سیمین بابایی لاکه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی تحلیلی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
آشنایی با فروید
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
آشنایی با یونگ
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

روانشناسی تحلیلی

  • 145,000 تومان

کتاب حاضر حاصل پنج سال سخنرانی کارل گوستاو یونگ است که در سال 1935 در حضور دویست پزشک و درمانگر حاذق در انستیتوی روان‌پزشکان تاوی استوک در لندن ایراد گردید. وی در این سخنرانی‌ها، نظریه‌های خود و روش‌هایی که برای رسیدن به نتیجه‌گیری‌هایش استفاده کرده بود را به شیوه‌ای بسیار شفاف و قانع‌کننده بیان نمود و نمونه‌ای برجسته از یک متفکر بزرگ در اوج قدرت را به نمایش گذاشت. این سخنرانی‌های بسیار شفاف و بحث‌برانگیز در پیرامون ایگو، انتقال، تخیل فعال و تداعی کلمات می‌باشد. اندیشه‌های ژرف و گیرای یونگ را می‌توان از لا به لای این سخنرانی‌ها و نیز از پرسش و پاسخ‌های پزشکان و روانکاوان برجسته‌ای همچون ویلفرد بیون و دیگر حاضرین در این جلسات روان‌تحلیلی دریافت کرد.

آشنایی با فروید

  • 72,000 تومان

زیگموند فروید، روانشناس و روانپزشک اتریشی است که با ابداع نظام روانشناختی نوین شهرتی جهانی یافت. این کتاب به بررسی دوره‌های مختلف زندگی فروید از کودکی تا واپسین سال‌های حیات او پرداخته و در عین حال نظریات روانشناسی او را به زبانی ساده توضیح می‌هد، از این رو مناسب افرادی است که در ابتدای مسیر مطالعه‌ی جهان بی‌پایان روانشناسی هستند. کتاب پیش‌رو به پیشرفت تدریجی نظریات فروید در تکامل روانکاوی و درمان بیماران به شیوه‌ی ابداعی وی اشاره دارد. در بخش پایانی، گسترش روانکاوی فروید در سطح بین‌الملل و همجنین آراء و نظریات مخالفان و موافقان او مورد بررسی قرار گرفته است.

آشنایی با یونگ

  • 50,000 تومان

کارل گوستاو یونگ، فیلسوف و روانپزشک سوئیسی و از بنیان‌گذاران روانشناسی تحلیلی است که بعضی از مفاهیم روانشناسی از جمله: ناخودآگاه جمعی، سایه‌ها، عقده‌ها، آنیما و آنیموس را ابداع کرده است. کتاب پیش‌رو در هفت گام زیر دانش شما را نسبت به آموزه‌های یونگ گسترش خواهد داد: 1. خواهید آموخت که یونگ چه کسی بود و چه کارهایی انجام داده است. 2. دنیای درونی یونگ چگونه بود و وی چگونه ایده‌های خود را کاوش می‌کرد. 3. دیدگاه یونگ را در مورد روح، روان و سفر آن درمی‌یابید. 4. دیدگاه‌های یونگ را در مورد رویاها و نمادها فرا می‌گیرید. 5. با شناخت و درک یونگ از شخصیت و نحوه شکل‌گیری روابط آن آگاه می‌شوید. 6. نظرات یونگ را در مورد خودآگاهی درونی، مذهب و معنویات درمی‌یابید. 7. سرانجام با ایده‌های یونگ در دوران زندگی‌اش و میراث او آشنا می‌شوید.

صفحه‌ی 1