سحر طاهباز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چه بگوییم و چه وقت بگوییم در ارتباط‌درمانی
  • 126,000 تومان
  • با تخفیف: 126,000 تومان
هیجانات فاش شده (بازشناسی چهره‌ها و احساسات جهت بهبود روابط و حیات هیجانی)
نقاب‌زدایی چهره
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان

چه بگوییم و چه وقت بگوییم در ارتباط‌درمانی

  • 126,000 تومان

در میان تمام کتاب‌هایی که در زمینه روان‌درمانی نگاشته شده‌اند، کتاب «ارتباط‌درمانی: چه بگوییم و چه وقت بگوییم» پل واکتل اختصاصا به »کیفیت» این ارتباط می‌پردازد و از میان تمامی عوامل تاثیرگذار بر این کیفیت، بر «نحوه بیان» درمانگر متمرکز می‌شود؛ نکته‌ای که شاید در ذهنیت «فن‌زده» درمانگران موضوع مهمی به شمار نرود، اما در برقراری ارتباط‌درمانی و بیدار نگه داشتن پیمان‌درمانی در بیمار نقش عمده‌ای بازی می‌کند. واکتل در این کتاب بر ظرایفی تمرکز می‌کند که می‌توانند در لحظه تاثیر به سزایی در روند درمان ایفا کنند و اگر توجهی به آنها نشود مسیر درمان، از مسیری درمان‌بخش به مسیری - در بهترین حالت - بی‌اثر و در سایر مواقع، تخریب‌گر منحرف شود.

هیجانات فاش شده (بازشناسی چهره‌ها و احساسات جهت بهبود روابط و حیات هیجانی)

  • 180,000 تومان

این کتاب به بررسی تجلیات چهره‏‌ای هیجانات مختلف می‏پردازد. با توجه به اینکه نویسندۀ کتاب یکی از روان‌شناسان پیشرو در حوزۀ هیجان به‌شمار می‌رود و تألیفات متعددی در این زمینه داشته و تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام داده است، کتاب حاضر یکی از معتبرترین منابع در زمینۀ آشنایی با تجلیات چهره‌ای هیجانات به‌شمار می‌رود. هم اکنون مؤسسۀ پاول اکمن به برگزاری دوره‌های آنلاین آموزش آشنایی با هیجانات و بالا بردن دقت تشخیص هیجانات در افرادی همچون روان‌شناسان، وکلا، قضات، افراد پلیس، .... می‌پردازد.

نقاب‌زدایی چهره

  • 115,000 تومان

آیا می‌توانید بگویید کسی که واقعا ترسیده، چه زمانی تلاش می‌کند خشمگین به نظر برسد؟ آیا می‌توانید بگویید چه زمان فردی در حال تظاهر به تعجب است؟ با کمک نقاب‌زدایی چهره، قادر خواهید بود توانایی‌تان را در تشخیص سرنخ‌های هیجانات در چهره بهبود ببخشید، توانایی‌تان را در شناسایی «فریب چهره‌ای» افزایش دهید، و آگاهی دقیق‌تری نسبت به شیوه انعکاس هیجانات در چهره خودتان پرورش دهید. نویسندگان نقاب‌زدایی چهره، با استفاده از تصاویر بسیار زیادی از چهره که هیجان‌های تعجب، ترس، انزجار، خشم، شادی و غم را منعکس می‌کنند، به توضیح چگونگی تشخیص درست این هیجانات بنیادین و نیز چگونگی نقاب زدن، شبیه‌سازی و یا خنثی کردن این هیجانات در افراد پرداخته‌اند...

صفحه‌ی 1