زهرا حسنی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لذت خودخواه بودن
  • همراه با تخفیف
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 204,000 تومان
ترس (خرد لازم برای عبور از طوفان‌ها)
  • همراه با تخفیف
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 127,500 تومان
راهنمای مدیتیشن و ذهن‌آگاهی (فقط 10 دقیقه مدیتیشن می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند)
  • همراه با تخفیف
چاکرادرمانی (کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد)
  • همراه با تخفیف
مدیریت استرس
  • همراه با تخفیف
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

لذت خودخواه بودن

  • 240,000 تومان

احساس گناه نکنید، عذاب وجدان نداشته باشید، آنچه را می‌خواهید آزادانه بر زبان آورید و خود واقعی‌تان را زندگی کنید. همه ما می‌دانیم که باید حد‌و‌مرز‌هایی داشته باشیم تا بتوانیم در کار و زندگی به تعادل برسیم، با افراد ناخوشایند و نامطلوب کنار بیاییم و از روابط مفید با شریک زندگی، دوستان و خانواده لذت ببریم، اما معنای «حدومرز‌های سالم» دقیقا چیست و چگونه می‌توانیم نیازهایمان را با موفقیت بیان کنیم،‌ «نه» بگوییم و بدون اینکه دیگران را برنجانیم، قاطع باشیم؟‌ با تعیین حدومرز، راهی ساده و در عین حال قدرتمند برای حد و مرزهای سالم در تمام جنبه‌های زندگی‌تان پیدا کنید، این راهکارها به ما کمک می‌کند تا نیازهای خود را به وضوح بشناسیم،‌ آنها را بدون عذرخواهی بیان کنیم و مشکلات ریشه‌ای پشت وابستگی، کشمکش با دیگران، اضطراب، افسردگی، ‌فرسودگی شغلی و موارد دیگر را حل کنیم. باشد که با کمک این کتاب، از زندگی‌تان لذت ببرید.

ترس (خرد لازم برای عبور از طوفان‌ها)

  • 150,000 تومان

اگر بتوانیم توانایی لازم برای تجسم شجاعت و استقلال را الگوبرداری کنیم، به مهارتی دست می‌یابیم که از هر پول و ثروت مادی با ارزش‌تر است. ترس، زندگی ما را به تاراج می‌برد و ما را بدبخت می‌کند. ما به هر چیزی از جمله اشیا و افراد وابسته هستیم، مانند فردی که در حال غرق شدن است و به هر چیزی آویزان می‌شود. با تمرین عدم وابستگی و با اشتراک گذاشتن این حکمت با دیگران، هدیه شجاعت و بی‌باکی را به آنها هدیه کنیم. همه چیز ناپایدار است. این لحظه می‌گذرد. میل به اشتیاق ما کاهش می‌یابد و از بین می‌رود، اما می‌دانیم که خوشبختی همیشه دور از انتظار نیست.

راهنمای مدیتیشن و ذهن‌آگاهی (فقط 10 دقیقه مدیتیشن می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند)

  • 190,000 تومان

برای بسیاری از افراد، مدیتیشن مانند درمان همه‌جانبه استرس و قرص مسکن برای ذهن است. به‌طور خلاصه، راهی برای به دست آوردن فضای خالی در هر روز است. برای برخی افراد، مدیتیشن پایه و اساس نگرش گسترده‌تر به ذهن‌آگاهی است، فرصتی برای درک مفهوم حضور و در لحظه بودن در طول روز است. برای سایر افراد، ممکن است بخشی از برنامه‌های پیشرفت شخصی به سوی ثبات عاطفی بیشتر باشد یا به نوعی با یک مسیر معنوی ادغام شوند و در نهایت افرادی هستند که به‌عنوان راهی برای بهبود روابط خود با همسر، والدین، فرزندان، همکاران و دوستان به آن رو می‌آورند. در سراسر این کتاب تمرینات خاصی را خواهید آموخت که برای شروع و ادامه تمرین مدیتیشن طراحی شده است. وقتی این کتاب را کنار می‌گذارید و چشم‌های خود را برای مدیتیشن می‌بندید، آنگاه مزایای واقعی مدیتیشن را احساس خواهید کرد.

چاکرادرمانی (کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد)

  • 144,000 تومان

درون هر موجود زنده‌ای مراکز قدرتمندی از انرژی وجود دارد که به آن «چاکرا» می‌گویند. چاکراها توانایی بهبود و ترمیم را در بدن و روح ما دارند. اما نحوه یادگیری ساختار چاکراها به دانش کافی و آمادگی ذهنی نیاز دارد. این کتاب طوری نوشته شده که شما را در مسیر بهبود بسیاری از دردهای جسمی و روحی قرار می‌دهد. با انجام دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های این کتاب می‌توانید تشخیص دهید که چه چیزی شما را رنج می‌دهد و کدام چاکرا باعث این رنج شده است.

مدیریت استرس

  • 200,000 تومان

شما هر روز درگیر تنش و فشار هستید و کلمه استرس را همیشه تکرار می‌کنید، اما بیشتر اوقات نمی‌دانید چیزی که درگیر آن هستید، واقعاً استرس است یا خیر! در کتاب «مدیریت استرس» از تمام زوایا به مسئله استرس پرداخته ‌شده و این معضل را به‌صورت موشکافانه پیگیری کرده است. همراه با این کتاب ابتدا استرس را می‌شناسید و سپس علل و روند آن را متوجه می‌شوید. در ادامه سطوح استرس طبقه‌بندی می‌شوند و تمرین‌هایی ارائه شده است که چگونگی برخورد با هرگونه از این سطوح را آموزش می‌دهد. نمودارهایی طراحی ‌شده است که شیوه‌های بسیار کاربردی برای کاهش و کنترل استرس را بیان می‌کند که تمام آنها اصولی و علمی و عملی هستند و بی‌شک بعد از خواندن و به‌کاربردن آنها، احساس خوبی خواهید داشت.

صفحه‌ی 1