حمیدرضا رفیعی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شهود
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
بخشش
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
درک واقعیت جهان موازی (چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم)
قدرت حقیقی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
کارما
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

شهود

  • 70,000 تومان

شهود هم مثل بینایی و لامسه، یا هر یک از حواس دیگر شما، یک حس است که می‌توانید پرورش دهید و از آن استفاده بیشتری کنید یا بلااستفاده‌اش بگذارید. شهود اغلب حسی است که در لحظه اکنون از عواقب تصمیم یا رفتار شما در آینده خبر می‌دهد. طبیعتا این حس بسیار مفید و کارساز است ولی چرا غالبا از آن استفاده نمی‌کنیم؟ پاسخ ساده است چون یاد نگرفته‌ایم. این کتاب به شما کمک می‌کند که از این حس ارزشمند بهره ببرید.

بخشش

  • 70,000 تومان

اغلب مردم فکر می‌کنند بخشش یعنی زدودن رویدادی از حافظه و ادامه دادن به زندگی، انگار که اتفاقی نیفتاده است. این بخشش نیست، و تبعات ناخوشایندی دارد. بخشش رها کردن حس رنجش از یک شخص یا یک رویداد و متوقف کردن جریان خشم و کینه است. بخشش کلا مربوط به شماست و هیچ لزومی ندارد که پای دیگری یا دیگران به میان کشیده شود. با این کتاب درباره بخشش و انواع آن بیشتر بدانید.

درک واقعیت جهان موازی (چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم)

  • 75,000 تومان

موضوع این است که تا چه حد به هستی‌تان اهمیت می‌دهید. اگر زنده بودن برای‌تان مهم است اگر شیفته امکاناتی هستید که این زندگی‌ تقدیم‌تان می‌کند آن‌وقت برخی پرسش‌های اساسی را مطرح خواهید کرد و آموزه‌هایی مانند این کتاب سر راهتان قرار خواهد گرفت. اگر به زندگی‌تان اهمیت می دهید برای‌تان مهم است که دیگر ناآگاهانه به زندگی ادامه ندهید و اگر به این می‌اندسیشید که در همین زندگی کوتاه‌تان روی زمین چه‌چیزهایی برای‌تان امکان‌پذیر است پس صرفا با خواندن صفحات این کتاب جهش عظیمی در جهت شکوفایی‌تان رخ خواهد داد.

قدرت حقیقی

  • 145,000 تومان

طولانی‌ترین سفر زندگی، سفر از ذهن به دل است. یاد بگیریم احساساتمان را بشناسیم، یکی از دشوارترین کارهاست. بسیاری از مردم، حتی هنگام تلاطم خشم در وجودشان، نمی‌دانند که خشمگین‌اند. برخی دیگر نمی‌دانند غمگین هستند، درحالی که غم، تنها خورشیدی است که در صبح‌دم با آن طلوع می‌کنند. هشیاری احساسی - آگاه بودن از تمامی احساسات و هیجاناتی که در هر لحظه تجربه می‌کنیم - بسیار دشوار است، زیرا در هر لحظه دستخوش دردهای بسیار هستیم. هشیار شدن نسبت به احساسات، به معنی آگاهی از درد است. این آگاهی، چالش برانگیز، دشوار و ناخوشایند است. اگرچه ارزنده‌تر از آن است که ما تصورش را می‌کنیم. چرا که اغلب، هیچ تصوری از زندگی فارغ از فشار، وابستگی‌های احساسی، وسواس‌های فکری و انواع اعتیادها نداریم. در زندگی با هشیاری احساسی، تمامی رفتارها از دلی قوی برمی‌آیند و وابستگی به نتیجه کار وجود دارد. اگر هشیاری احساسی را انتخاب نکنیم، تنها گزینه‌ی دیگر نقاب زدن به دردهایمان است. وقتی این‌کار را می‌کنیم، درد به اشکالی غیر منتظره ظاهر می‌شود، رفتارمان را مختل می‌کند، کلامان را تغییر می‌دهد، ادراکمان را شکل می‌دهد،و نتایجی دشوار و نامطلوب به بار می‌آورد. همه فصول کتاب حاضر برای درک مفهوم هشیاری احساسی ضروری می‌باشد و آن‌ها به شما کمک می‌کند تا انسان‌های دیگر و مشکلاتشان را بهتر درک کنید.

کارما

  • 90,000 تومان

رایج‌ترین تعریف کارما این است: «هر چه که صادر می‌شود دریافت می‌شود.» یا چیزی که انجام می‌دهید به شما باز می‌گردد. - خوب یا بد. این در واقع یکی از دوازده قانون کارما و البته قانون اصلی است: «هر چه بکاری همان را درو می‌کنی.» در این کتاب با یازده قانون دیگر کارما و همچنین چگونگی کارکرد این قوانین آشنا می‌شوید.

صفحه‌ی 1