سارا قربانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جانوران خشمگین (تونل وحشت علوم)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
رفتاردرمانی دیالکتیکی (کتاب راهنمای مهارت‌ها)
زندگی با درد بهتر است یا بی درد
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
زندگی با باکتری بهتر است یا بی باکتری
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان

جانوران خشمگین (تونل وحشت علوم)

  • 95,000 تومان

از بی‌‌مهرگان گرفته تا مهره‌داران، حدود 50 میلیون گونه‌ جانور روی این سیاره زندگی می‌کنند. در این کتاب با بعضی از آن‌ها آشنا می‌شوی، البته از نوع خشمگین و عصبانی‌شان! آیا می‌دانی چطور مارهای دریایی ماهی‌هایی با بدن‌هایی پر از خارهای بلند را می‌‌خورند؛ آن‌هم بدون این‌که تیغ توی گلویشان گیر کند؟ خرس‌های قطبی چپ‌دست‌اند یا راست‌دست؟ چرا از پوست اسب‌های آبی ماده روغنی قرمزرنگی ترشح می‌شود؟ اژدهای کومودوی قاتل بی‌رحم‌تر است یا کروکودیل مکار؟ با خواندن این کتاب کارشناس جانوران خشمگین می‌شوی و می‌توانی به کلی سوال پاسخ بدهی!

رفتاردرمانی دیالکتیکی (کتاب راهنمای مهارت‌ها)

  • 55,000 تومان

این کتاب اقتباسی از دفترچه راهنمای مهارت‌ها برای درمان اختلال شخصیت مرزی، نوشته مارشا ام. لینهان است. رفتاردرمانی دیالکتیک اولین بار توسط مارشا ام. لینهان برای درمان اختلال شخصیت مرزی ایجاد شد، اما به مرور زمان اثر بخشی آن برای درمان طیف وسیعی از مشکلات روانشناختی ثابت شد. این رویکرد می‌تواند توانایی فرد را در تنظیم هیجان بدون از دست دادن کنترل و یا عملکرد مخرب بهبود بخشد. این کتاب به فرد کمک می‌کند تا با استفاده از تمرین‌های گام به گام و یادگیری مفاهیم و به کار بردن آنها در چهار زمینۀ اصلی مهارت ایجاد کند. کتاب راهنمای رفتار درمانی دیالکتیک شامل دستورالعمل‌هایی برای تنظیم هیجان، اثربخشی روابط بین فردی، تحمل پریشانی و ذهن آگاهی است که به کمک کاربرگ‌های مرتبط با هر مهارت تغییر واقعی و پایدار ارائه می‌دهد. خواه یک متخصص سلامت روان باشید یا یک خوانندۀ عمومی، از این راهنمای عملی و روشن برای مدیریت بهتر احساسات خود بهره‌مند خواهید شد. این مهارت‌ها شامل: مهارت تحمل پریشانی، ذهن‌آگاهی، تنظیم هیجان و روابط موثر بین فردی می‌باشد.

زندگی با درد بهتر است یا بی درد

  • 32,000 تومان

شاید به نظر دنیای بدون درد فوق‌العاده باشد، اما اگر درد وجود نداشت، زندگی ما خیلی خطرناک می‌شد. توی این کتاب، یاد می‌گیرید بدن ما چگونه می‌تواند درد را تجربه کند و می‌فهمید درد چگونه کمک می‌کند سالم بمانیم. همچنین با زندگی سخت مردم قبل از اختراع داروهای مسکن جدید هم آشنا می‌شوید. شاید نمی‌دانستید... مطالعات نشان می‌دهد تجربه‌ی مردها و زنها از درد با هم متفاوت است؛ به‌طور متوسط، زنها بهتر از مردها با درد شدید کنار می‌آیند. گاهی سربازان و ورزشکاران متوجه آسیب‌دیدگی خود نمی‌شوند، چون اِندورفین توی جریان خون آنها باعث می‌شود احساس کنند شکست‌ناپذیراند. طول آکسون‌ها در بدن انسان بیش از 140 هزار کیلومتر است. آکسون رشته‌ی بلند و باریکی است که از سلول عصبی یا نورون بیرون آمده. بهتر است چند تا مهارت ساده‌ی کمک‌های اولیه هم یاد بگیرید؛ مهارت‌هایی که به کاهش درد و نجات زندگی انسان‌ها کمک می‌کنند.

زندگی با باکتری بهتر است یا بی باکتری

  • 32,000 تومان

بیشتر باکتری‌ها آنقدر ریزند که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند، اما آنها همه‌جا هستند. آنها بیش از سه میلیارد سال قبل، حتی پیش از ظهور دایناسورها، روی زمین ظاهر شدند. بعضی باکتری‌ها عامل بیماری‌های مرگبار هستند، اما بیشتر آنها به ما کمک می‌کنند. باکتری‌ها با نابودکردن مواد مضر، خاک را بارور می‌کنند و جزء اساسی بسیاری از غذاها به شمار می‌آیند. باکتری‌ها توی بدن ما جزء اصلی فرایند گوارش‌اند. شاید نمی‌دانستید... باکتری‌ها حسابی جان‌سخت هستند. سروکله‌ی آنها در عمیق‌ترین نقاط کف اقیانوس هم پیدا می‌شود. تعداد باکتری‌ها توی روده‌ی شما از تعداد کل آدم‌های دنیا هم بیشتر است. طعم ماست و بافت پنیر پیتزا هم به‌خاطر باکتری‌هاست. اگر از کثیف‌شدن لذت می‌برید، نگران نباشید. بعضی دانشمندان فکر می‌کنند زیادی تمیزبودن برای شما خوب نیست!

صفحه‌ی 1