سارا یارمحمدی


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | سارا یارمحمدی

سارا یارمحمدی، متولد 16 اسفند 1359 در اصفهان است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد دریافت کرده است. ترجمه کتاب را از سال 1386 شروع کرده است و در اوقات فراغت به آن می‌پردازد از میان آثارش می‌توان به ترجمه کتاب‌های «مدیریت تغییرات پروژه» و «هنر گفت‌و‌گوی آگاهانه» اشاره کرد.
در سال 1387 جایزه کتاب فصل را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترجمه کتاب «مدیریت تغییرات پروژه» دریافت کرد. او به مدت یک سال مدرس زبان در موسسه زبان انگلیسی ایران بوده است. فعالیت او بیش‌تر در زمینه‌ی ترجمه کتا‌ب‌های روان‌شناسی و علمی-آموزشی ‌می‌باشد. سارا یارمحمدی معتقد است«کتاب هدیه‌ای است که می‌توان آن را بارها و بارها باز کرد» کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از :«انسان خردمند»، «یک عاشقانه آرام»، «چشم‌هایش»، «دروغگو روی مبل» و «فلسفه دروغگو». ساز پیانو، تنیس روی میز و فیلم‌هایی با ژانر درام از علاقه‌مندی‌های او می‌باشد.


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر گفتگوی آگاهانه (تغییر در نحوه صحبت کردن گوش دادن و تعاملات ما)

هنر گفتگوی آگاهانه (تغییر در نحوه صحبت کردن گوش دادن و تعاملات ما)

  • 169,000 تومان

گفتگو جزء جدایی‌ناپذیر زندگی انسان است. «هنر گفتگوی آگاهانه: تغییر در نحوه صحبت کردن، گوش دادن و تعاملات ما»، راهنمایی برای درک این موضوع است که چگونه کلمات و تعاملات ما می‌توانند باعث ایجاد استرس و رضایت شوند. من در این کتاب ابزارهایی که به دست آورده‌ام و شیوه‌هایی که در دو دهه گذشته یاد گرفته و آموزش داده‌ام را به اشتراک می‌گذارم. این ابزارها به من کمک کردند تا آگاهی و درک خود را از حقایق اساسی در مورد گفتگوها افزایش دهم. گفتگوی بهتر یعنی زندگی بهتر و این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه هر دو را داشته باشید.

صفحه‌ی 1