سهند سلطان دوست


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی موسیقی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
روانشناسی هنر
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
1 فیلم 1 جهان 6 (سکوت بره‌ها)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

روانشناسی موسیقی

  • 110,000 تومان

موسیقی چطور در خلق‌و‌خوی ما تاثیر می‌گذارد؟ بهترین راه برای پرورش مهارت‌های موسیقایی چیست؟ تنوع تعریف موسیقی در میان فرهنگ‌ها چگونه است؟ روانشناسی موسیقی تاثیر مهمی که موسیقی در زندگی روزمره ما دارد، و اثرش را بر جامعه، گروه‌ها و افراد بررسی می‌کند. این کتاب نشان می‌دهد که موسیقی چطور می‌تواند برای عملکرد فکری، سلامت و رضایت خاطر ما مفید باشد، و توانایی موسیقایی را هم به مثابه موهبت می‌سنجد و هم به‌ مثابه آنچه می‌توان از طریق یادگیری و تمرین بهبود بخشید. این کتاب همچنین اهمیت موسیقی و تاثیرش را در رفتار ما نشان می‌دهد. سوزان هلم استاد افتخاری آموزش و روانشناسی موسیقی در موسسه آموزشی یوسی‌ال است. او در فهرست برگزیدگان سال 2015 مفتخر به دریافت نشان امپراتوری بریتانیا (MBE) شد و پیش از درآمدن به کسوت دانشگاهی هم در مقام موسیقیدان حرفه‌ای مشغول به کار بود.

روانشناسی هنر

  • 130,000 تومان

چرا از هنر لذت می‌بریم؟ چه چیزی ما را به خلق آثار هنری ترغیب می‌کند؟ کسب دانش درباره مغز چطور می‌تواند در درک سلیقه هنری‌مان به ما کمک کند؟ روانشناسی هنر درآمدی است دستچین شده به راه‌های پرشماری که روانشناسی می‌تواند در درک ارزش فعالیت‌های خلاقه به ما کمک کند. این کتاب با بررسی نحوه ادراک ما از هر چیز، از رنگ گرفته تا حرکت، خلق آثار هنری را به منزله شکلی از رفتار انسانی بررسی می‌کند. کتاب حاضر همچنین به این موضوع می‌پردازد که عواملی از قبیل جعل آثار، فناوری بازتولید و تبعیض جنسیتی چطور بر قضاوت ما درباره هنر تاثیر می‌گذارند. روانشناسی هنر، با این پرسش که علم روانشناسی چه ارتباطی با درک ارزش هنری دارد، خواننده را با روش‌های جدید تفکر درباره نحوه خلق و مصرف هنر آشنا می کند.

1 فیلم 1 جهان 6 (سکوت بره‌ها)

  • 25,000 تومان

سکوت بره‌ها ضدقهرمان لگام‌گسیخته و درنده‌ خود را در کنار قهرمان زنی قرار می‌دهد که دنیای بیرون و درونش را هم‌زمان می‌کاود. فیلم در لایه‌های مختلف روایتی از تعقیب و گریز است. در این اثر ایوون تاسکرشیوه‌هایی را بررسی می‌کند که فیلم برای درهم تنیدن رسوم رایج در ژانرهای گوتیک، وحشت و تریلر به کار می‌گیرد تا هم گونه متمایزی از جرم و جنون را بر پرده سینما تصویر کند و هم نگاه نو و تامل‌برانگیزی را به تدابیر جنسیتی معمول در این ژانر پیش نهد.

صفحه‌ی 1