رضا علی زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازگشت شاه (فرمانروای حلقه‌ها 3) رقعی
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
2 برج (فرمانروای حلقه‌ها 2) رقعی
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
یاران حلقه (فرمانروای حلقه‌ها 1) رقعی
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
هابیت یا آنجا و بازگشت دوباره (رقعی)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
قله‌های ادبیات جهان (اعترافات آگوستین)
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
هابیت یا آنجا و بازگشت دوباره (گالینگور)
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
فهم فلسفه 3 (اندیشه معاصر)
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
فهم فلسفه 2 (فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
فهم فلسفه 1 (اندیشه در روزگار باستان و دوره یونانی مآبی)
آنک نام گل
  • 258,500 تومان
  • با تخفیف: 258,500 تومان
مرگ
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
آونگ فوکو
  • 268,500 تومان
  • با تخفیف: 268,500 تومان

بازگشت شاه (فرمانروای حلقه‌ها 3) رقعی

  • 210,000 تومان

«بازگشت شاه» سومین و آخرین مجلد سه‌گانه ارباب حلقه‌هاست که به جنگ حلقه و حوادث پس از آن می‌پردازد. داستان از قلمرو گوندور که به‌زودی مورد تهاجم سائورون قرار می‌گیرد، آغاز می‌شود. نیروهای پلید فرمانروای تاریکی قصد تصرف همه سرزمین میانه را دارند و در این حال فرودو و سام راه خود را با دشواری تمام به قلب مقر قدرت او می‌گشایند.

2 برج (فرمانروای حلقه‌ها 2) رقعی

  • 185,000 تومان

دو برج بخش دوم فرمانروای حلقه‌هاست. «زیبایی‌هایی در این کتاب است که به سان شمشیر می‌شکافد و همچون فولاد سرد می‌سوزاند.» دو برج داستان تک‌تک یاران حلقه را پس از پراکنده شدن باز می‌گوید، و با فرا رسیدن تاریکی بزرگ و درگرفتن جنگ حلقه خاتمه می‌یابد.

یاران حلقه (فرمانروای حلقه‌ها 1) رقعی

  • 215,000 تومان

«یاران حلقه»، نخستین مجلد از مجموعه سه جلدی رمان حماسی نویسنده انگلیسی جی . آر . آر . تالکین با عنوان ارباب حلقه‌ها است. وقایع رمان در جهان داستانی «سرزمین میانه» رخ می‌دهد. اصل ای کتاب در ژوئیه سال 1954 به چاپ رسید و با استقبال بی‌نظیر خوانندگان روبرو شد.

هابیت یا آنجا و بازگشت دوباره (رقعی)

  • 125,000 تومان

اما هابیت یعنی چه؟ هابیت‌ها مردم کوچکی هستند، کوچک‌تر از دورف‌ها، عاشق صلح و آرامش و زمین‌های کشاورزی خوب‌ هستند. از ماشین بدشان می‌آید، اما ابزار را ماهرانه به کار می‌برند. چالاک‌اند، اما دوست ندارند عجله کنند. چشم و گوش‌شان تیز است. خیلی زود چاق می‌شوند. لباس‌های به رنگ روشن می‌پوشند، اما خیلی کم کفش به پا می‌کنند. خندیدن و خوردن (شش وعده در روز) و نوشیدن را دوست دارند. از مهمانی خوش‌شان می‌آید و همین‌طور از دادن و گرفتن هدیه. در سرزمینی زندگی می‌کنند که به آن شایر می‌گویند.

قله‌های ادبیات جهان (اعترافات آگوستین)

  • 33,000 تومان

مجموعه قله‌های ادبیات جهان به معرفی کوتاه و ساده مهم‌ترین آثار ادبی جهان از دوران کلاسیک تا قرن بیستم می‌پردازد. «اعترافات آگوستین» دومین کتاب از این مجموعه است. اعترافات آگوستین، که نزدیک قرن چهارم میلادی نوشته شده است، در تاریخ فرهنگ اروپا جزء متون بسیار مهم محسوب می‌شود. آگوستین در این اثر توضیح می‌دهد که چطور و چرا پیشه موفقش و لذت‌های شخصی زندگی‌ای تماما غیرمذهبی را رها کرد تا زندگی‌اش را وقف دعا و مطالعه کند که به درک عمیق خدا و انجیل انجامید. رویکرد اعتراف‌گونه این کتاب «به صورت تاریخ درآوردن» است به بیان دیگر این که تجربیات خود آگوستین از دین، فلسفه و ایمان مسیحی را در برابر سیاست، سنت‌های فرهنگی و مذهبی دنیای کلاسیک قرار بدهد. در اواخر دوران باستان میراث کلاسیک تغییر کرد و به دست نویسندگان مسیحی منتقل شد. نظرات آگوستین راجع به این که متون را چطور باید عرضه کرد و خواند، این که افراد چطور به زبان گفتار و نوشتار پاسخ می‌دهند، چطور پژواک را در نظریه انتقادی اخیر می‌یابند، مطرح می‌شود. دنیایی که آگوستین در آن زندگی می‌کرد، ساختار، سبک و مقصود از اعترافات، مسئله بلاغت و حقیقت که با جستجوی شخصی نویسنده به دنبال خود مطرح می‌شود، همه و همه در این شرح مقدماتی فصیح مورد مداقه قرار می‌گیرند.

هابیت یا آنجا و بازگشت دوباره (گالینگور)

  • 260,000 تومان

اما هابیت یعنی چه؟ هابیت‌ها مردم کوچکی هستند، کوچک‌تر از دورف‌ها، عاشق صلح و آرامش و زمین‌های زراعی خوب‌اند. از ماشین بدشان می‌آید، اما ابزار را ماهرانه به کار می‌برند. چالاک‌اند، اما دوست ندارند عجله کنند. چشم و گوش‌شان تیز است. خیلی زود چاق می‌شوند. لباس‌های به رنگ روشن می‌پوشند، اما خیلی کم کفش به پا می‌کنند. داستان این موجودات دلچسب است. داستانی به خودی خود کامل، اما پر از نشانه‌هایی که خبر از آینده می‌دهند. این کتاب روایت ماجراهای‌ بیل‌بو بگینز، همان هابیت سفر کرده و سرگردان است که حلقه یگانه قدرت را پیدا می‌کند (و بعضی‌ها می‌گویند دزدید) و با خود به شایر آورد.

فهم فلسفه 3 (اندیشه معاصر)

  • 29,500 تومان

فهم فلسفه یک مجموعه سه جلدی است که خواننده را با پرسش‌های ماندگار فلسفه از روزگار یونان باستان تا حال حاضر آشنا می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه برخی از بزرگ‌ترین اندیشمندان تاریخ را در اختیار علاقمندان می‌گذارد و چگونگی تاثیر آرای فلسفی آنان را بر مکتب‌های فکری بعدی توضیح می‌دهد. خوانندگان از طریق این کتاب با مفاهیم مهم فلسفی و کاربرد آن‌ها در زندگی شخصی خود آشنا خواهند شد. در دوران پس از روشنگری، پرداختن به فلسفه با بحث درباره تجربه‌باوران برتانیایی و تحلیل کانت از توانایی عقل شروع می‌شود. زندگی‌نامه و بررسی آرای فیلسوفان ایدئالیست، ماتریالیست، سودباور، فردباور، تحلیلی، پدیدارشناس و اگزیستانسیالیست در این مجلد با نام «اندیشه معاصر» نشان می‌دهد که چگونه فیلسوفان قصد داشتند با هر یک از این جهان‌بینی‌ها دنیایی را که در قرن‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم به طرز روزافزونی عرفی و صنعتی می‌شد، توضیح بدهند. نتیجه‌گیری‌های این اندیشمندان نشان می‌دهد که پرداختن به فلسفه حتی امروز هم می‌تواند دانش بشر را ژرف‌تر کند و بسط و گسترش بدهد.

فهم فلسفه 2 (فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد)

  • 50,000 تومان

فهم فلسفه یک مجموعه سه جلدی است که خواننده را با پرسش‌های ماندگار فلسفه از روزگار یونان باستان تا حال حاضر آشنا می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه برخی از بزرگ‌ترین اندیشمندان تاریخ را در اختیار علاقمندان می‌گذارد و چگونگی تاثیر آرای فلسفی آنان را بر مکتب‌های فکری بعدی توضیح می‌دهد. خوانندگان، مفاهیم مهم فلسفی و کاربرد آن‌ها را از طریق این کتاب در زندگی شخصی خود می‌آموزند. «فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد»، افکار فلسفی را در دوره قرون وسطی و رنسانس، و اندیشه‌های متفکران را در دوران اصلاح دینی پروتستان و همچنین افکار عقل گرایان [اروپای] قاره‌ای را مورد مطالعه قرار می‌دهد. خواننده به واسطه بررسی زندگی و آرای فیلسوفان مهم، از پژوهش در رابطه انسان با خدا، خیزش علوم در مقام عاملی موثر در اندیشه فلسفی و بحث عام ایمان در برابر عقل مطلع می‌شد. آرای متفکران زیر در این مجلد مورد بررسی قرار گرفته است: آکویناس، آگوستین، اسپینوزا، بارکلی، دکارت، کانت، کوپرنیکس، گالیله، لاک، لایب‌نیتس، لوتر، مارکس، هابز، هگل، هیوم.

فهم فلسفه 1 (اندیشه در روزگار باستان و دوره یونانی مآبی)

  • 50,000 تومان

فهم فلسفه یک مجموعه سه جلدی است که خواننده را با پرسش‌های ماندگار فلسفه از روزگار یونان باستان تا حال حاضر آشنا می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه برخی از بزرگ‌ترین اندیشمندان تاریخ را در اختیار علاقمندان می‌گذارد و چگونگی تاثیر آرای فلسفی آنان را بر مکتب‌های فکری بعدی توضیح می‌دهد. خوانندگان، مفاهیم مهم فلسفی و کاربرد آن‌ها را از طریق این کتاب در زندگی شخصی خود می‌آموزند. «اندیشه در روزگار باستان و دوره یونانی‌مآبی» با نقد و بررسی نظریات فیلسوفان پیش از سقراط، کلاسیک و یونانی‌مآب، بر روی برخی از قدیمی‌ترین و دیرپاترین سوال و جواب‌ها در باب طبیعت جهان و کسانی که در این جهان زندگی می‌کنند، پرتو می‌افکند. کتاب با بررسی پرسش‌هایی که فراروی متفکران قبل از سقراط آغاز می‌شود: جهان چگونه هستی یافت؟ از چه ساخته شده است؟ چرا پیوسته تغییر می‌کند؟ فیلسوفان کلاسیک و دوره یونانی‌مآبی توجه خود را از مطالعه جهان به زندگی معنوی انسان معطوف کردند. پرسش این دسته از اندیشمندان عبارت بود از این که زندگی هدفمند چیست؟ پس از مرگ چه به سر ما می‌آید؟ آیا خدا وجود دارد؟ نفس چیست؟

آنک نام گل

  • 258,500 تومان

سال 1327 میلادی است. برخی از اعضای فرقه قدیس فرانسیس در یکی از صومعه‌های ثروتمند ایتالیا متهم به بدعت و ارتداد شده‌اند و برادر ویلیام اهل باسکرویل، کشیشی انگلیسی برای اعلام مواضع امپراتور لوئی باواریایی در منازعه بین پاپ و فرقه به آن‌جا اعزام شده است. ماموریت برادر ویلیام ناگهان تحت‌الشعاع رشته‌ای از جنایات عجیب و غریب قرار می‌گیرند و او با سوابق و تجاربی که در دستگاه تفتیش کلیسا اندوخته، مثل یک کارآگاه دست به کار می‌شود. ابزارهای او در این تحقیقات عبارتند از: منطق ارسطو، الهیات توماس آکویناس و شناخت تجربی راجر بیکن که طنزی شیطنت‌آمیز و نوعی کنجکاوی بی‌امان آن را صیقل داده و برنده کرده است. ویلیام به گردآوری شواهد و رمزگشایی نمادهای سری و نسخ خطی پر رمز و راز مشغول می‌شود و در دل هزارتوی خوف‌انگیز صومعه کند و کاو می‌کند، صومعه‌ای که جالب‌ترین حوادث شب‌ها در آن اتفاق می‌افتد.

مرگ

  • 125,000 تومان

ساده‌ترین و معمول‌ترین راه خلاص شدن از کابوس مرگ فکر نکردن به آن است شبیه آن غژغژ ضعیفی است که گاهی از ماشینها می‌شنویم اما مرگ را نه می‌توان علاج کرد و نه کنترل خیره شدن به پرده نمایش در آن بالا مانع از افتادنش نمی‌شود فکر کردن مدام به مرگ به امید دفع خطر آن مثل کار آدم وسواسی است که دائما دست‌هایش را می‌شوید آنها هیشه احساس می‌کنند کثیف و ناپاک هستن و امیدوار هستن که شستن و آب کشیدن کافی تهدید آلودگی را بر طرف می‌کند .

آونگ فوکو

  • 268,500 تومان

آونگ فوکو دومین رمان اومبرتو اکو که نخستین بار در سال 1988 منتشر شد، ماجراهای سه ویراستار است که زمان زیادی را با هم صرف بازبینی و ویرایش کتاب‌های یک موسسه انتشاراتی می‌کنند. این کتاب‌ها کار نویسندگان متفننی است که خودشان هزینه چاپ کتاب‌شان را می‌دهند. ویراستاران تصمیم می‌گیرند برای رفع کسالت کمی هم تفریح کنند و در این کار از حکایت خارق‌العاده‌ای که سال‌ها پیش از یک کلنل خوش سر و وضع و مشکوک شنیده‌اند الهام می‌گیرند، کلنل ادعا می‌کرده کتابی نوشته که در آن راز نیروی اسرارآمیزی را که عظیم‌تر از هر نیروی طبیعی دیگر است، بر ملا کرده. سه قهرمان کتاب به شوخی پاره‌هایی از آن دانش سری را که در کتاب‌های علوم خفیه یافت می‌شود، به صورت تصادفی وارد کامپیوتری استثنایی می‌کنند، کامپیوتری به نام ابوالعفیه که قادر است ارتباط میان همه داده‌ها ایجاد کند. سرانجام چیزی که این سه دوست را آن را نوعی بازی طولانی برای رفع کسالت می‌پنداشتند کم کم جدی می‌شود. آونگ فوکو سفری است باورنکردنی در اندیشه و تاریخ، حافظه و فانتزی، شاهکاری است مسحور کننده همانند دیگر آثار اومبر اکو، نوعی داستان پرماجرای روشنفکرانه و شورانگیز و پر از اسرار که یادآور فیلم‌های ایندیانا جونز و رمان کنت مونت کریستو است.

1  صفحه‌ی 1