حنانه گرجی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بین 2 قلمرو (خاطرات کسی که در زندگی‌اش وقفه‌ای به وجود آمد)
کفش‌باز (خاطرات بنیان‌گذار برند نایکی)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
اصول سخنرانی به روش تد (راهنمای رسمی تد برای ارائه سخنرانی‌های عمومی)
وقتی فرزندتان بیمار است (از مجموعه کتب انجمن پزشکی بریتانیا)

بین 2 قلمرو (خاطرات کسی که در زندگی‌اش وقفه‌ای به وجود آمد)

  • 135,000 تومان

بین دو قلمرو شرح حالی عمیق از جان سالم به در بردن و جست‌و‌جویی سخت، حساس و الهام‌بخش از مفهوم شروع دوباره است. سلیکا جواد تابستان سالی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد داشت خودش را آماده می‌کرد، تا همان‌طور که در سخنرانی‌های جشن فارغ‌التحصیلی می‌گویند، وارد «دنیای واقعی» شود. عاشق شده و به پاریس نقل مکان کرده بود تا به رویای خود، خبرنگاری جنگ، تحقق بخشد. اما دنیای واقعی‌اش او را به منطقه جنگی بسیار متفاوتی برد.

راهنمای تقویت فن بیان و تسلط بر سخنرانی (اعتماد به نفس خود را افزایش دهید جسارت حرف زدن پیدا کنید و برای مخاطبان خود الهام‌بخش باشید)

  • 147,000 تومان

ممکن است از ارتفاع یا عنکبوت‌ها هیچ ترسی نداشته باشید، اما صحبت کردن مقابل جمع شما را آشفته کند و ضربان قلبتان را بالا ببرد. ولی حالا که راهنمای تقویت فن بیان و تسلط بر سخنرانی را در دست داریدء دیگر حتی یک لحظه هم نباید نگران این موضوع باشید. این راهنما به شما می‌آموزد که چطور مخاطبانتان را بفهمید و با آن‌ها کار کنیدء روی احساساتتان کنترل داشته باشید و محتوایی بی‌نقص برای انتقال پیام خود تولید کنید. ترس دیگر در زندگی تان جایی نخواهد داشت و مهم نیست در چه شرایطی قرار دارید، از آمادگی برای ویدئو کنفرانس و فراخوان حمایت از رویدادی مهم تا مصاحبه‌های متعدد.

کفش‌باز (خاطرات بنیان‌گذار برند نایکی)

  • 135,000 تومان

فیل نایت همیشه یک رمز و راز بوده است. حالا در این کتاب خاطرات که به نحوی اعجاب‌انگیز، خاضعانه، بدون سانسور، بامزه و زیبا به رشته تحریر درآمده، او بالاخره داستان زندگی خود را بیان می‌کند. همه چیز از یک لحظه تصمیم‌گیری شروع می‌شود. نایت 24 ساله که با یک کوله‌پشتی در آسیا، اروپا و آفریقا سفر می‌کند و سوال‌های مهم زندگی ذهنش را درگیر کرده، به این نتیجه می‌رسد که راه نامعمول تنها راه موجود برای اوست. بجای اینکه برای یک شرکت بزرگ کار کند، چیزی که تماما مال خودش است را خلق می کند، چیزی جدید، پویا و متفاوت.

اصول سخنرانی به روش تد (راهنمای رسمی تد برای ارائه سخنرانی‌های عمومی)

  • 195,000 تومان


کریس اندرسن که از سال 2001 در TED بوده است، نشان می‌دهد که چگونه بیان جملاتی کوتاه و به دقت تنظیم شده می‌تواند از ارائه هرگونه متن نوشتاری دیگری قدرتمندتر باشد. در اینجا کریس توضیح می‌دهد که معجزه سخنرانی در برابر جمع چطور به وقع می‌پیوندد و شما را مجهز به سلاحی بسیار قدرتمند برای ارائه بهترین سخنرانی خود می‌کند.

وقتی فرزندتان بیمار است (از مجموعه کتب انجمن پزشکی بریتانیا)

  • 13,000 تومان

این کتاب از چهار فصل تشکیل شده است که اطلاعاتی در مورد ساختار و چگونگی عملکرد بدن کودک و این که چه چیزهایی باعث اختلال دراین روند می‌شوند را در اختیار شما قرار می‌دهد. در فصل اول بدن کودک، یعنی موارد مهم مرتبط با آناتومی بدن و رشد آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم. در فصل دوم که در واقع بخش اصلی این کتاب است، «جدول‌های علائم» را درج کرده‌ایم. هنگامی‌که فرزند شما بیمار می‌شود، این جدول‌های پرسش و پاسخ به شما کمک می‌کنند تا به علت احتمالی آن پی ببرید و ببینید که آیا نیاز به مراقبت پزشکی هست یا خیر. در فصل سوم، بیماریها و اختلالات، به ذکر بیش از 140 مورد مختلف و جزئیات آنها پرداخته‌ایم. فصل آخر نیز شامل مهارت‌های اصلی در کمک‌های اولیه و اقدامات لازم در شرایط اضطراری است...

صفحه‌ی 1