سعید مادح خاکسار حسن ملکیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای تئوری انتخاب برای شادکامی (چگونه شادکام باشیم)
معلم الهام‌بخش (ایجاد تغییر مثبت در زندگی دانش‌آموزان)
مدیر الهام‌بخش (چگونه بهترین توانایی‌های کارمندانمان را آشکار کنیم)
برانگیختن شوق یادگیری
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان

راهنمای تئوری انتخاب برای شادکامی (چگونه شادکام باشیم)

  • 85,000 تومان

شادکامی میزان رضایت ما از زندگی، به‌علاوه میزان احساس خوبی است که در زندگی روزمره تجربه می‌کنیم. کارلین گلاسر برای نگارش این اثر به بیست نفر از دوستان و همکاران و بستگانش پیشنهاد داد تا طی داستانی نشان دهند شادکامی برایشان چه معنایی دارد و چگونه تجربیات شخصی‌شان به شادکامی گره خورده است. آن‌ها نیز به خوبی از عهده این کار بر‌آمدند. او این داستان‌ها را به‌طوری با تئوری انتخاب در‌آمیخت که خواننده شادکامی را به‌طور ملموس و عینی تجربه کند. در یکی از این داستان‌ها آمده است؛ آخرین‌باری که مادربزرگم را دیدم، از او پرسیدم: شادکامی از نظر شما چیست؟ پاسخ داد: همین که تو را می‌بینم، شادکامم. چقدر خوشبختم که چنین آدم‌های فوق‌العاده‌ای در زندگی‌ام حضور دارند. خانم کارلین گلسر امیدوار است که افراد با خواندن این کتاب، خودشان را در این داستان‌ها پیدا کنند و موجب شود شکوفا‌تر شوند و بدرخشند.

معلم الهام‌بخش (ایجاد تغییر مثبت در زندگی دانش‌آموزان)

  • 128,000 تومان

این کتاب صرفا مجموعه‌ای از راهنمایی‌های مختلف نیست، بلکه معرف تئوری انتخاب دکتر ویلیام گلسر است که این راهنمایی‌ها بر پایه آن شکل گرفته است. مولف در این کتاب چکیده درست و دقیقی از درک رفتار انسان ارائه می‌دهد. همین شناخت به معلمان کمک می‌کند تا بهتر دانش‌آموزان را درک کنند و به ارزیابی مجدد روش‌هایی برای تدریس در کلاس درس بپردازند. یکی از موضوع‌های اصلی کتاب این پیام ساده ولی فراموش‌شده است که نیازمندترین دانش‌آموزان به بیش‌ترین کمک ما نیاز دارند. چیزی که معلمان از آن غافل مانده‌اند درکی خوب از این دانش‌آموزان و روش‌های تعامل تاثیرگذار با آن‌ها بوده است. کتاب معلم الهام بخش به خوبی به این موضوع می‌پردازد. باب سالو حاصل سال‌ها تجربه‌اش در کلاس را در این کتاب گردآوری و ما را در تجربه‌ها و همچنین شور و شوق خود سهیم کرده است. ایده‌های جدید او ممکن است خواب را از چشمان شما برباید اما ارزشش را دارد!

مدیر الهام‌بخش (چگونه بهترین توانایی‌های کارمندانمان را آشکار کنیم)

  • 70,000 تومان

این کتاب به ما می آموزد که مدیر الهام‌بخش چگونه باید چشم‌انداز گذشته را کنار بگذارد و از چشم‌اندازهای جدید بهره گیرد. باب سالو معتقد است بیش‌تر مطالب این کتاب با عقل متعارف در تضاد است، زیرا ما را به چالش می‌کشد و حتی از ما می‌خواهد خود را به چالش بکشیم. او می‌گوید اگر الهام‌بخش کارمندان باشید، زندگی‌شان با معناتر و لذت‌بخش‌تر می‌شود و شرکتتان در عرصه رقابت امتیازی مهم کسب می‌کند. اگر قصد دارید به مدیری الهام‌بخش تبدیل شوید که به کارکنانش کمک می‌کند را در کار با کیفیت پیدا کنند، به خواندن این کتاب ادامه دهید، در غیر این صورت وقتتان را هدر ندهید.

برانگیختن شوق یادگیری

  • 115,000 تومان

باب سالو در این کتاب بحث‌‌های ارزشمندی پیرامون یادگیری ارائه کرده است. او می‌گوید: «سعی ما بر این نیست که به دانش‌آموزان انگیزه یادگیری بدهیم بلکه می‌کوشیم فضاهایی در کلاس ایجاد کنیم که انگیزه ذاتی دانش‌آموزان جلب شود و این کار احتمال شرکت فعالانه دانش‌آموزان را در یادگیری افزایش می‌دهد.» او در این کتاب می‌کوشد عملا روانشناسی کنترل درونی را جایگزین روانشناسی کنترل بیرونی قرار دهد. این کار با ایجاد عشق به یادگیری در دانش‌آموزان، به آن‌ها روحیه تازه‌ای می‌بخشد و به ضرورت ایجاد فضایی شاد پی می‌برند تاکید باب سالو مدام بر دعوت به خودارزیابی است و پیشنهاد می‌کند از دانش‌آموزان سوالاتی بپرسید که موجب تسهیل در امر خودارزیابی شود و تا جایی که ممکن است آن‌ها را نصیحت نکنید، بلکه سوالاتی بپرسید که سطح انگیزه آن‌ها را مشخص کند و به چالش بکشدشان تا به نقش و مسولیت‌های خود واقف شوند.

صفحه‌ی 1