سارا پنجی زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول وارن بافت (سخنان خردمندانه برگرفته از نامه‌های بزرگ‌تربن سرمایه‌گذار دنیا به شرکایش)
90 روز نخست (راهبرهای به اثبات رسیده برای آغازی سریع‌تر و هوشمندانه‌تر)
دست به کار شوید
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
رییس خوب رییس بد (چگونه بهترین باشیم و از بدترین‌ها عبرت بگیریم)

اصول وارن بافت (سخنان خردمندانه برگرفته از نامه‌های بزرگ‌تربن سرمایه‌گذار دنیا به شرکایش)

  • 50,000 تومان

- این کتاب، الفبای سرمایه‌گذاری را از نگاه وارن بافِت بازگو می‌کند. - وقتی حتی رانندگان تاکسی درباره سبد سهام خود صحبت می‌کنند، محتاط بودن به مصلحت است. - بهتر است که کسب و کار فوق‌العاده را به یک قیمت منصفانه بخرید تا اینکه شرکت متوسطی را با قیمتی فوق‌العاده. - تنها راه رسیدن به سودهای عالی آن است که در سبد سرمایه‌گذاری‌های خود، تمرکزی سنگین بر تعدادی محدود از سهام‌های مختلف داشته باشید. - مـی‌گویند که انیشتین سود مرکب را هشتمین شگفتی جهان خوانده؛ و گفته کسانی که آن را درک می‌کنند به دستش می‌آورند و کسانی که درک نمی‌کنند‌ش، آن را می‌پردازند. - وارن بافت به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری، بسیار مراقب بود که با شرکا و سرمایه‌گذاران صادقانه و شفاف عمل کند، همان‌طور که همه مشاورین و مدیران سرمایه‌گذاريِ خوب باید عمل کنند. - «آقای بازار» میان طمع و ترس در نوسان است، ولی بافِت فارغ از محیط بازار، به اصول سرمایه‌گذاری خود وفادار می‌ماند و فقط زمانی دست به سرمایه‌گذاری می‌زند که آن را منطقی می‌پندارد.

90 روز نخست (راهبرهای به اثبات رسیده برای آغازی سریع‌تر و هوشمندانه‌تر)

  • 45,000 تومان


این کتاب راهنمای رهبران تازه‌گمارده‌‌شده در تمامی سطوح است، از مدیران تازه‌کار گرفته تا مدیران عامل. برنامه کسب آگاهی بخش مهمی از برنامه کلان نود روزه شماست. در واقع، کسب آگاهی باید یکی از ارکان اصلی برنامه‌ سی روز نخست شما در شغل تازه باشد. اغلب، مدیران خوش‌آتیه در نقش‌های تازه شکست می‌خورند چون خود را با پذیرش تغییرات لازم در دیدگاهشان آماده نکرده‌اند. رهبران جدید معمولا در دام‌های متداولی می‌افتند. از جمله این دام‌ها، باقی ماندن در منطقه امن خود و یا تلاش برای انجام کارهای بسیار، به‌صورت خیلی سریع است. آماده‌سازی خود برای جایگاه تازه به‌معنای رها کردن گذشته و پذیرش الزامات موقعیت تازه است. هر رهبر تازه‌گمارده باید به‌سرعت با سازمان جدیدش آشنا شود، پیروزی‌های زود‌هنگام را تضمین نماید، و اتحاد‌های پشتیبان برای خویش ایجاد کند. فقط برای مشکلات سراغ رییس‌تان نروید. قطعا نمی‌خواهید به‌عنوان کسی که کاری جز طرح مشکلات ندارد شناخته شوید. لازم است طرح‌هایی نیز برای نحوه حل مشکل داشته باشید. عناصر خوب و بد فرهنگ موجود را شناسایی کنید. حتا زمانی که در پی تغییر عناصر بد هستید، عناصر خوب را تمجید نمایید. جنبه‌های کاربردی همان فرهنگِ آشنا، پلی است که می‌تواند افراد را از گذشته به آینده ببرد. معمولا رهبران سه تا شش ماه پس از شروع نقش جدید خود گویی وارد دره می‌شوند. خبر خوب این‌که حتما از طرف دیگر دره بیرون می‌آیید -مادامی‌که طرح 90 روزه‌تان را به‌کار بگیرید.

دست به کار شوید

  • 15,000 تومان

داده‌ها آشکارا نشان می‌دهند که در تمامی حوزه‌ها، مردان بیش از زنان در آرزوی مناصب عالی هستند. وقتی مردان بیش‌تر در آرزوی رهبری هستند، جای تعجب نیست که بیش‌تر به آن می‌رسند، به ویژه با وجود همه موانع دیگری که در پیش روی خانم‌ها هست. از مردان توقع داریم که جاه‌طلبی شغلی داشته باشند، ولی آن را برای زنان نکته‌ای منفی می‌دانیم. مردان پیوسته به خاطر جاه‌طلبی و اقتدار و کامیابی تشویق می‌شوند؛ ولی اجتماع، معمولا زنان دارای همین خصوصیات را جریمه می‌کند. واکنش‌های منفی اطرافیان موجب می‌شود که بسیاری از خانم‌ها، بلندپروازی را یک ویژگی زشت برای خود بپندارند. خانم‌ها اغلب عملکرد خودشان را بدتر از آن چه هست، و مردان عملکرد خود را بهتر از آن چه هست داوری می‌کنند.

رییس خوب رییس بد (چگونه بهترین باشیم و از بدترین‌ها عبرت بگیریم)

  • 45,000 تومان

از اشتباهات دیگران درس بگیرید. نمی‌توانید آنقدر عمر کنید که خودتان همه آنها را بیازمایید. کارکنان از سازمان‌ها دست نمی‌کشند، بلکه از دست روسای بد فرار می‌کنند. اگر رییس خوبی داشته باشید، خطر حمله قلبی برای شما دست کم 20 درصد پایین‌تر است و اگر به مدت چهار سال در کنار او بمانید، این خطر دست کم 39 درصد پایین‌تر خواهد بود. در کسب و کارهایی که رییس به کارکنانش بیشتر اهمیت می‌دهد، میزان رضایت شغلی، ماندگاری در سازمان، بهره‌وری و نیز سودآوری کارکنان بالاتر است.

صفحه‌ی 1