شمس الدین حسینی الهام آرام نیا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرزندان دارای عزت‌نفس
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
پرورش هوش هیجانی
  • 289,900 تومان
  • با تخفیف: 289,900 تومان
چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم
  • 99,900 تومان
  • با تخفیف: 99,900 تومان
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم (چگونه باید تشخیص بدهم که در رابطه‌ام بمانم را بروم)
23 باور مخرب در ازدواج
  • 149,900 تومان
  • با تخفیف: 149,900 تومان
مهارت‌های زندگی زناشویی
  • 399,900 تومان
  • با تخفیف: 399,900 تومان
عشق‌ورزی عاقلانه (اسرار عشق برای ارتباطی پایدار)
چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت خود تبدیل کنم
  • 11,900 تومان
  • با تخفیف: 11,900 تومان
نکاتی که هر زوجی باید بداند
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

فرزندان دارای عزت‌نفس

  • 10,000 تومان

عزت‌نفس پایه‌ای از انگیزش، رشد، و ارتباطات سالم است. این کتاب شامل 365 روش است که عزت‌نفس فرزندتان را بسازید.

خودتان را بهتر بشناسید (چگونه با واقع‌نگری می‌توانید به افکار احساسات و رفتارهایتان بنگرید و از باورها و نگرش‌های ناسالم رها شوید)

  • 169,900 تومان

کتاب حاضر، روشی کامل برای خودشناسی و رفتارشناسی است. صد رفتار ذکر شده، یکی از ارزشمندترین موهبت‌های شما را آشکار می‌کند که همان خود واقعیتان است. هنگامی که درباره خود و دنیای درونی‌تان آگاهی بیشتری به دست می‌آورید، احساس نشاط و شادابی بیشتری نسبت به گذشته تجربه خواهید کرد. از زندگی و دنیای جدیدتان لذت ببرید...

پرورش هوش هیجانی

  • 289,900 تومان

با خواندن این کتاب: زندگی‌تان به طور کامل تغییر می‌کند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید، روابط‌تان با دیگران چه در خانواده و چه در اجتماع بهتر خواهد شد و در کارتان موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین درک شما از هوش هیجانی بالاتر می‌رود و متوجه می‌‌شوید که هوش هیجانی چگونه زندگی شادتری را نصیب‌تان می‌کند... وقتی هوش هیجانی دارید و می‌دانید چگونه از آن استفاده کنید، آن وقت تمام مهارت‌هایی را که برای رشد و تعالی بیشتر نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت. پس همچنان به خواندن آن ادامه دهید و بارها و بارها آن را مرور کنید.

چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم

  • 99,900 تومان

تربیت کودکان یکی از مهم‌ترین ؛ چالش برانگیزترین و ارزشمندترین نقش‌ها در جهان است. بنابراین والدین باید مهارت‌های لازم را بیاموزند بلکه باید منبعی موثق نیز در اختیار داشته باشند. این کتاب مهارت‌های مورد نیازش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا برای تغییر رفتار کودکتان معقول‌تر ؛ علمی‌تر؛ مثبت‌تر: و با اطمینان بیشتر عمل کنید. راه‌کارهای این کتاب برای بسیاری از والدین کارایی داشته است و بی‌شک برای شما نیز کارایی خواهد داشت.

ازدواج عاقلانه (چگونه از اشخاص و ارتباط‌های نامناسب اجتناب کنید و فرد یا ارتباطی را که برای شما مناسب است تشخیص دهید)

  • 149,900 تومان

شما نیز مجبور نیستید مجرد بمانید، نباید از ازدواج بترسید و تصور کنید نمی‌توانید همسری مناسب پیدا کنید. مسلم است که می‌توانید. اگر نگرش‌ها و باورهای نادرست خود را درباره‌ی ازدواج، عشق و همسر آرمانی رها کنید و در مسیری از آگاهی قرار بگیرید که اختیار زندگی عاطفی و عشقی‌تان را در دست بگیرید، بیش از یک همسر بالقوه برای شما وجود خواهد داشت که می‌توانید از بین آن‌ها شریک روحی‌تان را انتخاب کنید.

آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم (چگونه باید تشخیص بدهم که در رابطه‌ام بمانم را بروم)

  • 149,900 تومان

در رابطه‌ای مشکل‌دار قرار دارید و می‌کوشید بفهمید آیا باید به رابطه خود ادامه دهید یا آن را ترک کنید و ادامه رابطه یا رهایی از آن چه مشکلاتی برای شما به دنبال خواهد داشت. به رابطه‌ای تمام شده چسبیده‌اید و با گفتن جملاتی مثل «اگر من فلان کار را انجام می‌دادم، هنوز هم در کنار هم شاد بودیم» با خودتان مناظره ذهنی دارید و بدین طریق موجب ناراحتی خود می‌شوید. می‌کوشید بفهمید چه عاملی موجب تخریب و قطع رابطه‌تان شد تا دوباره همان الگوهای قدیمی را تکرار نکنید. سعی دارید الگوهای رفتاری یا نگرش‌های خود یا طرف رابطه‌تان را درک کنید. شاید بدین طریق بفهمید که چرا رابطه‌های‌تان ادامه نمی‌یابد یا به‌ نظر می‌رسد آن رضایتی را که می‌خواهید از آن‌ها به‌دست نمی‌آورید.

23 باور مخرب در ازدواج

  • 149,900 تومان

23 باوری که در این کتاب مطرح شده است متداول‌ترین باورهایی هستند که در فرایند درمانی به‌ دست آمده‌اند. باورهای درست زیاد دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن‌ها مطرح شده‌اند اما این مجموعه باورهای مخرب متداول‌ترین باورهایی هستند که به نارضایتی در زندگی زناشویی منجر می‌شوند. این کتاب به شما کمک می‌کند که اگر در فکر ازدواج هستید، انتظارات معقولتان را به ‌روشنی مطرح کنید. اگر ازدواج کرده‌اید، با همسرتان درباره انتظارات فردی‌تان بحث و گفت و گو کنید و انتظاراتی که مشکل‌زا هستند، حذف یا اصلاح کنید و مطمئن شوید که بقیه موارد به ‌طور متقابل ارضا می‌شوند.

مهارت‌های زندگی زناشویی

  • 399,900 تومان

این کتاب برای تازه نامزدهایی است که در آغاز راه هستند و می‌خواهند مراحل ارتباطی‌شان را شکل دهند. همچنین برای زوج‌هایی است که سال‌های زیادی است با هم ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند تغییر کنند و جنبه‌های خاص ارتباطشان را بهبود دهند. این کتاب برای زوج‌هایی است که هنوز به یکدیگر متعهد هستند، زوج‌هایی که هنوز مایلند برای زندگی مشترک شادتر تلاش کنند. همچنین باید برای حفظ تلاشتان در طول زمان صبور باشید، چون این روش‌های خیلی سریع شکل نمی‌گیرند. تغییراتی که شما قصد دارید در ارتباطتان به وجود آورید، دست کم به چند هفته وقت نیاز دارید و اغلب چند ماه تا موثر واقع شود. برای تغییر چشم‌انداز هیجانی‌تان، به احتمال قوی به بیشتری از یک تغییر نیاز دارید. و این مستلزم صرف زمان بیشتری است. این کتاب به شما کمک می‌کند مهارت‌هایی را رشد و گسترش دهید تا بتوانید عشقتان را سرزنده نگه دارید.

عشق‌ورزی عاقلانه (اسرار عشق برای ارتباطی پایدار)

  • 14,900 تومان

این کتاب برای مردان و زنان مجرد یا متأهل نوشته شده است، کسانی که می‌خواهند بدانند چطور ارتباط عاشقانه‌ای عمیق و رو به رشد خلق کنند. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند ارتباط بلند مدت خود را دوباره احیا کنید و همچنین صمیمت موجود بین خود و همسرتان را افزایش دهید. شما می‌توانید این کتاب را به تنهایی یا به همراه همسرتان بخوانید. وقتی با یکدیگر کتاب را می‌خوانید، فرصتی برای رشد صمیمیت بیشتر بین شما فراهم می‌شود. پس کتاب را ببندید و درباره موضوع خوانده شده با هم صحبت کنید. عشق با تمرین رشد می‌یابد و قوی‌تر می‌شود. ارتباط پایدار به طور تصادفی رخ نمی‌دهد، شما باید آن را خلق کنید.

رقص عقاب‌ها (کنکاشی است شگفت‌انگیز و آموزنده در زندگی 21 کارآفرین ایرانی و کشف 100 ناگفته اثربخش زندگیشان)

  • 25,000 تومان

انسان‌ها همه سخت‌گیرند، اما انسان بزرگ به خود سخت می‌گیرد، انسان حقیر به دیگران. از پیوستن شما به صف جنگجویان تغییر سرنوشت خوشحالم. این کتاب ویژه انسان‌های متفاوت است، کسانی که می‌خواهند بر پایه شایستگی‌هایشان زندگی کنند و ثروت‌آفرین باشند، می‌خواهند فردی مولد و موثر برای خود، خانواده و جامعه باشند؛ کسانی که به دنبال یافتن الگوهای «توانستن» هستند؛ کسانی که خود را لایق بهترین‌ها می‌دانند و برای تحقق آن استوار ایستاده‌اند.

چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت خود تبدیل کنم

  • 11,900 تومان

همه ما حداقل یک پاشنه آشیل، یه نقطه ضعف یا موردی برای احساس ناامنی یا آسیب‌پذیری داریم که پیوسته ما را به اشتباه می‌اندازد، حالت یا مشکل روان‌شناختی عمیقی هم نیست. در واقع، آدم‌هایی که اصرار دارند نقطه ضعف ندارند، به احتمال قوی کسانی هستند که پاشنه آشیل‌شان این است که خیال می‌کنند باید کامل و بدون نقص باشند! این کتاب درباره کامل بودن نیست. تنها باید با آن خصوصیاتی که به شکل مداوم در مسیرمان قرار می‌گیرند، مقابله کنیم. این کتاب شیوه مقابله با آنچه می‌خواهید تغییر دهید و آنرا از نقطه ضعف به قدرت تبدیل کنید، به شما نشان می‌دهد.

نکاتی که هر زوجی باید بداند

  • 35,000 تومان

وقتی همسر برمی‌گزینید و زندگی مشترک شما آغاز می‌شود. پا به دنیای دیگری می‌گذارید و باید سازو کار این زندگی تازه را بشناسید تا آرامش و عشقی واقعی رابیابید. این نکات راهنمای شما در این کار است.

1  2  صفحه‌ی 1