رویا منجم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آشتی (درمان کودک درون)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
چه گونه بجنگیم
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
مکان‌نگاری خشونت
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
نجات زیبایی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
سکوت (نیروی خاموشی در دنیایی پر سر و صدا)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
زمین نو (بیدار شدن نسبت به هدف زندگی‌تان)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
تیک نات‌هان (برگزیده‌ای از نوشته‌ها)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
جاده کم‌گذر (روانشناسی تازه‌ای درباره عشق ارزش‌های سنتی و رشد معنوی)
ملاقات‌های زمان جنگ
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
نوید فرارسیدن خوبی (نخستین رویکرد به مردمیت امروز و کشاکش جادوگران)
جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
آرامش عشق و درمان
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

آشتی (درمان کودک درون)

  • 155,000 تومان

گوهرهای گران‌بها همه‌جا در کیهان و درون تک تک ماست. می‌خواهم مشتی از آنها را به تو دوست عزیزم پیشکش کنم. آری، امروز صبح می‌خواهم مشتی از آنها را به تو پیشکش کنم، مشتی الماس که از طلوع تا غروب می‌درخشد. هر ثانیه‌ای از زندگی الماسی است که آسمان و زمین نور خورشید و رود را در درون خود دارد. تنها کافی است آرام نفس بکشیم تا معجزه آشکار شود. آواز خواندن پرندگان، از هم شکفتن گل‌ها آسمان آبی اینجاست، ابر سفیدی شناور است اینجا چهره زیبایت، لبخند زیبایت. تمامی در دل گوهری یکتا. تو که داراترین فرد روی زمینی و به‌سان کودکی بینوا رفتار می‌کنی مهرانه به میراثت بازگرد. بیا یک‌دیگر را شاد کنیم و یاد بگیریم در دم ماوا گزینیم. بیا زندگی را در آغوش کشیم و از فراموشی و نومیدی‌مان دست کشیم. - تیک نات هان

چه گونه بجنگیم

  • 135,000 تومان

چه گونه بجنگیم، راه و روشی روشن و بی‌همتا برای سود جستن از حواس جمعی و مهر و شفقت در فرونشاندن و خشکاندن ریشه‌ها و دانه‌های خشم و خروش و عصبانیت در اثر وابستگی به درک و دریافت‌های خشک و انعطاف‌ناپذیر فردی است. چه گونه بجنگیم درک چه گونگی «از ماست که بر ماست» را به راستی شدنی و آسان می‌کند. نویسنده کتاب، تیک نات هان، راهب، آموزگار، نویسنده، شاعر، کنش‌گر صلح و بنیان‌گذار بودیسم درگیرشونده ویتنامی و از بزرگ‌ترین استادان ذن بودیسم در دنیای امروز بود که بیشتر زندگی خود را در تبعید گذرانید، اما سرانجام در پایان زندگانی پربار خود اجازه یافت به زادگاه خود بازگردد و در آنجا رخت از جهان بربندد.

مکان‌نگاری خشونت

  • 95,000 تومان

در این کتاب بی یونگ یانگ، فیلسوف پرخواننده کره جنوبی - آلمانی به جابه‌جایی خشونت از دیده شدنی به دیده ناشدنی، از منفی به زیادی مثبت می‌پردازد. چیزهایی است که انگار همیشه در دنیا دیده شده است، خشونت یکی از آن‌هاست. خشونت همه‌جایی و بی‌گسست، اما گوناگون است و بنا به پیکره‌بندی اجتماعی شکل خود را تغییر می‌دهد. می‌تواند از حالت منفی، انفجاری، توده‌ای و جنگی، به خشونت تغییر شکل دهد و بدون دشمنی یا چیرگی نشان داده می‌شود. به گفته‌ی بی یونگ یانگ در این حالت این تاثیر نادرست را به‌وجود می‌آورد که ناپدید شده است درحالی‌که در واقع خود را پنهان و با جامعه یکی شده است. با پرداختن به تاریخ خشونت از ابتدا تا به امروز بی یونگ هان هشدار می‌دهد که این شکل از خشونت مثبت که خود را در قالب دستیابی گزافه‌آمیز، تولید گزافه‌آمیز، مصرف گزافه‌آمیز، توجه گزافه‌آمیز و بیش‌فعالی در جامعه امروز نشان می‌دهد، حتی می‌تواند فاجعه‌بارتر از خشونت منفی و عریان باشد.

نجات زیبایی

  • 95,000 تومان

امروزه زیبایی معماآمیز شده است. مناسک زیبایی همه‌گیر است، اما فرازمندی خود را از دست داده است و چیزی بیش از جنبه‌ای از مصرف‌گرایی و بعد زیبایی‌شناسانه سرمایه‌داری نیست. جنبه‌های برین و آشفته‌کننده زیبایی راه به لذت‌ها و «دوست داشتن‌ها» (لایک‌ها) تنانه داده و به‌گونه‌ای «برهنه‌نگاری» زیبایی رسیده است. در این کتاب، بی‌ یونگ چول هان، فیلسوف و نظریه‌پرداز فرهنگی نظریه‌ی زیبایی‌شناسی را برای دوران دیجیتالی ما جانی تازه می‌بخشد. دل‌مشغولی‌های ما را با تمامی چیزهای جذاب و نرم، از مجسمه‌های جف کونس (جف کونز) و آیفون تا موبرداری برزیلی به پرس‌وجو می‌کشاند. با فراتر رفتن از واکنش‌های سطحی به ویدئوها و الگوها و سبک‌های رفتاری ویروسی و همه‌گیر، زیبایی را بازیابی می‌کند و نشان می‌دهد چه‌گونه خود را در قالب راستی و درستی، وسوسه و حتی فاجعه متجلی می‌کند. این کندوکاو پردامنه و ژرف زیبایی که گذشته از زیبایی‌شناسی، ملاحظات اخلاقی و سیاسی را هم دربرمی‌گیرد، برای علاقه‌مندان به نظریه‌ی فرهنگی زیبایی‌شناسی و فلسفه و رسانه‌های دیجیتالی گیرایی دارد.

سکوت (نیروی خاموشی در دنیایی پر سر و صدا)

  • 95,000 تومان

مگر تنها در کوهستان بدون برق زندگی کنید و گرنه به احتمال زیاد رود روان و بی گسستی از سروصدا و اطلاعات را تمام روز دریافت می کنید. حتی اگر کسی با شما سخن نگوید و به رادیو یا دستگاه صوتی دیگری گوش ندهید، تابلوهای بزرگ ،اعلانات تلفنها، پیام‌های نوشته رسانه‌های اجتماعی، کامپیوتر، قبض ها و خیلی چیزهای دیگر راه‌هایی برای رساندن سروصدا به گوش ما هستند. در فرودگاه‌ها حتی گاه نمی‌توان گوشه‌ای در محل سوار شدن هواپیما یافت که تلویزیونی در آن روشن نباشد. رفت و آمد بامدادی بیشتر مردمان با جذب توییت پیام خبر بازی و به روز شدن‌های با تلفن‌هایشان می گذرد. حتی در آن لحظات نادری که هیچ صدایی پیامی یا اطلاعات دیگری از بیرون نمی‌آید، سرمان با حلقه پیوسته اندیشه‌ها پر است. چند دقیقه در روز را در سکوت واقعی می گذرانید؟ اگر می گذرانید...

زمین نو (بیدار شدن نسبت به هدف زندگی‌تان)

  • 155,000 تومان

ده سال از چاپ نخست زمین نو می‌گذرد. از آن زمان با ترجمه به بیش از چهل زبان زنده دنیا میلیون‌ها نفر آن را خوانده‌اند. پرسش اکنون این است: «حالا پس از ده سال کجا هستیم؟» آیا «زمین نو»، دنیایی که حالت خودپرستانه آگاهی در تمامی جلوه‌های جنون‌آمیز و ناکارآمد فردی و جمعی خود، به راستی در آن فروکش کرده، در حال پیدایش است و مردمان دیگر برای خود، یکدیگر و موجودات دیگر و مادر همه، سیاره‌مان زمین، رنج بیهوده نمی‌آفرینند؟... در نگاه اول چنین نمی‌نماید. در عین حال چیزهای مثبت زیادی روی داده و می‌دهد که در اخبار دیده نمی‌شوند، اما در واقع بسی بیش از خبرهایی اهمیت دارند که برآمده از کردارهای از سر نادانی و ناخودآگاهی است. در بسیاری از جاهای دنیا حسی از دادگری در حال بال و پر گرفتن است که نیاکان‌مان حتی خوابش را هم نمی‌توانستند ببینند. چیرگی یک نژاد بر نژادهای دیگر، چیرگی مردان بر زنان که در سراسر تاریخ پدرسالاری پا برجا بوده و بی‌ارزش کردن مردمان بر بنیان طبقه اجتماعی برای شمار فزاینده‌ای کابوس گذشته می‌شود... هم‌زمان آگاهی نسبت به یکی‌بودن درون‌زادی هر آنچه هستی دارد و احترام به زمین و تمامی موجودات آن در حال افزایش است... که نمایانگر بی‌جان شدن «خودپرستی و منیت» در شمار فزاینده‌ای از مردمان است... که به نوبه خود همدلی و مهر و شفقتی فزاینده فراسوی نژاد، ملیت یا وابستگی‌های دینی به بار آورده و می‌آورد که پیش‌نیاز هم‌زیستی صلح‌آمیز است ... اما در این میان کارگزار اصلی، حالت آگاهی در تنها زمان واقعی، یعنی دم و لحظه است. دلگرم باشید که دم و لحظه دوست شماست... با توجه کامل به دم به آن احترام بگذارید، وجودش را با قدرشناسی ستایش کنید و از درون با آن همسو شوید و بگذارید هر آنچه هست باشد. این پیدایش زمین نوست.

تیک نات‌هان (برگزیده‌ای از نوشته‌ها)

  • 135,000 تومان

تیک نات هان (2022-1926) استاد ذن، کنش گر صلح، نویسنده، شاعر، و آموزگار پر کار ویتنامی بود که در زمان حمله آمریکا به ویتنام، نخستین گروه مبارزه با جنگ را در آن کشور آغاز کرد، و به همین دلیل به باختر زمین تبعید شد. وی با نوآوری بودیسم درگیر شونده و کنش گرا از یک سو و به رسمیت شناختن استادان بودایی ذن، تاثیر بسیار چشمگیری در بودا‌گرایی در سراسر دنیا داشته است. این گزیده، چهار کتاب او به نام‌های قلب فهمیدن، عشق ورزیدن، صلح و آرامش وجود، و گذر از خود را در بر می‌گیرد.

جاده کم‌گذر (روانشناسی تازه‌ای درباره عشق ارزش‌های سنتی و رشد معنوی)

  • 195,000 تومان

روند رویارویی با مشکلات و یافتن راه حل برای آنها روند دردناکی است که بیشتر ما از آن می‌گریزیم، به این امید که شاید معجزه‌ای شود و مشکل خود به خود از پیش پا برداشته شود. زهی خیال خام تنها ثمره پرهیز از پرداختن به مشکلات، به درازا کشاندن درد و ایستادگی در برابر رشد ذهنی و معنوی‌مان است. بیهوده نیست که جاده کم‌گذر در این سی سالی که از زمان چاپش گذشته مرتب تا به امروز چاپ شده است، پیامش زمان نمی‌شناسد. مشکلات زندگی همه ما در اصل به روابط‌مان بازمی‌گردد و راه‌هایی که اسکات پک در این کتاب پیشنهاد می‌دهد، کمک می‌کند تا سرشت این روابط را کندوکاو کنیم، تفاوت میان عشق و وابستگی را بفهمیم، دریابیم چگونه می‌توانیم مادر و پدر مهربان و حساسی باشیم و در نهایت چگونه روند اغلب دردناک تغییر و سفر دراز خودشناسی و رشد معنوی را بپیماییم.

ملاقات‌های زمان جنگ

  • 115,000 تومان

با شروع جنگ جهانی دوم، شاگردان آمریکایی و انگلیسی گورجیف به دلیل اشغال پاریس به دست نازی‌ها، دیگر نمی‌توانستند به پاریس بازگردند، با این حال گورجیف با وجود سختی و خطرناکی شرایط جنگ به آموزش ادامه داد. در 1938 ژان دو سالزمن، گورجیف را به گروه کار خود معرفی کرد و در سراسر دوران اشغال، گورجیف جلسات هفتگی منظمی در آپارتمان پاریس برگزار می‌کرد و به پرسش‌های شاگردان درباره کار در زندگی روزمره در قالب جلسه‌های پرسش و پاسخ، پاسخ می‌داد و پندها، رهنمودها و تمرین‌های خاصی به آنان می‌داد.

نوید فرارسیدن خوبی (نخستین رویکرد به مردمیت امروز و کشاکش جادوگران)

  • 55,000 تومان

اگر در این سال‌ها خواندن کتاب‌ها و نوشته‌های گورجیف را پی‌گرفته باشید، لابد این پرسش برایتان پیش آمده که چرا گورجیف رفتار اگر نه سنگدلانه اما سخت نامنتظره‌ای گاه از خود نسبت به شاگردانش نشان می‌داده، از جمله با خود آسپنسکی و دیگران. در اینجا پاسخ او را می‌توانید بیابید. به رابطه آموزگار - شاگرد، مرید - مراد، ارباب - بنده باز می‌گردد. نیچه تمام روابط میان مردم را به رابطه ارباب - بنده می‌کاهد، چنان‌که عشق را به جنگ ابدی میان دو جنس تعریف می کند. گورجیف همانطور که خود می‌گوید به دنبال شاگردانی چشم و گوش بسته و دنباله رو نبوده، بلکه می‌خواسته شاگردانی بیدار، نوآور و آفریننده و تاثیرگذار به معنای عینی و واقعی را با کاربرد شناخت بی‌همتایی که در مورد روانشناسی مردم به ان دست یافته بود، از نهاد تکامل هماهنگ مردمی خود بیرون دهد.

جوانتر شویم بیشتر زندگی کنیم

  • 105,000 تومان

در این کتاب، دیپاک چوپرا که از پیشگامان پزشکی ذهن/تن است، دهه ها پژوهش و دانش خود را برای وارونه کردن روند پیری، جوان ماندن و عمر بیشتر به کار می‌برد. این برنامه‌ی ساده و گام به گام که دکتر دیپاک چوپرا و دستیارش دکتر دیوید سیمون طراحی کرده‌اند، نشان می‌دهد تا چه اندازه پرداختن به هر سه بعد تن ذهن و روان در حس و حال جوان بودن و جوان نمودن جوهری است. ده گامی که در این کتاب آمده، بی‌درنگ حس شما را از "نیک بود" به "به زیستی" بهبود می‌بخشد و سه کار روزانه که همراه با هرگام آورده شده به شما کمک می‌کند تا وارونه کردن روند پیری را وارد زندگی خود کنید. یاد بگیرید چگونه ذهن خود را جوان نگاه دارید، انعطاف پذیری را در خود رشد دهید، و دستگاه ایمنی خود را پرورش دهید. با شروع وراونه کردن سن و سال بیویولوژیکی خود، سرانجام به اندوخته‌های درونی انرژی آفرینندگی و سر زندگی بیکران خود تماس می‌یابید.

آرامش عشق و درمان

  • 135,000 تومان

«آرامش، عشق و درمان» کتابی بی‌همتا درباره رابطه دوسویه ذهن و تن و چگونگی سود جستن از این دانش برای خود‌درمانی است. دکتر برنی سیگل که نخستین کتابش «عشق، پزشکی و معجزه» (انتشارات علم 1385) از دیگر کتاب‌های مرجع رشته پزشکی است، در این کتاب هم که سرشار از داستان‌های بیمارانی است که به شکل به اصطلاح معجزه‌آسایی از بیماری‌هایی مانند ام.اس و سرطان بهبود یافته‌اند، به ما نشان می‌دهد که چگونه عواطف و احساس‌هایی مانند عشق، امید، شادی و آرامش ذهنی، همانند افسردگی و نا‌امیدی، تاثیرات فیزیولوژیکی نیرومندی روی هر یک از ما دارد. «آرامش، عشق و درمان» به ما یاد می‌دهد چگونه آغوش خود را به روی پیام‌هایی که ذهن‌مان از راه رویاها و نمادها به تن‌مان می‌دهد، باز نگاه داریم و بیماری را «پیام زندگی» ببینیم که این توانایی را به ما می‌دهد تا جهت تازه‌ای به زندگی‌مان ببخشیم. از این گذشته کتاب توضیح می‌دهد که چگونه با سود جستن از مراقبه، نگاره‌سازی و از میان بردن تنش، پیام‌های درمان‌کننده و شفا‌بخشی به تن خود دهیم و به کمک نمونه‌ها و مطالعات موردی که به نتایج چشم‌گیر درمانی رسیده است از راه ارتباط دوسویه تن- ذهن، نیروی درمان‌کننده و شفا‌بخش عشق را تجربه کنیم. «عشق و آرامش ذهنی به راستی از ما محافظت می‌کند و به ما اجازه می‌دهد تا بر سختی‌های زندگی روزمره چیره شویم و شهامت رویارویی با هر روز را داشته باشیم.»

1  2  صفحه‌ی 1