سپیده پوراکبر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باورش کن (چگونه از ناچیز شمرده شدن به شکست‌ناپذیری برسیم)
دنیای خود را تغییر دهید (چگونه هر کس در هر جا می‌تواند تغییر ایجاد کند)
زنان قلعه
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
تغییر شیوه رهبری (11 تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)
مادر تمام عیار
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
پادشاه مارها
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

باورش کن (چگونه از ناچیز شمرده شدن به شکست‌ناپذیری برسیم)

  • 260,000 تومان

تصور کنید از سد تمامی موانع می‌گذرید، خودکم‌بینی را کنار گذاشته و کاملا تبدیل به همان کسی می‌شوید که مقدر است باشید! جیمی کرن لیما، موسس شرکت لوازم آرایشی آی‌تی در کتاب خود «باورش کن» که براساس حوادث واقعی زندگی‌اش نوشته شده، برایمان تعریف می‌کند چگونه دختری پیشخدمت ایده‌ای را که در ذهنش داشت به شرکت یک میلیارد دلاری تبدیل کرد و اولین مدیرعامل زن در شرکت لوازم آرایشی لورئال شد. جیمی که با مشکل عدم اعتمادبه‌نفس دست به گریبان بود و حس خوبی نسبت به ظاهر خود نداشت، حتی بعد از اینکه شنید زنان هرگز از کسی که ظاهر و اندامی مثل او دارند لوازم آرایش نخواهند خرید، تصمیم گرفت خود و توانایی‌های خود را باور کند، به زنی شکست‌ناپذیر تبدیل شود و راز موفقیت خود را در این کتاب با تمام مخاطبین در میان بگذارد.

دنیای خود را تغییر دهید (چگونه هر کس در هر جا می‌تواند تغییر ایجاد کند)

  • 96,000 تومان

داشتن روابط خانوادگی مستحکم‌تر، جامعه‌ی مطلوب‌تر، شرایط کاری مناسب‌تر، مدارسی با بازدهی بیشتر و جهانی بهتر خواسته‌ی قلبی بسیاری از ماست، ولی ایده‌ی تغییر دنیا ممکن است به‌نظر بسیاری از افراد دور از ذهن و دست‌نیافتنی باشد. با این وجود جان مکسول و راب هاسکینز باور دارند هر کس در هرجای دنیا، بدون نیاز به پول، شهرت یا ارتباط سازمانی و تنها با آموختن پاره‌ای از اصول می‌تواند در این مسیر گام‌های بزرگی بردارد. نویسندگان در این کتاب، نقشه‌ی مسیر را در اختیار تمام کسانی که خواهان ایجاد تغییر مثبت و ماندگار در شرایط خود هستند، قرار می‌دهند تا با شناسایی هدف، به کار بستن ارزش‌های تحول آفرین در زندگی، تسهیل کردن شرایط تغییر، تشکیل گروه با افراد مناسب، همکاری با آنان و ارزیابی اقدامات صورت گرفته، تغییر مطلوب را در دنیای خود ایجاد کنند.

زنان قلعه

  • 65,000 تومان

در ابتدای روزی که قرار بود مهمانی پرآوازه برداشت محصول کنتس برپا شود باران تندی تمامی نقاط آسیب‌دیده قلعه باستانی فون لینافلز را به زیر بارش بی‌امان خود گرفت. در پی این اتفاق، آب از سقف چکه و زمین را خیس کرد، نمای خارجی زرد قلعه نیز مرطوب و تیره‌رنگ شد. در حیاط فانوس‌های کاغذی و گندم‌هایی که آن‌ها را دسته کرده و با دقت آویخته بودند به زمین افتاده و خراب شدند. ماریان فون لینافلز، همسر برادرزاده کنتس، با حالتی غم‌زده در تلاش بود تا شرایط را برای پذیرایی از مهمانان مهیا سازد. دیگر برای لغو کردن مهمانی دیر شده بود. بعد از ویلچرنشین شدن کنتس، میزبانی مراسم رسما بر عهده ماریان قرار گرفته بود، کسی که بهتر بود هفته پیش نصیحت همسرش را می‌پذیرفت و مهمانی را لغو می‌کرد.

تغییر شیوه رهبری (11 تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)

  • 220,000 تومان

در دنیای امروز که همه‌چیز به سرعت پیش می‌رود، رهبران دیگر قادر نیستند با تکیه بر اصول و راهبردهای قدیمی به موفقیتی دست پیدا کنند. جان مکسول که در زمینه آموزش‌های رهبری چهره‌ای موفق، با سابقه و شناخته شده در سطح جهان است، راز تبدیل شدن به رهبری توانمند و تاثیرگذار در عصر حاضر را تغییر در شیوه رهبری می‌داند. مکسول در این کتاب به خوانندگان خود کمک می‌کند تا توانایی و تمایل ایجاد تغییرات لازم در شیوه رهبری خود را کسب کنند و بدین وسیله شرایط را برای رشد فردی و سازمانی خود مهیا سازند. او در فصولی مجزا یازده تغییری که خود در شیوه رهبری‌اش ایجاد کرده را بیان می‌دارد و با بیانی ملموس نقش هر کدام از این تغییرات را در دستیابی‌اش به پیشرفت مطرح می‌کند.

مادر تمام عیار

  • 65,000 تومان

رمان مادر تمام عیار زندگی گروهی از زنان را روایت می‌کند که به تازگی مادر شده‌اند. آنها توافق می‌کنند تا در یک کافه دور هم جمع شده، شبی خاطره‌انگیز را سپری کنند و به مدت چند ساعت از برنامه روزمره نگهداری از نوزادشان فاصله بگیرند، هیچ‌کس انتظار ندارد که اتفاقی غیر منتظره شادی آن شب را به کامشان تلخ کند. اما یکی از نوزادان در آن شب دزدیده می‌شود. هرچند هیچ‌کدام از اعضای گروه با مادر نوزاد ربوده شده، ارتباط نزدیکی ندارند، سه نفر از آنها خطرات بسیاری را به جان می‌خرند تا در یافتن نوزاد گمشده به او کمک کنند. همان طور که پلیس به تجسس خود ادامه می‌دهد و رسانه‌ها طی روزهای بعد از آن واقعه زندگی دیگر مادران گروه را مورد کنکاش قرار می‌دهند، بسیاری از رازها در مورد زندگی آنها آشکار گشته، استحکام زندگی‌شان به بوته آزمایش گذاشته شده و دوستی‌هایی شکل و عمق می‌گیرد.

پادشاه مارها

  • 35,000 تومان

کتاب پادشاه مارها که جزو 10 کتاب برتر سال و نامزد دریافت جایزه معرفی شده، گوشه‌ای از زندگی 3 نوجوان دوست و هم‌کلاسی را در منطقه روستایی تنسی در ایالات متحده بیان می‌کند. سال آخر دبیرستان برای لیدیا که دختر خانواده‌ای مرفه است نویدبخش قدم گذاشتن به مرحله‌ای جدید از زندگی و پشت سر گذاشتن روستای زادگاهش است که بنابر اعتقاد او ظرفیت برآورده کردن آرزوهایش را ندارد.

صفحه‌ی 1