زهرا صادقی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نامه‌های عاشقانه به مردگان
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
خرده عادت‌ها (راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد)
جهان هستی هوایت را دارد
  • 147,000 تومان
  • با تخفیف: 147,000 تومان

نامه‌های عاشقانه به مردگان

  • 195,000 تومان

با مشاهدات زیبایی از این‌که زندگی می‌تواند ما را به کجاها ببرد، از اندوه تا سرور، از ناامیدی تا حیرت،‌ نامه‌های عاشقانه برای مردگان نامه‌ای عاشقانه برای زیستن است.

خرده عادت‌ها (راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد)

  • 215,000 تومان

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه سیستمی ایجاد کنید که با استفاده از آن هر روز یک درصد بهتر شوید. عادت‌های بدتان را رها کنید و بچسبید به عادت‌های خوب. از خطاهایی که بیش‌تر مردم هنگام تغییر عادت‌ها مرتکب می‌شوند، پرهیز کنید. بر بی‌انگیزگی و بی‌ارادگی غلبه کنید. هویتی قوی‌تر پیدا کنید و خودتان را بیش‌تر باور داشته باشید. حتی وقتی که مشغله زیادی دارید، زمانی برای ایجاد عادت‌های جدید پیدا کنید. پیرامون خود را طوری طراحی کنید که راحت‌تر به موفقیت برسید. تغیرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنید که منجر به نتایجی بزرگ می‌شوند.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است. و این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است. اگر از برنامه‌تان جا ماندید، مجددا آن را پی بگیرید. و مهم‌تر از همه: چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی عملی کنید... و...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

جهان هستی هوایت را دارد

  • 147,000 تومان

هم‌اکنون نوری را که از درون‌تان می‌درخشد بپذیرید. پای‌بندی به زندگی در نور را اعلام کنید. به زخم‌هایی که شما را به این‌جا رسانده‌اند احترام بگذارید. مولانا می‌گوید: «نور از محل این زخم‌ها وارد می‌شود.» ایمان داشته باشید که جهان هستی این زخم‌ها را برنامه‌ریزی کرده است. این زخم‌ها با نظم و ترتیبی عالی سر راهتان قرار گرفته‌اند تا با عشق در برابرشان حاضر شوید و نور درون‌تان را به یاد بیاورید. هر قدر هم که شرایط‌تان سخت باشد، به آن‌ها احترام بگذارید. به آسیب، درد و ترس احترام بگذارید. بدانید که در تمام این مدت آرامش عشق در درون‌تان می‌درخشیده است. مهم نیست که در زندگی چه اتفاقی برایتان می‌افتد، این حقیقت هرگز تغییر نمی‌کند. آرامش عشق هرگز شما را ترک نخواهد کرد.

صفحه‌ی 1