شبنم حاتمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آتش در آسمان (مشت‌های افسانه‌ای 1)
  • 179,000 تومان
  • با تخفیف: 179,000 تومان
کلاغ کوکی 3 (قوی نیمه‌شب)
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
تله ارواح (مدرسه مردگان 1)
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
روح تاریک برف
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
روباه مخملی (کلاغ کوکی 2)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
دالان سیاه (خنجر و صلیب 1)
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
کلاغ کوکی 1
  • 114,000 تومان
  • با تخفیف: 114,000 تومان
بچه معمولی و ابرهیچی‌ها
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
ساسکواچ در قبیله ماکلشوت (انجمن نجات تک‌شاخ 3)
اژدهای شفابخش سرزمین باسک (انجمن نجات تک‌شاخ 2)

آتش در آسمان (مشت‌های افسانه‌ای 1)

  • 179,000 تومان

تریستان استرانگ بعد از تصادف اتوبوس مدرسه همیشه خودش را ضعیف و شکست‌خورده تصور می‌کند چون نتوانسته بهترین دوستش ادی را از مرگ نجات دهد. او به همراه تنها یادگار ادی دفترچه‌ای که قصه‌های کودکی‌اش را در آن جمع آوری کرده به مزرعه پدربزرگ و مادربزرگش در ایالت آلاباما می‌رود تا شاید غم از دست دادن دوستش را فراموش کند اما در اولین شب حضورش در خانه پدربزرگ عروسکی عجیب و چسبناک دفترچه ادی را می‌دزدد و فرار می‌کند. تریستان برای پس گرفتن دفترچه، به دنبال عروسک به دل جنگل درختان بطری می‌رود، درختان کهن‌سال عجیبی که برای کم کردن شر ارواح شرور از آفریقا آورده شده‌اند..

کلاغ کوکی 3 (قوی نیمه‌شب)

  • 69,000 تومان

سرن ریس در جشنواره­ی تابستانه هدیه­ای برای معلمش، کلاغ، می­خرد؛ صندوقچه­ای جادویی که او، توماس و کلاغ را راهی سفری مرموز و اسرارآمیز می­کند به امید اینکه طلسم دیرینه­ی کلاغ شکسته شود و دوباره به شکل انسان دربیاید. اما این طلسم نیرومند است و شکستنش نیازمند شهامت. آیا سرن و کلاغ به اندازه­ی کافی شجاع هستند؟

تله ارواح (مدرسه مردگان 1)

  • 56,000 تومان

کوردلیا لیو که همراه خانواده‌اش به شهر جدیدی نقل مکان کرده وارد مدرسه عجیب و مرموز مردگان می‌شود. مدرسه‌ای که روح‌زده‌ترین ساختمان دنیاست. او و دوست جدیدش، بنجی نونیس، تنها کسانی هستند که ارواح را می‌بینند و تصمیم می‌گیرند از اسرار ارواح مدرسه مردگان پرده بردارند. اما برای این کار باید با ارواح خبیث مدرسه مردگان روبه رو شوند...

روح تاریک برف

  • 77,000 تومان

در شبی سرد و برفی، آیریس رز در دل جنگل نقش فرشته‌‌ای برفی بر روی زمین می‌اندازد و با این کار سنگ‌قبری قدیمی پیدا می‌کند. او ناخواسته روح دخترکی هم‌ سن‌ و ‌سال خودش را احضار می‌کند که می‌خواهد فراموش نشود. آیریس به همراه دوست صمیمی‌اش، دنیل، آن منطقه را جست‌وجو می‌کنند و متوجه می‌شوند چیزی که پیدا کرده‌اند، قبرستانی است متروک و فراموش‌شده که فقط مختص سیاه‌پوست‌ها بوده. آیا این دو دوست می‌توانند قبر این روح را بازسازی کنند و در نهایت توجه و احترام را به روح آن دخترک و تمام کسانی که در آن قبرستان مدفون شده‌اند، بازگردانند؟

روباه مخملی (کلاغ کوکی 2)

  • 35,000 تومان

بعد از شکستن طلسم توماس، سرن ریس، دخترک یتیم، در حال لذت بردن از اولین تابستانش در محل زندگی جدید است. پاییز فرامی‌رسد و سپس معلم سرخانه‌ای مرموز می‌آید؛ معلمی که انگار عمدا توماس را از سرن و خانواده‌اش دور می‌کند. آدمک‌های خطرناکی از یک چرخ و فلک اسباب‌بازی و طلسم‌شده بیرون آمده‌اند و در خانه می‌پلکند. سرن که دل‌شوره گرفته، از کلاغ کوکی کمک می‌خواهد. اما آیا کلاغ به موقع به داد سرن می‌رسد؟ آیا توماس می‌تواند از دست موجودات جادویی به رهبری روباه مخملی فرار کند؟

دالان سیاه (خنجر و صلیب 1)

  • 43,000 تومان

املین عزیز، تغییر در راه است. درباره پدرت چیزهای زیادی هست که نمی‌دانی . اگر چیزی از یادگاری‌هایش پیدا کرده‌ای، خوب مراقبشان باش. ارادتمند، یک دوست

کلاغ کوکی 1

  • 114,000 تومان

کلاغ کوکی به پهلو افتاده بود و با یکی از چشم‌‌‌‌های ریز و درخشانش خیره به سرن نگاه می‌‌‌‌کرد... شبی سرد و یخ‌‌‌‌زده در ایستگاه قطار، غریبه‌‌‌‌ای لاغراندام بسته‌‌‌‌ای روزنامه‌‌‌‌پیچ به سرن ریس می‌‌‌‌دهد، اما او نمی‌‌‌‌داند این بسته‌‌‌‌ مرموز چه دردسری در خودش جای داده است. سرن سوار بر قطار به سوی زندگی جدیدش در حومه‌‌‌‌ شهر حرکت می‌‌‌‌کند. اما به مقصد که می‌‌‌‌رسد، درمی‌‌‌‌یابد امیدش برای داشتن کریسمسی شاد در آنجا توهمی بیش نبوده است. سرن، نیمه‌‌‌‌شب، به همراه پرنده‌‌‌‌ای سخنگو یا شاید هم دروغگو، یک گوی برفی و جادویی و نیروی شکست‌‌‌‌ناپذیر شجاعت درونش راهی سفری پرخطر به دنیای افسون‌‌‌‌شده‌‌‌‌ برف و ستاره می‌‌‌‌شود...

بچه معمولی و ابرهیچی‌ها

  • 45,000 تومان

مورف کوپر مشکلی دارد. مدرسه‌‌‌‌‌ی جدیدش فوق سرّی و فوق‌‌‌‌‌العاده عجیب است. هم‌‌‌‌‌کلاسی‌‌‌‌‌هایش می‌‌‌‌‌توانند پرواز کنند یا آب و هوا را کنترل کنند یا از غیب اسب‌‌‌‌‌های کوچک ظاهر کنند. فکر می‌‌‌‌‌کنید نیروی خارق‌‌‌‌‌العاده‌‌‌‌‌ی مورف چیست؟ اممم... درست است، هیچی. و البته هیچ اَبرشرورِ حال‌‌‌‌‌به‌‌‌‌‌هم‌‌‌‌‌زنی هم، که نقشه‌‌‌‌‌های شیطانی توی ذهنش ویزویز می‌‌‌‌‌کنند، به کمین ننشسته. نشسته؟! خُب پس... حالا نوبتِ بچه‌‌‌‌‌معمولی است که قهرمان شود!

ساسکواچ در قبیله ماکلشوت (انجمن نجات تک‌شاخ 3)

  • 30,000 تومان

من پروفسور میتو فانا، بنیان‌گذار یک گروه سری از ماجراجویان هستم: انجمن نجات تک‌شاخ. ما از موجودات افسانه‌ای و اسطوره‌ای محافظت می‌کنیم. اما دشمنان ما قوی و بی‌رحم‌اند، و ما شدیدا به اعضای جدید نیاز داریم. به ما کمک می‌کنی؟ حتی اگر مجبور شوی زندگی‌ات را به خطر بیندازی؟ به انجمن نجات تک‌شاخ می‌پیوندی؟ امیدوارم این‌طور باشد. موجودات افسانه‌ای به کمک تو نیاز دارند. در دل درخت‌های صنوبر سر به فلک کشیده در منطقه شمال غربی اقیانوس آرام، موجودی کمیاب و دست‌نیافتنی بدجوری توی دردسر افتاده. تنها چیزی که که الیوت می‌خواهد، گذراندن یک روز خوب و معمولی در مدرسه است. تنها چیزی که اوچنا می‌خواهد یک ماجراجویی دیگر است. حدس بزنید کی به خواسته‌اش می‌رسد؟ پروفسور فانا بچه‌ها - و البته جرسی را - به قلمرو قبیله ماکلشوت در ایالت واشینگتن می‌برد؛ همان جایی که تازگی‌ها کلی گروه فیلم‌برداری ریخته‌اند تا پا گنده را به دنیا نشان بدهند. شرکت الواربرداری و چوب‌بری اشموک هم کلی ماشین گنده به این منطقه آورده... آیا انجمن نجات تک‌شاخ می‌تواند از تیغ اره برقی‌های برادران اشموک در امان بماند؟ و روی یک گروه فیلمبرداری را کم کند؟ و آیا آن موجودات پشمالوی بزرگ که توی جنگل می‌دوند واقعا پا گنده هستند؟

اژدهای شفابخش سرزمین باسک (انجمن نجات تک‌شاخ 2)

  • 30,000 تومان

من پروفسور میتو فانا، بنیان‌گذار یک گروه سری از ماجراجویان هستم: انجمن نجات تک‌شاخ. ما از موجودات افسانه‌ای و اسطوره‌ای محافظت می‌کنیم. اما دشمنان ما قوی و بی‌رحم‌اند، و ما شدیدا به اعضای جدید نیاز داریم. به ما کمک می‌کنی؟ حتی اگر مجبور شوی زندگی‌ات را به خطر بیندازی؟ به انجمن نجات تک‌شاخ می‌پیوندی؟ امیدوارم این‌طور باشد. موجودات افسانه‌ای به کمک تو نیاز دارند. آن سوی آبی بی‌کران اقیانوس، توی کوه‌های سرزمین باسک، موجودی ترسناک گم شده است و اعضای انجمن نجات تک‌شاخ تنها کسانی هستند که می‌توانند نجاتش دهند. الیوت، اوچنا و جرسی هنوز خستگی‌شان از اولین ماجراجویی با پروفسور فانا درنیامده که او با یک ماجراجویی کاملا جدید به سراغشان می‌آید. فقط این‌بار قرار است از اقیانوس رد شوند... انجمن نجات تک‌شاخ باید توی کوه‌های سرزمین باسک دنبال یک اژدهای گم‌شده بگردد. اما اصلا چطور کسی توانسته یک اژدها را بدزدد؟ برای چه هدف شومی؟ آیا عملیات نجات سوژه جدید با آن نفس‌های آتشین از کنترلشان خارج می‌شود؟

صفحه‌ی 1