رحمان افشاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کانت (مختصر و مفید)
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
تاریخ و تبیین مفهوم خرد
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
هنر چیست (مواضع زیبایی‌شناسی از افلاطون تا دانتو)
راهنمای مطالعه سنجش خرد ناب
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان

کانت (مختصر و مفید)

  • 41,000 تومان

دکتر والتر تْسیگلِر (1960)، در رشته فلسفه، تاریخ و سیاست تحصیل کرد، سپس در رسانه‌های مهمِ آلمان به کار پرداخت. این فعالیت او موجب شد تا در ساده کردن مطالب پیچیده برای مخاطبانِ عام استاد شود و چندین جایزه را نصیب خود کند. نمونه موفقِ آن را می‌توان در همین کتاب دید. از او کتاب‌های متعدد در زمینه فلسفه به زبان ساده منتشر شده است. اگر کانت را نمی‌شناسید، اما می‌خواهید با مهم‌ترین اندیشه‌های او به زبانی ساده و در زمانی کوتاه آشنا شوید و بدانید چرا کانت برای دروان ما اهمیت دارد، مخاطب این کتاب هستید، اما اگر با کانت کم‌ و‌بیش آشنا هستید، با خواندن این کتاب می‌توانید دانسته‌های خود را به‌سرعت تازه کنید و به آن‌ها نظم ببخشید. قدر مسلم این است: هر کس کانت را نشناسد، اندیشه روشنگری و مدرنیته را خوب نشناخته است.

تاریخ و تبیین مفهوم خرد

  • 75,000 تومان

خرد چیست؟ به این پرسش نمی‌توان بدون ارجاع به تاریخ خرد پاسخ داد؛ اما تاریخ خرد، تاریخ نقد خرد است و نقد خرد نیز به دو معناست: نقد خرد بر دیگری و نقد خرد بر خود. پر پیداست که خرد در دو حالت نقاد است، پس خرد و نقد متعلق هم‌اند: خرد تنها با نقادی و خودنقادی است که خردمندی‌اش را اثبات می‌کند؛ خرد اگر نقاد نباشد، نابخرد می‌شود. «امروزه دیگر نمی‌توانیم مانن هگل گمان کنیم که جهان در اندرون خود سامانی خردمندانه دارد، بلکه بر این باوریم که تنها آن میزان از خرد در جهان می‌توان یافت که خود متحقق کرده‌ایم.» هربرت شندلباخ فیلسوف معاصر آلمانی و از استادان مسلم فلسفه است. وی رساله استادی خود را پیش آدورنو و پس از مرگ او نزد هابرماس نوشت و سال‌ها استاد فلسفه در دانشگاه‌های فرانکفورت و برلین بود.

هنر چیست (مواضع زیبایی‌شناسی از افلاطون تا دانتو)

  • 19,500 تومان

آیا وظیفه هنر نمایش حقیقت، نیکی و زیبایی است یا رسالت دیگری دارد؟ میشائل هاوس کلر متولد 1960، فیلسوف آلمانی و استاد فلسفه در دانشگاه اکستر انگلستان، در این کتاب مهم‌ترین مواضع زیبایی‌شناسی را از عهد باستان تا روزگار ما در مقالاتی کوتاه و با نثری روشن و درخشان توضیح می‌دهد. کتاب حاضر تاریخ مختصر زیبایی‌شناسی است: موجز، نوآورانه و قابل فهم برای همه.

راهنمای مطالعه سنجش خرد ناب

  • 7,000 تومان

کسی که مایل است، لازم است یا حتی مجبور است اصل کتاب سنجش خرد ناب، این شاهکار کانت را بخواند، کتاب حاضر را راهنمایی سودمند خواهد یافت در ورود به متنی جذاب اما نه چندان آسان‌فهم. این کتاب، شما را با خواننده‌ای پرتجربه همسفر خواهد کرد که دشواری راه را بر شما هموار می‌کند، گام به گام با اصطلاحات ویژه کانت آشنایتان می‌سازد؛ تا در پایان قادر شوید این اثر سترگ کانت را خود به دست گیرید و آن را با لذت و بهره فراوان بخوانید و بفهمید.

صفحه‌ی 1