سوما فتحی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آماده برای آینده (آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند)
انعطاف‌پذیری هیجانی (رهایی از قید و بندها و قدرت پذیرش تغییر)
در سوم (ماموریت هیجان‌انگیز پرده برداشتن از راز موفق‌ترین افراد جهان)
لحظه برخاستن
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

آماده برای آینده (آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند)

  • 219,000 تومان

چگونه فرزندان‌مان را بزرگ کنیم و جوانان‌مان را پرورش دهیم تا بتوانند آینده‌ای بهتر برای خودشان و برای همه‌ ما شکل دهند؟ من معلم شدم؛ چون فکر کردم می‌توانم برای بچه‌هایی مثل خودم تفاوت ایجاد کنم،‌ فکر کردم می‌توانم آنها و داستان‌هاشان را بشناسم. تصور کردم باید از آنها دفاع کنم تا مجبور نباشند ترسی را تجربه کنند که من احساس کرده بودم. از آن مهم‌تر، فکر کردم می‌توانم مدرک‌ها، آموزش و کمک خود را به کار بگیرم و شرایط آنها را تغییر دهم تا چرخه‌های بی‌حاصلی را بشکنم که درباره آنها یاد گرفته بودم و فکر می‌کردم درک‌شان کرده‌ام. وقتی صحبت از آموزش است، انگشت اتهام به سمت افراد زیادی گرفته می‌شود. والدین سرزنش می‌شوند؛‌ چون کودکانی را به مدرسه می‌فرستند که بی‌نظم، گرسنه، خسته، افسرده، معتاد به موبایل یا بدتر هستند. مدارس به‌علت نداشتن استاندارد‌های بالا، مجبور نکردن تمام بچه‌ها به رعایت آنها و حفظ نکردن امنیت بچه‌ها، سرزنش می‌شوند. دولت‌‌ هم مقصر دانسته می‌شود که به اندازه کافی برای آموزش هزینه نمی‌کند و باعث ایجاد شرایط اجتماعی‌ای می‌شود که منجر به فقر و شکست جوامع ما خواهد شد. من این کتاب را برای دامن‌زدن به این منفی‌نگری‌ها نمی‌نویسم. از متن کتاب

انعطاف‌پذیری هیجانی (رهایی از قید و بندها و قدرت پذیرش تغییر)

  • 229,000 تومان

به‌ندرت پیش می‌آید مسیر رسیدن به رضایت فردی و حرفه‌ای مستقیم باشد. از هر کسی که به بزرگ‌ترین اهداف زندگی‌اش دست یافته یا در روابط فردی و اجتماعی‌اش موفق بوده بپرسید داستان‌های زیادی از اشتباه‌ها، منحرف‌شدن‌ها و جاده‌های فرعیِ غیرمنتظره در طول راه تعریف می‌کند. چه چیزی آن‌هایی را که از پسِ این مشکلات برمی‌آیند از کسانی که از خط خارج می‌شوند متمایز می‌کند؟ انعطاف‌پذیری؛ یا بهتر بگوییم انعطاف‌پذیری هیجانی. دکتر سوزان دیوید، محقق و روانشناس دانشکده‌ پزشکی هاروارد، با استفاده از روایت‌های زندگی خود و مراجعانش و همچنین با بهره‌گیری از یافته‌های تحقیقات گسترده در زمینه‌ هیجان، رویکردی برای مقابله با افکار و هیجان‌های ناخوشایند در این کتاب ارائه می‌دهد که آن را انعطاف‌پذیری هیجانی می‌نامد. انعطاف‌پذیری هیجانی رویکردی نوین و علمی است که به کمک آن می‌توانید فرازونشیب‌های زندگی و ناکامی‌ها را با خویشتن‌پذیری، بصیرت و ذهن باز پشت سر بگذارید. دکتر سوزان دیوید، با بیش از بیست سال مطالعه‌ احساسات، خوشبختی و دستاوردها، دریافته است که فارغ از میزان هوشمندی، خلاقیت یا تیپ شخصیتی افراد، نحوه‌ی مدیریت دنیای درونی (افکار، احساسات و گفت‌وگو با خود) در‌نهایت تعیین‌کننده‌ موفقیت‌شان است. انعطاف‌پذیری هیجانی که از قلم فردی متخصص و دلسوز نوشته شده، نقشه‌ی راهی است برای تغییر رفتار واقعی. راهنمایی است که صرف‌نظر از این‌که چه کسی هستید یا چهره‌تان چه شکلی است روش جدیدی از عملکرد را جلوی پای‌تان می‌گذارد تا به تمامیِ پتانسیل‌های‌تان برسید.

در سوم (ماموریت هیجان‌انگیز پرده برداشتن از راز موفق‌ترین افراد جهان)

  • 47,000 تومان

این کتاب با تمام کتاب‌های کسب ‌و کاری که خوانده‌اید فرق دارد، در سوم سفری هیجان انگیز برای دستیابی به امید، شادی، بلندپروازی و کشف خود است. بعضی جاها از ته دل خندیدم و بعضی جاها هم اشک از گونه‌هایم سرازیر شد.... در سوم به من انگیزه داد کیفیت زندگی‌ام را بهبود ببخشم... چه سعادتی.

کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند (و فرزندانتان از اینکه آن را خوانده‌اید خوشحال خواهند شد)

  • 219,000 تومان

این کتابی ساده برای تربیت فرزند نیست. قصد ندارم جزئیات مربوط به آموزش استفاده از توالت یا از شیر گرفته کودک را شرح دهم. این کتاب درباره نحوه ارتباط‌مان با فرزندان‌مان است: چه چیزی مانع ارتباطی خوب می‌شود و چه چیزی می‌تواند آن را بهتر کند، چگونه پرورش یافته‌ایم و این چگونگی چطور بر فرزندپروری ما و اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم تاثیر می‌گذارد- به ویژه اشتباهاتی که هرگز نمی‌خواسته‌ایم انجام دهیم- و اینکه در این‌باره چه کار باید بکنیم. شما در این کتاب، نکات، شگردها یا ترفندهای فرزندپروری را نخواهید یافت. گاهی ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند یا شاید هم به پدر و مادری بهتر تبدیلتان کند. من کتابی نوشته‌ام که ای کاش وقتی تازه مادر بودم می‌خواندمش و واقعا آرزو دارم پدر و مادرم آن را خواند بودند.

لحظه برخاستن

  • 35,000 تومان

ما معمولا در مورد اتفاقات صادق نیستیم. اگر داخل هستیم و کسی را آن بیرون می‌بینیم، معمولا یه خودمان می گوییم: «من تو اون موقعیت نیستیم چون فرق می‌کنم.» اما این فقط غرور شماست. ما به سادگی نمی‌توانیم جای آن شخص باشیم. ما همه‌چیز را در وجودمان داریم؛ فقط دوست نداریم به چیزهای مشترک‌مان با بیگانه‌ها اعتراف کنیم، چون کار بسیارفروتنانه‌ای است. این نشان می‌دهد که شاید موفقیت و شکست کاملا عادلانه نباشد و اگر بدانید که قسمت بهتر را دریافت کرده‌اید، پس باید متواضع باشید و سخت است که احساس برتری خود را کنار بگذارید و بگویید:« من بهتر از دیگران نیستم.» بنابراین در عوض، ما برای نیاز حذب کردن درونی‌مان، بهانه می تواشیم. می‌گوییم بحث شایستگی یا سنت است؛ حال آن که در واقع فقط از برتری و غرور خود حفاظت می‌کنیم.

صفحه‌ی 1