سعید قدوسی نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرهنگ ساختن فرهنگ
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
صراحت تمام عیار (چگونه رئیس قاطعی باشیم و انسانیتمان را هم ازدست ندهیم)
مصائب من در حباب استارتاپ
  • 298,000 تومان
  • با تخفیف: 298,000 تومان
کتاب همراه بازاریابان دیجیتال (وقتی همه قصه‌گو شده‌اند چطور قصه‌گوی متفاوتی باشیم)
قلاب (چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند)
سختی کارهای سخت (راه انداختن کسب و کاری که هیچ راه ساده‌ای ندارد)

فرهنگ ساختن فرهنگ

  • 260,000 تومان

در اثرگذاری فرهنگ هیچ شکی نیست. اما چطور باید فرهنگ را شکل داد؟ چطور باید در ذهن افراد نهادینه‌اش کرد؟ و وقتی راهش کج شد، چطور باید اصلاحش کرد؟ کارکرد فرهنگ در شرایط مختلف چگونه است؟ چه چیزی باعث می‌شود عمرش از چند سال فراتر برود؟ با خواندن کتاب «فرهنگ ساختن فرهنگ» پاسخ پرسش‌های بنیادینی را که پیش‌روی هر سازمانی است، پیدا خواهید کرد: شما که هستید؟ با مشتریانتان چطور رفتار می‌کنید؟ آیا روز مبادا به داد آدم‌ها می‌رسید؟ می‌شود به شما اعتماد کرد؟ وقتی هفت فصل اول را می‌خوانید، با دیدگاه رهبرانی مثل توسن لوورتور و چنگیزخان به فرهنگ و ابزارهایی که برای تغییر فرهنگ در شرایط فوق دشوار پیدا کردند آشنا خواهید شد. همچنین در فصل‌های این کتاب مثال‌های امروزی هم گنجانده شده که غالباً نتیجۀ مکالمات بن هاروویتز (نویسندۀ کتاب) با رهبرانی است که سعی کرده‌اند شرکتشان را متحول کنند. در بخش دوم ‌کتاب، گام‌به‌گام یاد می‌گیرید که چطور شخصیت خود و استراتژی شرکتتان را بهتر بشناسید و چطور از این شناخت برای ساختن فرهنگی که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید، استفاده کنید. همان‌طورکه نویسندۀ‌ کتاب می‌گوید: «هیچ فرهنگ مشخصی نیست که به درد همه بخورد. فرهنگ شرکت شما باید تجلی منحصربه‌فردی باشد از شخصیت، باورها و استراتژی شما، و باید پابه‌پای رشد شرکت و تغییر شرایط، تکامل پیدا کند. پس در این کتاب «بهترین فرهنگ» را پیدا نخواهید کرد، بلکه صرفاً تکنیک‌هایی خواهید یافت برای گرفتن نتیجۀ دلخواه از فرهنگ خودتان.»

صراحت تمام عیار (چگونه رئیس قاطعی باشیم و انسانیتمان را هم ازدست ندهیم)

  • 368,000 تومان

بخش زیادی از زندگی بیشتر ما در ارتباط با کار و همکارانمان می‌گذرد و کیفیت این اوقات و روابط بر کیفیت کل زندگی و حال ما تأثیر انکارناپذیری دارد. در چنین محیطی خواه‌ناخواه تعارضاتی وجود خواهد داشت بنابراین، طرز برخوردها و تحلیل آن‌ها اهمیت پیدا می‌کند. گاهی افراد برای جلوگیری از بروز تعارض ملاحظه‌کاری می‌کنند و در لفافه سخن میگویند، که اتفاقاً در برخی فرهنگ‌ها هم ویژگی مثبت تلقی می‌شود، اما همین کار باعث می‌شود از صراحت در برخوردها و تعاملات کاسته شود و بازخوردهای اثربخش هم کمتر ردوبدل شود. در چنین شرایطی مدیر/رهبر یا رئیس در شکل‌دهی و هدایت این روابط و فرهنگ‌سازی نقش محوری دارد.

مصائب من در حباب استارتاپ

  • 298,000 تومان

دنیل لاینز کهنه روزنامه‌نگاری است که بعد از حدود دو دهه فعالیت در بخش کسب‌و‌کار و فناوری نشریه نیوزویک صبح روزی معمولی با یک تلفن ساده عذرش را می‌خواند. لاینز مجبور می‌شود برای تامین مخارج زندگی، به هاب‌اسپات، از استارت‌آپ‌های پرهیاهوی سیلیکون‌ولی، بپیوندد و در پنجاه‌ویک سالگی با عنوان همکار بازاریابی بین ده‌ها جوانی مشغول کار شود که تی‌شرت‌هایی رنگارنگ با لوگوی شرکت به تن دارند. این موقعیت جدید آغاز سفری به اعماق جزیره جذاب واگزوتیک و فرهنگ درون‌گروهی و جداافتاه اکوسیستم استارت‌آپی.

کتاب همراه بازاریابان دیجیتال (وقتی همه قصه‌گو شده‌اند چطور قصه‌گوی متفاوتی باشیم)

  • 14,000 تومان

می‌دانستیدبیش از نیم میلیون نفر در سایت لینکدین قصه‌گویی را جزو مهارت‌هایشان آورده‌اند؟ همه می‌توانند با کمک قصه محتوای جالب‌تری تولید کنند اما قلاب کردن مخاطب و ترغیب او به اقدام کار هر کسی نیست. قصه خوب چیست؟ زمان و مکان مناسب قصه‌گویی کدام است؟ قهرمان اصلی قصه ما کیست؟ راه شناخت مخاطب و ارائه قصه‌ای متفاوت و تاثیرگذار چیست؟ کتاب همراه بازاریابان دیجیتال پاسخ این پرسش‌ها و بسیاری از پرسش‌ها و بسیاری از پرسش‌های دیگر در حوزه بازارایابی محتوا را در قالبی جذاب و مختصر در اختیار ما می‌گذارد. در هر صفحه از این کتاب کوچک و چگال چندین نکته‌ی کلیدی و مهم مطرح شده که هر کدام حاصل پژوهش و تجربه متخصصان بازاریابی نوین است.

قلاب (چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند)

  • 198,000 تومان

این کتاب کارش را با زدن ضربه‌ای محکم به خواننده شروع می‌کند: چند پاراگراف نخست مقدمه کتاب، مانند سیلی محکمی، یک آن ما را به خود می‌آورد تا به این فکر فرو رویم که هر روز بدون تفکر آگاهانه با تلفن هوشمندمان چه کارهایی می‌کنیم، به این که - بی آن که واقف باشیم - چگونه # اسیر و پایبند برنامه‌های دستگاه هوشمند خود شده‌ایم. همان‌طور که نویسنده کتاب اشاره می‌کند، به نظر چاره‌ای نیست و ما به این فناوری‌ها معتاد شده یا، به عبارت دقیق‌تر، در «قلاب» آن‌ها گیر افتاده‌ایم!

سختی کارهای سخت (راه انداختن کسب و کاری که هیچ راه ساده‌ای ندارد)

  • 208,000 تومان

وقتی اولین بار مدیر عامل شدم، حقیقتا فکر می‌کردم تنها کسی هستم که در تقلا است. هروقت با مدیر‌عامل‌های دیگر صحبت می‌کردم، به نظر می‌رسید همه چیز را تحت کنترل دارند. کسب و کارشان همیشه «خارق‌العاده» پیش می‌رفت و تجربه‌شان هم لاجرم «شگفت‌انگیز» بود. ... اما وقتی کسب و کارهای خارق‌العاده و شگفت‌انگیز همتایانم را می‌دیدم که یکی پس از دیگری ورشکسته می‌شوند و به ارزش کمی به فروش می‌رسند، دریافتم که احتمالا تنها کسی نبوده‌ام که در مخمصه دست و پا می‌زده است.

صفحه‌ی 1