواند رها کند، فراموش می‌شود. و داستان کسی که زود خسته شود زود به پایان می‌رسد. راه شمس راه کسانی است که آماده سوختن شده‌اند. برای رسیدن هرگز دیر نیست، زیرا هر چیز در زمان خودش روی خواهد داد. شاید هم بهترین زمان برای تو اکنون است.

18 پند مولانا (برداشت مولانا از انسان در 18 بیت اول مثنوی که نگاه ما را به زندگی تغییر خواهد داد)

  • 135,000 تومان

محبوب‌ترین و پرآوازه‌ترین عارف دنیا، مولانا می‌گوید: راه‌های رسیدن به خدا بسیار است، اما من راه عشق را انتخاب کردم و با این جمله استعاره جدیدی پیش‌روی ما می‌گذارد. در نظر وی عشق مفهوم و تجربه و جستجویی برای تمام عمر است. از نگاه مولانا قلبی که در آن عشق جوانه نزده، یا متعلق به یک دیوانه است یا برای یک مرده است. این صوفی بزرگ در 18 بیت آغازین مثنوی زندگی انسان با ساز نی مقایسه می‌کنند و به دلیل اینکه این ابیات حاوی اسرار مهمی هستند بسیار با‌ ارزش و با مفهوم هستند. این کتاب نگاهی به این ابیات دارد که پنجره‌ای زیبا به زندگی شما باز خواهد کرد که با عشق آفریده شده و اسرار زیبایی از هستی بر شما آشکار خواهد گشت.

21 قانون مولانا (گر تو راه افتاده‌ای راهت هویدا می‌شود)

  • 135,000 تومان

هر چیز منتظر زمان خودش است. نه گل زودتر از زمانش باز خواهد شد، نه خورشید زودتر از زمانش طلوع خواهد کرد. کمی صبر کن آن چیزی که متعلق به توست به سوی تو خواهد آمد. اگر مولانا می‌دید که در قرن 21 ام چه اتفاقاتی به سر دنیا آمده، چه می‌گفت و چه می‌اندیشید؟ در این دنیای پر سرعت برای اینکه چاره ای برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم پیدا کنیم چه چیز هایی به ما می‌آموخت؟ هاکان منگوچ در این کتاب جدید سعی داد پاسخ این سوالات را پیدا کند. از 800 سال قبل تا به امروز کلام مولانا روشنی بخش راه روح بشری شده است. او در این 21 قانون راه را به ما نشان می‌دهد. و در گوش ما زمزمه می‌کند که هر دردی درمانی دارد و در دل هر مشکلی چاره ای نهفته است. آیا پیدا کردن آن درمان و چاره ممکن است؟ اگر درست نگاه کنی (و در مسیر درست باشی) بله ممکن است. اکنون زمان آن رسیده که چشم دلت را باز کنی تا حقیقت‌ها را ببینی. گنجی که به دنبال آن هستی همین‌جاست. خوش آمدی هم‌سفر و هم راهم.

صفحه‌ی 1