زهرا ابراهیمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کینتسوگی (هنر ژاپنی ترمیم زخم‌ها و دوست داشتن نقص‌ها)
زنان شگفت‌انگیز (داستان زنان الهام‌بخش پیشگام و مبارز)
مسئله مرگ و زندگی است
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
ندای خلاقانه
  • 69,500 تومان
  • با تخفیف: 69,500 تومان
بهترین باش ( چگونه ذهن و بدنمان را شارژ کنیم )
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
داستان‌های اسرارآمیز برای دختران (مجموعه داستان)
هنر نه گفتن (بدون احساس گناه)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

کینتسوگی (هنر ژاپنی ترمیم زخم‌ها و دوست داشتن نقص‌ها)

  • 335,000 تومان

وقتی شغل، سلامتی یا کسی را که دوستش داریم از دست می‌دهیم، احساس می‌کنیم تکه‌ای ارزشمند از وجودمان به زمین افتاده و خرد شده است. این‌گونه رنجش‌ها را چگونه می‌توان ترمیم کرد؟ هنر ژاپنی کینتسوگی، چیزی نیست جز وصل کردن دوباره و ترمیم زخم‌هایمان؛ نگاهی دیگرگون به نقص‌ها و کاستی‌ها برای خلق مجدد زیبایی. توماس ناوارو، روانشناس، در این کتاب ما را تشویق می‌کند که در زندگی‌مان از همین رو بهره بگیریم. همه انسان‌ها با رنج مواجه می‌شوند اما اینکه چگونه با خلاها و مصیب‌هایمان برخورد می‌کنیم و زخم‌های احساسی‌مان را التیام می‌بخشیم، باعث می‌شود از دیگران متمایز شویم. در حقیقت، به جای پنهان کردن زخم‌ها، می‌توانیم آنها را بپذیریم و همین پذیرش را دلیلی بر اثبات قدرتمان بدانیم.

زنان شگفت‌انگیز (داستان زنان الهام‌بخش پیشگام و مبارز)

  • 285,000 تومان

این کتاب درباره زندگی زنان برجسته دنیاست که در حوزه کاری‌شان سرآمد شدند، از علم و هنر گرفته تا سیاست و ورزش. زنانی پیشگام مانند جی.کی. رولینگ، ماری کوری، هیلاری کلینتون، ملاله یوسف‌زی و ... کسانی هستند که با تلاش‌هایشان جهان ما را زیباتر کرده‌اند.

مسئله مرگ و زندگی است

  • 175,000 تومان

مسئله مرگ و زندگی استء بسیار فراتر از یک کتاب استء عاشقانه‌ای شگفت و فراموش نشدنیء کتابی که گذشته و حال را درمی‌نوردد. اروین یالوم از درد غیر قابل تحمل جدایی و حسرت پایان‌ناپذیر فقدان همسرشء بی‌پرده و پراحساس و عاری ازتصنع و خودنمایی سخن گفته است. این کتاب را می‌شود بارها و بارها خواند و نکاتی هوشمندانه از آن آموختء داستان مواجهه اروین یالوم روان درمانگر با مسئله ازلی ابدی مرگ و رویارویی گریزناپذیر انسان با فقدان و فناء به ویژه هنگامی که اندوه از دست دادن محبوب‌مانء ما را به تمامی در بر می‌گیرد.. عاشقانه تاثیرگذار اروین و مریلینء داستان شماء من و همه ماست.

ندای خلاقانه

  • 69,500 تومان

هنرمند، نویسنده پرآوازه و موسس کمپانی کریتیو لایو، در این کتاب به ما یادآوری می‌کند که خلاقیت یک مهارت نیست بلکه خصلتی در دسترس همه است؛ از تازه کارها گرفته تا خالقان کهنه‌کار، از کارآفرینان تا مدیران، از فضانوردها تا نگهبان‌های باغ وحش، همه و همه کس. ما هرروز از طریق اقدام‌های هر چند کوچک، می‌توانیم خلاقیت‌های ذاتی خود را بیش از پیش پر و بال بدهیم و قدرت شخصی‌مان را در زندگی کشف کنیم. خلاقیت نیرویی درونی است که با شکوفا شدن، زندگی ما را دگرگون می‌کند و به کارهایمان نشاط می‌دهد. بنابراین، ایجاد تمرین‌های خلاقانه، با ارزش‌ترین و فوری‌ترین وظیفه ماست درست همان‌‌قدر که ورزش یا تغذیه برای سلامت‌مان مهم است.

بهترین باش ( چگونه ذهن و بدنمان را شارژ کنیم )

  • 80,000 تومان

ما به منظور تغییر هر چیزی در جهان، به انرژی نیاز داریم، و هر چه انرژی بیشتری در مخزن درونی‌مان داشته باشیم، تاثیر مثبت بیشتری بر زندگی خود و دیگران خواهیم گذاشت. ما نمی‌توانیم ساعت‌های روز را افزایش دهیم ، اما می‌توانیم کیفیت این ساعت‌ها را با بالا بردن سطح انرژی‌مان، بالا ببریم. کتابی که در دست دارید، راهکارهای عملی گوناگونی را برای رسیدن به این هدف در خود دارد، از تنظیم لبخند تا تناسب اندام. هر آنچه می‌تواند ذهن و بدنمان را شارژ کند.

داستان‌های اسرارآمیز برای دختران (مجموعه داستان)

  • 43,000 تومان

نظرتان درباره ماجراجویی چیست؟ آیا تا امروز فکر یک زندگی هیجان‌انگیز را در سر داشته‌اید؟ یا این که آرزو کنید به سفر دور دنیا بروید و عجایب و مناظر زیبا را ببینید؟ اگر تاکنون رویای زندگی دل‌انگیزتری را داشته‌اید، احتمالا از خواندن این داستان‌های شگفت‌انگیز لذت خواهید برد. برخی از آن‌ها در سرزمین‌های دوردست و برخی دیگر در همین نزدیکی‌ها رخ می‌دهند؛ داستان توطئه و فرار، داستان رویدادهای عجیب در سواحل کارائیب، داستان سرقت و خرابکاری، تعقیب و گریز، و سرانجام جستجو و کشف معما.

هنر نه گفتن (بدون احساس گناه)

  • 150,000 تومان

بسیاری از ما در مقاطع مختلف، حتی در شلوغ‌ترین و گرفتارترین اوقات‌مان، عادت به «نه گفتن» نداریم و به افراد مختلف، چه رئیس یا همکار و چه دوستان و بستگان، فوری «بله» یا «چشم» می‌گوییم و با همین کلمه کوتاه، بار روانی و فشار کاری مضاعف بر خود وارد می‌کنیم. چگونه می‌توانیم در موقعیت‌های گوناگون، در مقابل نزدیک‌ترین دوستان و آشنایان، یا مدیران و بالادست‌ها، از «بله گفتن»‌های دردسرساز اجتناب کنیم و ابتدا کارها و امور خودمان را اولویت قرار بدهیم. این کتاب، روش‌ها و ترفندهای «نه گفتن» را در موقعیت‌های کوچک و بزرگ به ما می‌آموزد تا زندگی را آرام‌تر و کم‌استرس و با بهره‌وری بیشتر بگذرانیم.

صفحه‌ی 1