سارا دیانت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خودت را بهتر بشناس
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
درمان روان‌پویشی کوتاه مدت
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
درمان روان‌پویشی (دیدگاه روان‌پویشی به سالخوردگی و بیماری)

خودت را بهتر بشناس

  • 37,000 تومان

همه ما دوست داریم که خودمان را بهتر بشناسیم و به همین خاطر به دنبال انواع طالع‌بینی‌ها، خصوصیات ماه تولد، ستاره شناسی و ... می‌رویم که بفهمیم چگونه فردی هستیم؛ آشنایی با خصوصیات اخلاقی به ما در شناخت دیگران و بهبود روابط نیز کمک می‌کند؛ پدر و مادر من چه نوع افرادی هستند؟ همسرم چگونه فردی است؟ دوستانم چه خصوصیاتی دارند؟ تمامی روش‌های خودشناسی می‌توانند به ما در درک خود و دیگران کمک کنند اما اگر روشی وجود داشته باشد که بتواند به صورت علمی خصوصیات‌مان را برایمان شرح دهد و علل رفتارهایمان را تبیین کند چه؟ فقط این روش بسیار جذاب خواهد بود...

درمان روان‌پویشی کوتاه مدت

  • 42,000 تومان

کتاب حاضر جدیدترین اثر دکتر آلن اپل روان‌پزشک روان‌درمانگر و استاد دانشگاه است که در آن صرفا یک مکتب خاص از درمان روان پویشی مورد مطالعه قرار نگرفته است بلکه این کتاب مدلی یکپارچه محسوب می‌شود که شامل نظریات بسیاری از بزرگان این مکتب است. این کتاب مدلی یکپارچه محسوب می‌شود که شامل نظریات بسیاری از بزرگان این مکتب است. دکتر اپل از توضیح درمان روان پویشی شروع کرده و به شرح نظریات تمامی نظریه پردازان در این زمینه پرداخته است. به عبارتی دیگر با خواندن این کتاب خواننده نه تنها می‌تواند با تاریخچه و نظریات تمامی افراد سرشناس در این حیطه آشنا شود بلکه قدرت انتخابی خواهد داشت تا در میان نظریات مدلی که بیشتر مناسب زمینه فکری‌اش باشد را انتخاب کند.

درمان روان‌پویشی (دیدگاه روان‌پویشی به سالخوردگی و بیماری)

  • 42,000 تومان

در این دوره که تکنولوژی پزشکی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است، انسان ها بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ عمر می کنند. به عنوان متخصصان سلامت روان، ما امروزه تعداد بسیار زیادی از سالخوردگان و بیماران را درمان می‌کنیم. سالخورده بودن حتما به معنای بیمار بودن نیست، اما با این حال حدود نیمی از انسان‌ها در طول عمر خود، دچار بیماری‌های مزمن می‌شوند.

صفحه‌ی 1