سیاوش جمادی


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سینما و زمان
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
چه باشد آنچه خوانندش تفکر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
هستی و زمان
  • 420,000 تومان
  • با تخفیف: 420,000 تومان
زمینه و زمانه پدیدارشناسی (جستاری در زندگی و اندیشه‌های هوسرل و هایدگر)
متافیزیک چیست
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
نامه‌هایی به میلنا
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

سینما و زمان

  • 40,000 تومان

این کتاب شامل بخش‌های از نقد فیلم تا نقد سینما، زمان منتشر و وجود منتشر، گریز از حقیقت زمان و وجود، ساختمان روائی «داستان عامه‌پسند»، مناسبت ماجراها بر حسب زمان رخدادها، پیام از خلال زمان‌بندی و چند بخش دیگر است.

چه باشد آنچه خوانندش تفکر

  • 55,000 تومان

این کتاب در شناخت تفکر متأخر هایدگر همان‌قدر مهم است که هستی و زمان برای آشنایی با تفکر متقدم او. به باور هانا آرنت، این کتاب یگانه عرضه‌داشت فلسفه متأخر هایدگر به صورت سیستماتیک است و در ضمن شاید هیجان‌انگیزترین کتاب او. اگر این کتاب هیجانی برانگیزد، این هیجان خود از شگفتی و حیرت خواننده در برابر ادعاهایی از این دست خاستن می‌گیرد که (علم فکر نمی‌کند)، (میمون دست ندارد)، اگر نبود حضور امر حاضر (نه‌تنها موتورهای هواپیما از کار می‌افتادند بلکه اصلا موتور هواپیمایی در میان نبود) و بالأخره و عجیب‌تر از همه این‌که (اندیشه‌انگیزترین امر در زمانه اندیشه‌انگیز ما آن است که ما هنوز اندیشه نمی‌کنیم). برای اثبات همین ادعاست که بدواً باید روشن شود که (چه باشد آن‌چه خوانندش تفکر؟) این کتاب در راه پاسخ‌دادن به این پرسش است.

هستی و زمان

  • 420,000 تومان

مارتین هایدگر در ایران فیلسوفی نام آشناست. گفته‌اند که هستی و زمان ‌او مهم‌ترین شاهکار فلسفی قرن بیستم است و آن را به بمبی در عالم فلسفه مانند کرده‌اند. گفته‌اند که حتی منتقدانش از تأثیرش در امان نمانده‌اند. گفته‌اند که این کتاب استوارترین ستون‌های سنت متافیزیک غرب را به لرزه درمی‌آورد. اگزیستانسیالیسم، ساخت‌شکنی، هرمنوتیک و الهیات مدرن، فصولی از نظریه و نقد ادبی و هنری، روانکاوی و بسیاری از جنبش‌های علوم انسانی معاصر را وامدار این کتاب خوانده‌اند. به این همه باید آوازه‌ی دشواری زبان، طرح شگفت‌انگیز و ژرفای مضامین آن را نیز افزود. این اوصاف چه بسا راست باشند و چه بسا به گزاف، در هر حال نه تأیید و نه انکار آن‌ها گره از کار فروبسته‌ای نمی‌گشاید. کتاب‌ها برای خواندن نوشته می‌شوند و هستی و زمان را باید خواند.‏ ‏ سیاوش جمادی متولد ١٣٣٠ تهران، فارغ‌التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس ادبیات انگلیسی و فلسفه است. از این محقق و اندیشمند تاکنون ترجمه نامه‌هایی به ملینا (کافکا) (١٣٧٧) تألیف و ترجمه یادبود ایوب در جهان کافکا (١٣٧٩)، هایدگر و سیاست (١٣٨١)، متافیزیک چیست؟ (١٣٨٢)، تألیف سیری در جهان کافکا (١٣٨٣)، ترجمه نیچه (کارل یاسپرس) (١٣٨٣)، زبان اصالت ‌(تئودور آدرنو) (١٣٨٥) و تألیف زمینه و زمانه پدیدارشناسی (١٣٨٥) منتشر شده است. سیاوش جمادی به پاس تألیف سیری در جهان کافکا جایزه بیست و دومین دوره کتاب سال ادبیات جمهوری اسلامی را دریافت داشت و از "متافیزیک چیست" او در بیست و سومین دوره کتاب سال تقدیر به عمل آمد و اینک پس از مدت‌ها انتظار یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های فلسفه قرن را با عنوان هستی و زمان از مارتین هایدگر ترجمه و راهی بازار نشر کرده است‎.

زمینه و زمانه پدیدارشناسی (جستاری در زندگی و اندیشه‌های هوسرل و هایدگر)

  • 135,000 تومان

هوسرل و هایدگر بنیانگذاران دو جریان اصلی پدیدارشناسی هستند که پژوهش حاضر به شرح زندگی و اندیشه‌های آنها اختصاص دارد. نویسنده در این کتاب کوشیده است تا زمینه‌های تاریخی، فرهنگی و زندگینامه‌ای پیدایش و بالش پدیدارشناسی را از فرانتس برنتالو و حتی از مباحث حکمت مسیحی و اسلامی قرون وسطی پی‌گیرد و جهان پدیدارشناسی را در مناسبت با متن و زمینة تاریخی و زندگینامه‌ای آنها و در بستر چالش‌های فلسفی و غایات روشنفکران اروپایی، موضوع پژوهش قرار دهد.

متافیزیک چیست

  • 25,000 تومان

چرا موجودات به جای آن که نباشند هستند؟ به نظر هایدگر،تاریخ متافیزیک غرب این پرسش لایب‌نیتس را یکسره به غفلت سپرده یا در پاسخ‌هایی که به این پرسش داده آن را لوث کرده است. (متافیزیک چیست؟) پرسش وجود را پس از هستی و زمان دگرباره از راهی که به نظر هایدگر دیگر مشوب به متافیزیک هستی و زمان نیست مطرح می‌کند. اما در اینجا نیز سخن از همان پرسشی است که هایدگر آن را بنیادترین پرسشی می‌داند که همواره چون امکانی در کمان همبسته هستی ماست. پرسش وجود لاجرم ما را با عدم رویاروی می‌کند.

نامه‌هایی به میلنا

  • 130,000 تومان

در ((نامه‌هایی به میلنا))، عشق به مصاف خودشناسی بیرحمانه و اندیشه‌های پر کشمکش می‌رود. این همه ترس و تشویش،‌ این همه مشتاقی و پریشانی و این همه کشش و گریز از چیست؟ جاذبه زنانه یا مهارشدنی و تدبیر‌ پذیر است یا صیاد اراده. در هر حال، به شرط رضایت معشوق،‌ تصمیم برای مرد عامی چندان دشوار نیست، کافکا را چه می‌شود؟...

صفحه‌ی 1