سمیرا سرایلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

کتاب کار خشم برای کودکان (35 مهارت ساده برای مقابله با خشم) فعالیت‌های دی‌بی‌تی جالب برای کمک به شما در مواجهه با احساسات دشوار و برقراری ارتباط موثر با دیگران کتابی برای کمک فوری به والدین و کودکان

  • 90,000 تومان

مهارت‌های ساده برای کمک به شما به منظور حفظ آرامش و بهترین خودتان بودن. آیا تابه‌حال آن‌قدر عصبانی شده‌اید که بخواهید دادوفریاد راه بیاندازید؟ آیا احساس بدخلقی یا سرخوردگی باعث می‌شود کارهایی را انجام بدهید یا بگویید که شما را به دردسر می‌اندازند؟ بسیاری از کودکان در مواجهه با احساسات دشوار مانند خشم مشکل‌دارند. اما از کوره دررفتن‌ها می‌تواند مانعی در دوست‌یابی، عملکرد خوب در مدرسه و بهترین خودتان بودن شود. این کتاب کار به شما نشان می‌دهد چطور یک‌بار برای همیشه در برابر خشم و عصبانیت ایستادگی کنید. «کتاب کار خشم برای کودکان» فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند خشم‏تان را کنترل کنید، با احساسات دشوار کنار بیایید، با دیگران ارتباط مؤثر برقرار کنید و احساسات خود را به شیوه‌های سالم بیان کنید. خشم هیجانی طبیعی است که حتی بزرگ‌سالان هم در کنترل آن با مشکل مواجه می‏شوند. این کتاب کار ساده به شما کمک می‌کند مسئولیت خشم‏تان را قبل از اینکه فرصت بهترین بودن را از شما بگیرد بر عهده بگیرید. نکته‌ای برای والدین: این کتاب کار به طور خلاصه مهارت‌های ساده مبتنی بر درمان رفتاری دیالکتیکی (DBT) را بیان می‏کند که ابزار اثبات‌شده مؤثری در کمک به کودکان در مدیریت هیجانات است. این کتاب کار سرگرم‌کننده و جالب به شما کمک می‌کند: • مشخص کنید چه چیزهایی شما را عصبانی می‌کند. • احساسات دشوارتان را درک و بیان کنید. • هنگامی‌که خشم کنترل را به دست می‌گیرد «مکث کنید». • دوست پیدا کنید (و دوستی‏هایتان را حفظ کنید).

جعبه ‌ابزاری برای زندگی مدرن (53 روش برای مراقبت از ذهنتان)

  • 80,000 تومان

تصور ما از هیجانات‏مان: همیشه خوب و مسلط بر زندگی است. هیجانات ما در واقعیت: یک مجموعه هیجانات متفاوت در پاسخ به آن‌چه زندگی سر راهمان قرار می‏دهد است. در این کتاب صمیمانه و بخردانه روان‏شناس بالینی دکتر اما هپبرن ابزارهای کاربردی و اثبات‌شده‏ای را برای مراقبت از سلامت هیجانی و روانی هر روزه در اختیارتان قرار می‌‏دهد. با استفاده از تصویرسازی‌های خاص، دکتر هپبرن نوری درخشان را بر بخش‏هایی از مغزمان که نادیده گرفته شده می‌تابد. از شناساندن راه‏اندازهای افکار ناخوشایند گرفته تا غلبه بر ترس ناشی از مرتکب اشتباه شدن، جعبه ابزاری برای زندگی مدرن به شما کمک خواهد کرد عادات مثبتی ایجاد کنید، اعتماد به ‏نفس و شادی بیشتری را احساس کنید و خودتان را بهتر درک کنید.

قوانین زندگی خوب (8 راه‌کار برای اینکه در کار و بازی زندگی بهترین باشید)

  • 17,700 تومان

شما فقط یک ‌بار فرصت زندگی کردن دارید. بنابراین یک زندگی تمام و کمال را به خودتان مدیون هستید. هر شخصی خواهان زندگی خوب است، و هر فردی می‌تواند بدان دست یابد، چه چیزی زندگی را پربار و کامل می‌کند؟ ماشین لوکس؟ شهرت؟ خانه بزرگ و درآمد بالا؟ از خودتان بپرسید آیا برای رسیدن به این چیزها خوشبختی‌تان را زیر پا گذاشته‌اید. به همین دلیل است که توازن و تعادل تا این حد نقش کلیدی دارد. زمانی که یاد بگیرید چرا توازن مهم است و چگونه می‌توان بدان دست یافت، دیگر دست یافتن به آمال و خواسته‌هایتان - خواه در خانه یا شغل‌تان - کار سختی نخواهد بود. در قلب این راهنمای قدرتمند برای داشتن زندگی خوب، پیامی الهام‌بخش وجود دارد.

صفحه‌ی 1