زهرا زارعی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نوشتن زندگی
  • همراه با تخفیف
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 76,500 تومان
خون ناپاک (کاوشگری‌های کارگاه ارلندور)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
شرلوک هولمز و سایه‌های سن‌پترزبورگ
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
ماکس از بند رسته
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
دوران نوجوانی فرزندتان را دریابید
  • همراه با تخفیف
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 161,500 تومان

نوشتن زندگی

  • 90,000 تومان

نوشتن زندگی آنی دیلارد، دربارۀ زندگی نویسنده و مواجهه‌اش با مسئلۀ نوشتن است. نویسنده در این جستار، با سبک شخصی و سادگی منحصربه‌فردش، نوشتن را عذاب بزرگی می‌داند که ای کاش می‌شد از آن دست بردارد! او اما از نوشتن دست برنداشته و مواجهۀ زندگی و نوشتن را در مقام یک نویسنده جستان و خیزان روایت کرده ‌است. دیلارد در همۀ آثارش مواجهۀ نویسنده و طبیعت را با حساسیتی ویژه پیش برده و از سختی‌ها، مرارت‌ها، اشتباهات، بدفهمی‌ها و توهم‌های نویسنده در مسیر نوشتن، پرده برداشته است: «وقتی سر یک کتاب گیر کرده‌ای، آن هم وقتی زمان زیادی از شروع کار گذشته و می‌دانی باید چه بنویسی، ولی قادر به ادامه دادن نیستی، وقتی که یک هفته یا یک ماه هر صبح به آن اتاق سر می‌زنی و هر بار پشتت را به آن می‌کنی، مشکل معمولا یکی از این دو است؛ یا ساختار دو شاخه شده و روایت داستان شکستگی‌ مویی پیدا کرده که ممکن است خیلی زود آن را به دو نیم کند، و یا در حال نزدیک شدن به اشتباهی مرگ‌بار هستی. چیزی که در ذهن نقشه‌اش را کشیده بودی جوابگو نیست. اگر راه فعلی‌ات را ادامه بدهی، کتاب از دست می‌رود یا فرومی‌پاشد، و هنوز دقیقا متوجه این نیستی.» دیلارد در نوشتن زندگی، به تنهایی و جمعیت نویسنده در حین نوشتن رجوع کرده و به اتصال و انفصال نویسنده، نوشتن و زندگی می‌پردازد، هم‌چون معلمی که در 24 سالگی برندۀ جایزۀ پولیتزر شده و امروز در دهۀ هشتم زندگی‌اش، درس‌های بسیاری برای هر کسی دارد که دوست‌دار نوشتن، خواندن و زندگی است!

خون ناپاک (کاوشگری‌های کارگاه ارلندور)

  • 65,000 تومان

در یکی از آپارتمان‌های ریکیاویک جسد مردی پیدا می‌شود. هیچ سرنخی واضحی وجود ندارد‏، جز یک یادداشت رمزآلود و عکسی از قبر یک دختر. کارآگاه اولندور مجبور می‌شود از تمام منابع پزشکی قانونی موجود برای یافتن هرگونه سرنخ استفاده کند. سرانجام جستجوی ارلندور، وی را به مرکز تحقیقات ژنتیک رهنمون می‌کند تا پاسخ‌های مبهم این رمزوراز را پیدا کند.

شرلوک هولمز و سایه‌های سن‌پترزبورگ

  • 20,000 تومان

ماجرای کتاب در سال 1987 اتفاق می‌افتد. در 1 روز سرد زمستانی بازرس لستراد خبر قتلی فجیع را به شرلوک هولمز می‌دهد. قتل یک نزول‌خوار، در متعفن‌ترین منطقه‌ای که می‌شود تصورش را کرد. دکتر واتسون، یار باوفای شرلوک هولمز، تشابهی بین این پرونده با ماجرای راسکولنیکوف، قهرمان رمان مشهور داستایوفسکی مشاهده می‌کند. رمانی که قهرمانان آن، همه از شکست‌خوردگان مغموم اجتماع‌اند. اما شرلوک هولمز هنوز به این شباهت باور ندارد و بی‌خبر راهی سفری می‌شود تا کشفیاتش را کامل کند. ماجرا لحظه به لحظه پیچیده‌تر و جذاب‌تر می‌شود و شباهت‌ها بیشتر. آیا شرلوک هولمز با استنتاج‌های مشهور خود می‌تواند قاتل را پیدا کند؟...

ماکس از بند رسته

  • 45,000 تومان

ماکس متهم به قتل است. اتهامی که ممکن است خط بطلانی بر آینده و آرزوهایش بکشد. پسری سرگردان که تاریکی تمام وجودش را فراگرفته، و مادری که برای تبرئه فرزندش با چالش‌های زیادی روبه‌رو است. او پسرش را عاشقانه دوست دارد و حاضر است برای اثبات بی‌گناه بودن او هزینه‌های زیادی بپردازد اما مسیری سخت و پرپیچ و خم در پیش دارد... روایتی جذاب و پرکشش از قتل، عاطفه و جنون.

دوران نوجوانی فرزندتان را دریابید

  • 190,000 تومان

آیا تاکنون برای شما موقعیتی پیش آمده است که احساس کنید نوجوان‌تان شما را به لبه پرتگاه هل می‌دهد؟ در این کتاب راهنما که مطالعه آن برای همه پدران و مادران ضروری است، کارل پیکارد، روانشناس و متخصص تعلیم و تربیت نوجوانان به والدین کمک می‌کند چالش‌هایی را که فرزندشان در دوران نوجوانی با آن‌ها روبرو می‌شود، از قبل پیش‌بینی کنند و با استفاده از مطالب آموزنده و مفید کتاب به فرزند خود در دوران پر فراز و نشیب نوجوانی کمک کنند. در کتاب «دوران نوجوانی فرزندتان را دریابید»، پیکارد دوران نوجوانی را به چهار دوره پرتحرک تقسیم کرده است که از مرحله آغازین نوجوانی شروع می‌شود و تا مرحله تجربه استقلال ادامه می‌یابد. پیکارد، راه‌کارهای عملی به والدین ارائه می‌دهد تا بتوانند فرزندانشان را تا رسیدن به بزرگ‌سالی راهنمایی کنند که شامل روش‌های برخورد با نوجوان در بحث و گفتگو، انجام دادن کارهای خانه، تمیز و مرتب کردن اتاق خود، انجام دادن تکالیف خانگی و توصیه‌هایی برای مواقعی که والدین به شدت از نوجوان خود عصبانی‌اند. او به نوجوانان هم راه‌کارهایی در مورد روش‌های مؤثر برقراری ارتباط، برخورد سازنده در درگیری‌ها، و به کارگیری رویکردهای تصمیم‌گیری مسئولانه عرضه می‌کند. هم‌چنین دستورعمل‌هایی برای محافظت از نوجوانان در مقابل خطرهای اینترنت، زورگویی، قرار ملاقات و مصرف مواد در اختیار می‌گذارد.

صفحه‌ی 1