زهرا جهانفریان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ماشین‌حساب (نمایش‌نامه)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
کاری را انجام دهید که عاشقش هستید (عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید)
او این بازی را شروع کرد
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
به خودت اعتماد کن
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
واژه‌هایی در اعماق آبی دریا
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

ماشین‌حساب (نمایش‌نامه)

  • 17,000 تومان

نمایش‌نامه ماشین‌حساب در سال 1923 و توسط المر رایس به رشته تحریر درآمده است. داستان درباره مردی به نام صفر است که به عنوان حسابدار در یک شرکت بزرگ مشغول به کار است. وی بعد از بیست و پنج سال کار کردن در این جایگاه متوجه می‌شود قرار است یک دستگاه ماشین‌حساب جای او را در شرکت بگیرد و داستان از همین‌جا شروع می‌شود. نویسنده در این نمایش‌نامه جلسه دادگاه، اعدام و سفر آقای صفر به زندگی پس از مرگ را برای ما به تصویر می‌کشد.

کاری را انجام دهید که عاشقش هستید (عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید)

  • 25,000 تومان

عادات خود را تغییر دهید تا زندگی‌تان متحول شود! اگر شما هم عادات درستی داشته باشید شانس موفقیت‌تان به شدت بالا می‌رود. اگر هم نظم و انضباط روزانه‌ای ندارید هرگز نترسید. این ویژگی‌ها را می‌توان در طول چند هفته تقویت کرد. بهترین زمان برای انجام چنین کاری در طول یک دوره استراحت کوتاه است. کتاب «کاری را انجام ‌دهید که عاشقش هستیدء عاشق کاری باشید که انجامش می‌دهید» برای آن دسته ا ز افرادی است که قصد دارند خودشان را برای رسیدن به موفقیت صیقل دهند و اصلاح کنند. این کتاب مجموعه کاملی از اطلاعات است که برای کمک به شما در جهت تسهیل مسیر سخت تغییر گردآوری شده‌اند.

او این بازی را شروع کرد

  • 79,000 تومان

بث، پورشیا و ادی مورگان به دلایلی که به آن‌ها پی خواهید برد مدت زیادی با هم در ارتباط نبوده‌اند. ولی وقتی پدربزرگ ثروتمندشان از دنیا می‌رود و پیغامی رمزآلود برایشان به‌جا می‌گذارد این برادر و دو خواهر با همسرانشان باید به‌منظور برآورده‌ کردن آخرین خواسته پدربزرگشان- و از آن مهم‌تر، برای دست‌یافتن به ارثیه‌شان- با هم به سفر بروند. اما گذراندن وقت با خانواده ممکن است خیلی خوشایند نباشد. این مسئله برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد. این موضوع زمانی سخت‌تر می‌شود که هرکدامتان رازی برای پنهان‌ کردن داشته باشید و سعی کنید یک خاطره‌، یک فرد گمشده، عملی انتقام‌جویانه، مردی سوار بر کامیونتی مشکی که دست از تعقیبتان برنمی‌دارد را فراموش کنید- مخصوصا وقتی حداقل یکی از شما قاتل باشد. این‌ها تنها چند مورد از موارد زیادی بودند که می‌توان نام برد. ولی پول محرک قدرتمندی‌ست. برای همه همین‌طور است.

به خودت اعتماد کن

  • 50,000 تومان

این کتاب، داستان زندگی من است، ولی با زندگی‌نامه‌هایی که تا به حال دیده‌اید فرق دارد. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌هاست. این داستان‌ها، داستان‌هایی مسحور‌کننده که در آن‌ها من به عنوان فردی موفق به تصویر کشده شده باشم نیست. اصلا این طور نیست. در واقع بسیاری از این داستان‌ها موجب خجالت من هستند و مرور آن‌ها خیلی برایم دردناک بوده، ولی در بازگو کردن تک تک آن‌ها هدفی نهفته است. هر داستان حاوی درسی‌ست که من آموخته‌ام - درسی که به من کمک کرده تا به عنوان یک انسان، و به عنوان یک زن، رشد کنم.

از دخترت قهرمان بساز (برای مادران و پدرانی که می‌خواهند دخترانی توانمند و با اعتماد به نفس داشته باشند)

  • 175,000 تومان

آنچه بر نسل‌های آینده تاثیر می‌گذارد نه کتابی است که می‌نویسیم، نه ماشینی که به تولید آن کمک می‌کنیم، نه مغازه‌ای که راه می‌اندازیم، نه نامه‌ای که تایپ می‌کنیم، و نه خانه‌ای که تمیز می‌کنیم؛ آنچه بر نسل‌های آینده تاثیر می‌گذارد دخترانی هستند که به دنیا می‌آوریم و به شکل‌گیری شخصیت آن‌ها کمک می‌کنیم تا انسان‌های ارزشمندی در این جهان باشند. هیچ لذتی فراتر از این نیست که ببینید دخترتان به جایکاهی که برای او مقدر شده رسیده است، در حالی که قدرت بخشش و شهامت رو به رو شدن با آینده، تحقق سرنوشتش و رفتن به دنبال رویاهایش را دارد. روزی که او خانه شما را ترک می کند تا زندگی خودش را آغاز کند، متوجه می‌شوید که این همه تعهد و جنگیدن ارزشش را داشته است. یک مادر چه این موضوع را بداند چه نداند بهترین، قدرتمندترین، و ماندگارترین معلمی است که فرزندش باید داشته باشد. این کتاب، کتابی است برای مادران و دخترانی که هیچ‌کدام بدون عیب و کاستی نیستند. در این مسیر، برای تبدیل شدن به مادرانی که با موفقیت، دخترانی شایسته پرورش می‌دهند لازم نیست بی‌نقص و کامل باشید.

واژه‌هایی در اعماق آبی دریا

  • 50,000 تومان

سال‌ها پیش، ریچل عاشق هنری جونز می‌شود. او یک روز پیش از رفتن از آن شهر، نامه‌ای عاشقانه لای کتاب مورد علاقه هنری می‌گذارد؛ این کتاب در کتاب‌فروشی خانوادگی آن‌ها قرار دارد. ریچل چشم به راه می‌ماند، ولی هنری هرگز نمی‌آید. حالا ریچل بعد از سال‌ها دوباره به شهر برگشته... او قرار است در همان کتاب‌فروشی و در کنار هنری مشغول به کار شود. ولی هیچ‌چیز مثل قبل نیست؛ در گذر سال‌هایی که هنری و ریچل از هم دور بوده‌اند اتفاقاتی افتاده که ریچل دیگر حسی را که در گذشته نسبت به هنری داشته ندارد. ریچل و هنری که حالا در فضایی پر از کتاب در کنار یکدیگر کار می‌کنند، برای هم نامه‌هایی می‌نویسند و لای کتاب‌ها می‌گذارند. آن‌ها دوباره امید را در وجود یکدیگر پیدا می‌کنند. شاید چیزهایی مثل واژه‌ها، عشق و شانس دوباره‌ای که به هم می‌دهند، برای تغییر همه چیز کافی باشد.

این راهش نیست (چرا هر آنچه در مورد موفقیت می‌دانید عمدتا اشتباه هست آنچه در پس پرده وجود دارد و شما باید بدانید)

  • 235,000 تومان

اکثر توصیه‌هایی که تا به حال در رابطه با موفقیت شنیده‌اید منطقی، جدی ... و البته کاملا اشتباه هستند. اریک بارکر در این کتاب از علم شگفت‌انگیز ورای چیزی که در حقیقت تعیین‌کننده موفقیت است، و مهم‌تر از آن، از نحوه دستیابی به آن پرده برمی‌دارد. در این کتاب پی می‌بریم که: چرا دانشجویان ممتاز به ندرت میلیونر می‌شوند؟ چگونه بزرگ‌ترین ضعف شما می‌تواند بزرگ‌ترین قدرت شما به حساب بیاید؟ آیا افراد بااخلاق افرادی ناموفق هستند؟ چرا بهترین درس در رابطه با همکاری کردن را باید از اعضای باندهای مختلف، دزدان دریایی و قاتلان زنجیره‌ای یاد بگیریم؟ چرا تلاش برای بالا بردن اعتماد به نفس کار درستی نیست؟ چگونه فلسفه بودا راه‌حل بهتری پیش پای ما قرار می‌دهد؟...این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1