سمانه سعید


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پسرانی از جنس روح
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
تا ابد یا تا زمان‌های خیلی خیلی دور
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
بانوی بی‌گناه
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان

پسرانی از جنس روح

  • 25,000 تومان

زنده: جروم دوازده ساله دردساز نیست. او به مدرسه می‌رود، درس‌هایش را می‌خواند و از خواهر کوچکش مراقبت می‌کند. اما او توسط شلیک گلوله افسر پلیسی که فکر می‌کرد تفنگ اسباب‌بازی جروم واقعیست، کشته می‌شود. مرده: وقتی جروم به روح تبدیل می‌شود شاهد دیدن رنج‌های خانواده‌اش برای دست و پنجه نرم کردن با مرگ خودش است. بعد از مدتی می‌بیند که ارواح زیادی مثل خودش وجود دارند. هر کدام از ارواح داستانی دارند با یک نقطه مشترک. جروم کم‌کم متوجه حقایقی می‌شود؛ این که تنها مرگ او مهم نیست، بلکه مفهومی نه چندان انسانی موجب مرگ تعداد زیادی پسربچه سیاه‌پوست شده است.

تا ابد یا تا زمان‌های خیلی خیلی دور

  • 52,000 تومان

عشق تقسیم نمی‌شود... فقط چند برابر می‌شود. وقتی به دست‌شویی می‌رسم نفسم را آرام در سینه‌ام حبس می‌کنم تا اشک‌هایم را درون خودم نگه دارم. سپس شیر آب را باز می‌کنم و نفس‌های خیلی خیلی خیلی عمیق می‌کشم. همان‌طور که دکتر فردریک به من یاد داده است. باید یک‌جا بایستم و پشت سر هم نفس بکشم، نفس، نفس، نفس، تا این‌که گریه‌ام از بین برود. به خودم می‌گویم نه، دوباره این اتفاق نمی‌افتد، تکرار نمی‌شود. دوباره تکرار نمی‌شود. باید این را باور کنی. آدمک تنها قولی که به ما داده است همین است. او گفت:(( باور کنید، باور کنید، من همیشه کنارتون هستم. اسباب‌کشی کردن دیگه تموم شده. من برای همیشه مادرتون هستم. فقط سعی کنید حرفم رو باور کنید، بپذیرید که این‌جا برای همیشه خونه‌ی شماست.اگه این روباور کنید ما از پس تمام مشکلات برمیایم.)) پس من تمام سعی‌ام را می‌کنم. به خودم می‌گویم که ما برای همیشه این‌جا هستیم. و تا الان، این حرف درست بوده است.

بانوی بی‌گناه

  • 52,000 تومان

بیست سال پیش، دنیس دنسن به جرم قتل دختر جوانی در فلوریدا دستگیر و زندانی شد. حالا، او موضوع برنامه‌ای مستند است که از یک شبکه اینترنتی پخش می‌شود. این مستند، برنامه‌ای است که کمک می‌کند مجرمینی که به ناحق محکوم شده‌اند بتوانند نجات پیدا کنند. سمنتا، هزاران مایل دورتر از فلوریدا در انگلستان، مجذوب پرونده دنیس می‌شود. با او نامه‌هایی رد و بدل می‌کند و فورا شیفته گیرایی و مهربانی‌اش می‌شود. سپس زندگی‌اش را رها می‌کند، به فلوریدا می‌آید تا با دنیس ازدواج و برای آزادی او مبارزه کند. اما پس از پیروزی و آزادی دنیس، سمنتا متوجه جزئیات ریزی می‌شود که نشان می‌دهد دنیس آن‌قدرها هم بی‌گناه نیست...

صفحه‌ی 1